Palivová pumpa

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
RS-driver
Příspěvky: 10
Registrován: 10 úno 2008 10:30
Bydliště: garáž

Palivová pumpa

Příspěvek od RS-driver »

Zdravim, můžete mi někdo poradit ohledně čerpadla? Nevím jaké vybrat aby mělo dostatečný výkon (jedná se o motor 2.0 o výkonu 150PS) a hlavně by mě zajímaly rozdíly např. mezi těmito http://www.highperformanceparts.cz/kata ... vove-pumpy" onclick="window.open(this.href);return false; některé mají stejné parametry, jsou od stejného výrobce ale cena výrazně rozdílná..
N7A

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Anděl »

Tobě odešlo tedy původní. :?

Dej tam Walbro a máš klid. Dají se sehnat i o dost levněji. Možná se dělá na tvůj motor i kit. A nebo jít do originálu, jestli nechceš upravovat.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

RS-driver
Příspěvky: 10
Registrován: 10 úno 2008 10:30
Bydliště: garáž

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od RS-driver »

originál? to bych se nedoplatil
N7A

Uživatelský avatar
fonz
Moderátor
Příspěvky: 4914
Registrován: 13 zář 2006 22:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od fonz »

ja sem mel puvodne 1,6 a ted mam n7a motor, cerpadlo mam porad z 1,6 a funguje to..
Fazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
91' Escort RS2000 · 2.0 110kW
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od máca »

hele treba bmw ma pal pumpu porat stejnou, jak na 1,6 tak i na 2,5, vsechny davaji stejne, akorat se to pak lisi na motoru regulatorem tlaku paliva, ten si to shazuje na potrebnej tlak, jestli shanis funglovku, tak logicky co nejvetsi tlak, reg tlaku si to pak stejne shodi, spis se koukni na kolik mas ty na svym aute regulator , je to na nem napsany, vetsinou je to okolo 3 bar a pak musis splasit pumpu co dava ten tlak vetsi, jinak jestli muzu doporucit, jdi do pumpy z bmw e 30, a nebo mam jeste vyzkouseno z opela kadett gsi, obe auta maji "patronu" tzn ze pumpa je mimo nadr a tlak maj dostatecnej, ta z toho bmw musi bejt z "chromaka" starsi tip e 30
cabrio bukvice

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od bóďa »

hledám kvalitní palivovou pumpu. požadavky jsou min. 4 bary, průtok je dostačující u všech (půvopdní má 80l/hod), ale potřeboval bych co nejmenší, abych ji dostal do nádrže místo origo. nechci ji mimo nádrž. má někdo něco vyzkoušeného?
díky :potlesk:
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Gooder »

Jaký máte názor na nahrazení seriové pumpy např. Walbrem? Seriová pumpa mi odchází a cenově vychází Walbro a origo pumpa +/- podobně. Navíc bych rád do budoucna rezervu. Dost často jsem se tu setkal s názory, že když někdo dával Walbro, tak jeden z prvních dotazů byl, jestli nestačí seriová pumpa. Pokud seriová dává 3 bary a Walbro 7 barů, tak stejně si to ohlídá regulátor tlaku, ne?

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od JRD McLAREN »

noo..
tak napripkald tu pri paliovovom cerpadle by som si uhlidal aj ten prietok :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Gooder »

Tak Walbro má pochopitelně větší, 255l/h oproti 85l/h na čerpadle z Cupry R. Nebo se nechytám na co narážíš :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Beaver »

Na to, že Walbro ti požene do lišty tolik paliva, že ani regulátor nebude mít šanci to stáhnout na normální hodnoty a pojede to kurevsky bohaté.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Gooder »

Aha, tak to jsem netušil. V tom případě seženu to z Cupry R. V plánu je totiž použití pár dílů z ní.

A když jsme u těch regulátorů, má smysl použít 4 barový regulátor na 3 barovou pumpu? Vím o pár lidech, co mají chipnuté 1.8T, seriovou 3 barovou pumpu, ale osazují to 4 barovým regulátorem.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Libor12 »

Libor12 píše:zde je orientační výpočet:
výkon motoru(kW) x BSFC(kg/kW hod) tedy výkon palivového čerpadla (lit/hod) = C x výkon čerpadla (kg/hod)
C=0.72-0.77 pro benzín a 0.82-0.86 pro naftu.
BSFC je měrna spotřeba paliva které motor spotřebuje za hodinu k výrobě výkonu 1kW. Hodnota je rovná účinnosti motoru a je rozdílná pro typy motorů. Čím menší hodnota BSFC tím větší účinnost motoru. Do vzorce tedy doplníme 0.33kg/kW . Tento koeficient platí jak pro atmo tak přeplňované motory.
Třeba zjistíš,že walbro ani nepotřebuješ. :lol:
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Gooder »

Netvrdím, že ho potřebuju. Jen se dá sehnat za stejné peníze až levněji, proto mě napadlo ;)

Po doplnění současného výkonu motoru (132kw) a BSFC a C (dle Tvého příspěvku) vyšlo 56 - 60kg/hod, po doplnění v budoucnu plánovaného vyšlo 85 - 91kg/hod. Seriová pumpa dává 61 kg/hod (po převodu 1kg paliva za hodinu = 1,39l paliva za hodinu). Asi něco dělám blbě :oops:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od JRD McLAREN »

nebol niekde aj vzorecek na vypocet prietoku paliva / cerpadla...
kde sa bral v uvahu prietok v strekovacov (pri pozadovanom tlaku)....
pocet valcov, v prepoctne na l/hod ..??

sa mi zda ze som cosi take v minulosti prerataval ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Gooder »

Koukni sem, jestli tam není něco z toho, co máš na mysli:
http://www.deatschwerks.com/resources/f ... calculator" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gmtruckcentral.com/articles/ ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od JRD McLAREN »

no to prve je to co som mal na mysli..

inak obidva linky su dobre .. 8)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Palivová pumpa

Příspěvek od Gooder »

Tak jsem pátral dál a zjistil jsem, že do Superba 1.8T, 2.3 a 2.8 se dávalo 4barové čerpadlo. Parametry jsou 4 bar, 105l/h. Klasické 1.8T je 3 bar, 80l/h. To už by seriový 3barový regulátor mohl zvládnout, ne?

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“