Při manipulaci došlo k poškození koncovky brzdové hadice Goodrige (viz foto). Nevíte kde by to byly schopní vyměnit šroubení za nové? Nechce se mi kvůli tomu kupovat další 2 ks hadic Jedná se o to kónusové šroubení.... Díky
Mu jsem psal a napsal mi, ze mi to neopravi, pokud si u nej nenecham udelat novou hadici. Tak uvidim, jestli nenjdu ještě nekoho v okoli a když nebude moznost, tak koupim novou a snad opravi tu stavajici
Hadice je nova a necham nalisovat nove sroubeni s neposkozenym konusem a nemůže byt problém. Respektive me nenapada kde by se mohl vysknout problém, kor když to bude delat někdo, kdo se zabyva vyrobou novych hadic...
No na straně, kde budeš chtít vyměnit tu koncovku musíš odstranit tu slisovanou trubičku a až ji odstaníš, tak z té hadice tu koncovku normálně vytáhneš... Jestli si to nejdříve ztenčíš flexou, pak opatrně dopiluješ pilníkem a rozevřeš ve svěráku sikama, šroubovákem atp. základ je neponičit oplet a zbytečně to flexou nepřehřát a neměl by být problém...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
V práci vyrábím hydraulické hadice, takže o tom něco málo vím. Lisovací objímky mají uvnitř několik žeber, které se zakousnou do opletu hadice a navíc má objímka na konci čelo, které se stáhne kolem zámku, který je na koncovce. I když se ti podaří objímku odbrousit, tak konec té hadice je už stejně tak poničený, že při nalisování nové objímky nejde s jistoutou říct, že to vydrží. Na brzdách bych to rozhodně neriskoval. Navíc teflonový oplet se řeže zabalený v pásce a co nejrychleji, aby se nezahřál, jinak se hodně roztřepí a pak na něj nejde navléct lisovací objímku. Hadice řežeme na el. pile s takovým ostrým prořezaným kotoučem a přeříznutí hadice je otázka 0,5 sekundy.
Když měním jenom koncovku, tak řežu hadici hned za objímkou, pokud bude zákazníkovi stačit menší délka hadice.
Na té fotce není nic moc vidět. Vypadá to na poškozený závit? Jestli je to jen ten závit, tak bych to spíš upnul do soustruhu a ten závit opravil.