
Motor je venku a zjistuji se dalsi problemy co se objevi...
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Mam dojem, ze pristi tyden jde ven interier a uvidime jak na tom budou jednotky... Spis je zahadou jak se do vyfuku dostala voda (vzhledem k jeho konstrukci)Zemi píše:Podival jsem se na fotky a myslim si ze vylozene utopeny po strechu to nemuselo bejt... Ten bordel ze strechy jsem videl i u normalnich aut co stoji ve vlhku a nedej buh pod stromem... Z UK jich bylo dost... Pozna se podle kabelaze v interiéru, ale jsou urcity mista z kterych by to nikdo nevymyl... S povodni se do auta dostane tak jemny bahynko skoro jako písek... Vim svy a fakt to vymejt to musis rozebrat cely auto...
don píše:Goldies: Ty jsi tak hodný kluk:) s tebou bych chtěl podnikatSorry, ale tohle vypadá jako kdyby se na to nikdo ani nekoukal, když se auto kupovalo. Baterka, třmeny, podvozek. Tohle prostě musí člověk ,který se v tom pohybuje poznat. At si každý říká co chce...
![]()
Jukni na konstrukci výfuku a katu.. v tom výfuku stálo cca 8-10litru vody.. navíc ted po vyndání motoru, když ho nakloním tak z výfukových svodu teče další voda ( jsou skoro kolmé tudíž to jde z válců kde jsou otevřené ventily..JRD McLAREN píše:no...
tak je to tak jak som hovoril ...
je to auto ktore stalo ...
takze stav "karoserie" tomu zodpoveda ...
ci to aj niekde "plavalo", to uz sa tazssie pozna ..
Jo to mas potom pravdu...Idaho píše: Jukni na konstrukci výfuku a katu....
Nesežerou máš pravduBeaver píše:Poruchovýkony5 píše:jaký je ten awd pohon u te cali ?Celkem negativní věci kolují o rozvodovkách, které hrozně trpí jakmile se jen trochu vzájemně změní poloměr předních a zadních kol (vlivem ojetí). Jinak před drahně lety jsem jel Vectrou AWD, ta má to samé co Calibra a na sněhu to bylo takové zvláštní - nejdřív to klouže nedotáčivě jako předokolka a pak se ten systém rozhodne to sepnout, ucitíš kopanec a auto se začne přetáčet. Jak to funguje na suchu nevím, ale s ohledem na to chování na sněhu bych řekl, že to je něco tak nějak ve stylu Haldexu první generace, tj. nic jako jsou AWD třeba u EVO nebo Imprezy ale spíš jen taková pomůcka do horších podmínek. Oplisti mě teď asi sežerou
Myslím si o Calibře úplně to stejné, hlavně ta naše V6... takové sociální "gran turismo".gsi22 píše:Calibra není typickej sporták a trhač asfaltu prostě je to cestovní coupe. Ideální fakt na dálnici.
Přijde mi jako nesmysl že by uměl ten pohon přenést většinu na zadek. Spíš jen dokáže "skoro na 100%" zamknout ten středový diferenciál, tj. by potom byla půlka výkonu na předku a půlka na zadku nehledě na prokluz. Není to spíš takhle ?gsi22 píše:...dokaze se pres tuhle spojku prenest vetsina vykonu na zadek, nekdo rika az 100% ale to je myslim moc, teoreticky ano ale jakmile se ti prestane prokluzovat predek tak zadek zase zacne ubirat protoze nejsou tak velke rozdilne otacky v te viscospojce. Tema lamelama uvnitr je to spojeny natvrdo a visco jen reguluje...
No myslím že to bude tak jak to píšeš. Bádal jsem po netu a všude byly docela protichůdný informace. Takže asi nezbyde než přelouskat něco z německých nebo anglických for. Na jednom opel foru jsem našel třeba další verzi: visco spojka umí vyrovnat otáčky náprav až na 98%. Takže na zadek se dostane necelých 50%.Beaver píše:Přijde mi jako nesmysl že by uměl ten pohon přenést většinu na zadek. Spíš jen dokáže "skoro na 100%" zamknout ten středový diferenciál, tj. by potom byla půlka výkonu na předku a půlka na zadku nehledě na prokluz. Není to spíš takhle ?gsi22 píše:...dokaze se pres tuhle spojku prenest vetsina vykonu na zadek, nekdo rika az 100% ale to je myslim moc, teoreticky ano ale jakmile se ti prestane prokluzovat predek tak zadek zase zacne ubirat protoze nejsou tak velke rozdilne otacky v te viscospojce. Tema lamelama uvnitr je to spojeny natvrdo a visco jen reguluje...
Je to rozvodovka aka transfer boxkony5 píše:Abych to dobre pochopil...co je to tbx?
Jo ten "sraz" nestál za nic. Ale jel jsem tam kvůli tomu že mi tam kamarád dovezl přední lipu od Zenderu zadarmo tak jsem to heclBobek píše:Kdybych věděl, že přijedeš do Špk na ten "tuning sraz", tak to zajdu omrknout