Kamarád kamaráda má problém s VW New Beetlem 1,4 16V, rok myslím kolem 2002 (nepamatuju si co říkal, ale je to ten první, ne co se vyrábí teď). Věc se má tak, že auto chytne, ale ihned chcípne... když se tomu přišlápne plyn, tak se vytočí, ale taky chcípne. Benzín je, jiskra je. Nesvítí žádné neobvyklé kontrolky.
Začalo to dělat po tom, co se v tom vyměnil olej, následně ujelo asi 60 km a pak týden stálo a už to nenatočil.
Jsou to zprostředkované info, takže nic víc nevím...ani jsem auto neviděl.
Co jsem koukal po netu, tak by problém mohl být v immo. Jen nevím, jestli se má "nahlásit" nějakou kontrolkou nebo ne. Případně to stojí někde v Praze, tak když by někdo šikovný na VW chtěl dohodit kšeft
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Já si to myslel. Předal jsem info včetně nabídky dál, tak uvidíme co s tím budou chtít vymyslet
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Tak po odpojení a násleném připojení baterky prý startuje a funguje. Zajímalo by mě jak dlouho...
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly