Jojo, jen jsem měl větší koule než ten cikán a v momentě kdy se to zaseklo jsem jel (kdyby někdo chtěl bejt moralista tak to vzadu kámoš držel a jelo se na druhej konec města 20tkou v 9t večer)
JRD: jojo, 2.0 16v 172 ph1 - ještě s lankem ovládanou klapkou a bez ESP a jiných ptákovin
hondzik: Ono se to blbě porovnává, protože na 145 jsem měl obyč pneu a na Cliu jsou semislicky. Clio je sice podvozkově jednodušší, ale má ho hodně dobře vyladěnej z výroby a ve vyšších rychlostech pěkně žehlí nerovnosti a zároveň je hodně stabilní. Na naše cesty bych řekl ideální a moc bych na tom neměnil.. Motory kvůli jiným objemům taky moc porovnávat nemůžu, ale ten 2litr v takhle lehkým autě je prostě super a jezdí i docela úsporně.. Ale vzhledově u mě vyhrává každopádně 145 a asi mi i bude dost chybět.
Tahle generace Clia je za ty penize neprekonatelna. Skoda snad jen u tohodle konkretniho kusu, ze to bylo po vice karambolech, jinak by bylo u me, protoze kombinace semislicku a skorepin byla perfektni, jen mi tedy nejak chybel vykon.
Nekolik karambolu to zažilo no, ale nic vážnějšího podle mě. U takovýho typu auta a s takovým stářím se bude hledat blbě kousek, kterej by byl technicky v pořádku a nebouranej..
Byl jsem kouknout na víc kousků většina na tom byla technicky špatně s potřebou velkých investic..
Clio Sport je super věc. Dodnes na to své vzpomínám.
Přestalo mě bavit v okamžiku, když se mi zvýšil nájezd a já byl každý den naklepaný jak řízek.
ATS DTC chválím. Na nich funguje výborně.
kola nasazeny, zn. vial /urcil chameleon/ -made in italy "88, 7x15, pneu 195/60/15, rafky omyty cisticem na krby, pekne to pousti, podlozeny 2cm dural podlozkama z revilo hk a novy srouby z alukola-obchod hk, koule 14x1,5x45...
..akorat furt nejsem spokojen s chodem motoru, je to bohatsi na smesi, vyjebany mechanicky vstrikovani kua.. ale mam ted 14 dni dovolenej, tak budu rochnit..