Dokud origo IC stíhá tak má cenu ho nechat. Má funkční chlazení skrz kapotu, vedení od turba a do klapky je krátké. Na hlavní negativum přijdeš v momentě kdy budeš chtít měnit svíčky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Není to problém, akorát oser - vypustit vodu, odpojit hadice, odmontovat IC, vyměnit svíčky, namontovat IC, zapojit hadice, doplnit chladivo. Podobně blbě to má Mk3 Supra (kromě JDM 1JZ verze), které se pro změnu přes motor táhne sací potrubí a navíc jsou tam zamontované cívky v jednom "paklu", takže je k těm svíčkám prostě nahovno přístup a musíš rozmontovat kde co, aby ses k nim dostal.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
..já bych měl dotaz, když se to tu řeší, ohledně "normální" a maximální teploty IAT?..abych věděl kdy mi stíhá a nestíhá IC?
omlouvám se, že to píšu sem, ale poslední dobou to tu moc radama nezavání a tady je to trochu k témátu...