Čus, kde jinde se zeptat na nazor, nez zde?
Jedna se o nazor auta na hrani s troskou bezneho pouzivani.
Jedna se pouze o 5ti moznosti, kdo , co a proc , by poridil.
Mitsubishi Lancer evo X , komplet o ralliart
Ford Focus RS druhe generace na urovni RS500
BMW m3 E 92 s drobnostma od Akrapovic
Subaru WRX STI rv 2013, Prodrive to tez, melo v rukou.
Dodge Challenger
Vsechny auto proverena, podobne km i rocniky.
Dekuji, za nezavazny komentar a volbu zdejsich clenu, k temto vozum.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný. Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Hrozně mi z toho vyčuhuje ten Dodge A protože mě vždycky lákala amerika,šel bych o toho Ještě kdyby to tak byla Hellcat
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
M3 E92 posledni opravdova M3
WRX 2.5 ted po tydnu od koupe znamymu zaklepala,najeto 70k km.
EVO X? Na co,kdyz 7,8,9 jsou lepsi.
Dodge? 2 tuny a zabava?
Forda neznam.
Sice mám pro Eva (kromě X) a Imprezy slabost, ale oobně bych asi taky byl pro M3, přijde mi, že by to mohlo být nejzábavnější auto. Challengera bych bral jako posledního, to mi připadá jako silniční tank. Ovladatelnost se prý taky tomu tanku blíží
řazeno dle mých preferencí
1. M3 E92 bez debat
2. EVO, ale stejně jako Mickael si myslím, že 7,8,9 jsou lepší volbou
3. Réza 2.5 má prý průserový blok, na můj vkus chodí nějak brzo kukat
4. Focus RS - pecka, ale u mě ho absolutně degraduje pohon předních
5. Dodge - jestli to není Hellcat tak WTF?!
Ja se vyjadrovat nebudu protoze jsem nic z toho neridil a nemam s tim zkusenost...A mozna by bylo fajn aby i ostatni reklinjestli danne vozy ridili, nebo je videli jen na obrazku a nebo v Top gear
Gooder píše:Challengera bych bral jako posledního, to mi připadá jako silniční tank. Ovladatelnost se prý taky tomu tanku blíží
To same by mohli tvrdit vlastnici 50cc mopedu o GSX-R1000, kterou videli tak jedine na obrazku .
Dodge Challenger JE velice tezky vuz s tunama krouticiho momentu - a pro vlastniky FWD prditek, econo-krabicek a nakupnich tasek pravdepodobne (tak, jako kazdy jiny RWD muscle car - at uz treba Corvette anebo Viper) ne prave snadno ovladatelny. Ja jsem mel moznost (behem nekolika SCCA eventu, kterych jsem se ucastnil na MAM) projet nekolik kol s 2015 SRT 392 a take Hellcat verzi - a naprosto nic neovladatelneho jsem na nic neshledal. Obe verze velice solidni a predvidave, nijak tezkopadne a plne ovladatelne - s tim rozdilem, ze s tou Hellcat musel byt clovek trochu opatrnejsi (tech 650 lb-ft krouticiho momentu muze byt pro nekoho trochu moc). Na to, jak je ten Challenger velky a tezky, tak se skutecne chova jako o moc mensi a lehci vuz. V kazdem pripade to ale neni auto na rally anebo setreni paliva, ale pokud chce nekdo tvrdit, ze s tim neni zabava, tak by se s tim mel nejdriv aspon projet (a vratit se bez pos*anych kalhot )...
Tim samozrejme nechci nijak tvrdit, ze Challenger je to nejzabavnejsi a nejlepsi auto na svete, ale proti Evu anebo WRX (ktere ma kde kdo) to je brutalni bestie, ktera se umi v beznem provozu chovat velice civilizovane, ale - tak jako kazdy jiny muscle car - neni skutecne pro kazdeho. Challenger vyzaduje skutecneho ridice s velkyma koulema .
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Muzu jen dotycne poprosit, proc je evo 7,8,9 lepsi, nez 10? Tedy v cem?
Jinak v Dodge, tedy samozrejme tom spravnem jsem nikdy nesedel, proto jsem ho zaradil do seznamu, jinak dle osobni radosti, jsem si vazne zamiloval V8 USA v nasem Mustangu GT a mem Hummeru Alpha, coz je prd, oproti spravnemu Challengeru, ale i tak.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný. Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
pavelini píše:jinak dle osobni radosti, jsem si vazne zamiloval V8 USA v nasem Mustangu GT
Pote jsem si jisty, ze ten rozdil mezi treba turbo 4-cylindrem a brutalitou V8 muscle vozu (a navic jeste preplnovaneho turbochargerem) sam dobre znas .
Abych byl uprimny, tak dve veci, ktere mi na Challengeru vadi: Prvni je parkovaci brzda umistena vlevo na podlaze (jako v nejakem pickup trucku) a jeji velice spatne umistena vypustna paka - hned vedle paky pro otevreni kapoty (ktere si clovek behem prvnich par tydnu vlastnictvi casto plete - takze namisto odbrzdeni parkovaci brzdy otevre kapotu a musi vylezt ven ji zase zavrit ) a druhou je velice uctivy klakson, ktery nerika "Get the fuck out of my way, dickhead!" - tak, jako by klakson muscle vozu mel, ale jakesi roztomile Japonske "I'm really sorry to bother you, but if it's not too much trouble, would you be so kind and blah, blah, blah...". Ten klakson je proste natolik smesny, ze by se ho clovek stydel pouzit - ale nic, co by se nedalo nahradit za neco vice agressivniho a neurvaleho...
Docela se smeju jak někteří radi evox naprd apod. A určité půlka vnem nejela a rikaj to zrovna tobě.
Zase pro tebe si rikam Evo už znáš a furt nějaký je ne? A podle me sním moc musíš letět aby byla prca. Tak to si nechat na trat.
Tak proč nezkusit nějaký V8 corvette ? Nebo jinou V8 me se ten pocit velkyho motoru taky nějak začíná líbit víc a víc. A na servis je to sakra levnější a spolehlivější než m3.
Ja jsem nenapsal, ze se jedna o auto, ktere bych chtel pro sebe.
Nakoupeno si myslim ze mam a vic se nerozhlizim a ani jsem nenapsal, ze neco dal chci.
Jen jsem chtel znat nazor clenu zde.
Svodba mas pravdu, za letosni rok se ve skladu zabydlelo 5 evoluci z 10, ne vsechny hodne na prehlidku, ale jsou.
Za mou osobu, po tech letech a modelu, je slovo evo obchodni znackou. Nic vic, nic min z toho seznamu.Kort v serii.
Focus Rs je nehorazne krasne auto a z rs500 jsem mel moznost najezdit dost km.Jak rikam, mazlik.
Proc rs, kdyz muzu poridit evo,, ci sti za min penez a funguje uplne jinde, ale rs je dle me osoby vazne krasne a vymakane auto, proste paradni.
No a tema V8 , jedno ma v Mustangu muj otec a druhe mam jakozto rodinne, v priprave ja v H3 , ne 3,7 jako jsou vsechny v CR , ale Alpha V8, no a na kocarek je to ideal, tedy bezpecne, ne velikostne.
Kdybych dal resil, tak rozhodne poridim USA V8 a je uplne jedno skoro v jakem modelu za 60 ta leta, ci 21 stoleti.
Jo a tema M3 , asi neni potreba dal rozebirat. Uzasne auto, o tom zadna, ale za tu cenu, mam 997 4 S a to je
proste jiny svet.
Max poprosim zdejsi znalce, proc a vcem je evo X prd, oproti ostatnim.
Dekuji a vsem preji pekny rok 2016
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný. Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD Renault Clio1,816V-letadlo..SOLD Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební