Má někdo survival balíček?

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

KRA

Má někdo survival balíček?

Příspěvek od KRA »

Ahoj, chci se zeptat, jestli někdo nemá nějaký survival balíček a co by tam vše doporučil. Můj názor je takový, že za par let :( tu budeme totálně v prdeli. Tak bych se chtěl na to připravit.

Může někdo poradit co vzít atp.. ? Vím že je milion vychytávek ale víc hlav :hlazeni víc víí..

Žádný flame pls

MartyCZe

Re: Má někdo survival balíček?

Příspěvek od MartyCZe »

Já to studuju, takže základy ti řeknu klidně. Vychazim z toho, že až se to podělá, tak se budeš přesouvat (pro situaci kdy zůstáváš je to uplně jiny, je to spíš seznam pro bunkr) Z toho co nám ve škole říkali tak základ je:

Proviant (jídlo+pití) na 3 a více dnů
Podobná mapa tvojí oblasti + mapa státu (vychází se z toho, že až se to posere, tak budeš mít pomaly přesun nebo on foot)
Balík první pomoci s nutnostma ktery vyžaduješ ty (jestli něco bereš dlouhodobě apod).
Rybářský vlasec (tohle ma asi milion využití).
Oblečení snad berem jako samozřejmost.
Svítilna + baterky (osobně spíš doporučuju čelovku)
Sirky/zapalovač + nouzový křesadlo (s křesadlem se blbě zapaluje, ale když ti je fakt zima tak se to rád naučíš)
Tablety pro vyčištění vody.
Nějaká větší celta (třeba 3x3m apod)
švýcarák (ne kvůli noži, ale spíš kvůli tomu nářadí co obsahuje), dýka
Ešus
Malá polní lopatka se sekerkou
Záchraný chemický světlo
Píšťalka

Co se týká elektorniky = čím míň tím líp, brát to je jen jako doplněk, u kteryho ti pak nebude líto, že ho zahodíš. Nehledě na to, že kolikrát je pravděpodobnost, že zmokneš, promrzneš (chlad baterkam dava hodně naprdel) a hledat třeba kvůli navigaci zdroj elektriky je taky na hlavu.