vcera zase pojezdeno a z auta vyborny pocit
vymenena vacka z typu sr mm vetsi zdvih pridany tvrda zdvihatka misto hyder
porizeny schmidt 8/15 et 0 bohuzel jen dve na zadek))
nedavno se mi povedlo sehnat mantu cc a jelikoz jsem asconama posedlej nemohlo byt jinak
MANCONA))
auto shnile klasicky tak varim ted no a podvozkove a motorove klasickej 2,4 zavodak)
mancona je vyvarena dnes se mi konecne podarilo rozhybat dalsi 2,4 uz mi dochazi dily takze tri auta jsou uz muj strop)
na cervene ascone sem se konecne dokopal udelat funkcni svetla a ne ty cerny slepoty
zima je doba vyvoju coz cervena letosni zimu poznala doufam ze i nalezite zrychlime
cc je konecne pojizdna a ted pockat na jaro a vyvarit coz me privadi na otazku bila nebo cervena??
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
dalsi zrychleni je v podobe noveho staleho prevodu 4,75 coz oproti stavajicimu 3.66 je sakra rozdil
jinak podarilo se mi sehnat novy predni spoiler vic pripominajici asconu 400
neříkám, že je to ošklivý.Je to hezký, zajmavý, líbí se mi to...jen nevím, jestli koukám na Mantu nebo na Asconu....Viděl jsem předek Ascony na klasický mantě a je to bomba....CC je tohle asi první