STK 2016

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
starter
Příspěvky: 831
Registrován: 03 dub 2006 15:21
Bydliště: kousek vod Prahy

Re: STK 2016

Příspěvek od starter »

Květoslávek píše:Myslím že na západě Čech nebude minimálně pro dva členy toto problém:)
myslíš tenhle?
Obrázek
odtah od 7kč/km 731810210

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od JOE_Cik »

k tomu hulení sem se vyjádřil už na první straně tohohle topicu woe ..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Uživatelský avatar
Boháček
Příspěvky: 406
Registrován: 24 kvě 2005 00:00

Re: STK 2016

Příspěvek od Boháček »

m.artty píše:Tak se udělá nějaká jako řj, která bude po připojení diagnostiky vykazovat všechno v normálu, ale vůbec to nebude spojené s reálnou řj auta...
jj
emulátor
už se o tom dost mluví
aneb "koncernový" sw do všeho 8)
vzdělání není zárukou inteligence

Uživatelský avatar
paluš
Příspěvky: 153
Registrován: 31 led 2006 21:06
Bydliště: Bruntál

Re: STK 2016

Příspěvek od paluš »

F.l.a.n.e.l. píše:Napichovat se budou auta od roku 2002 ;-) takze my co mame veterany jsem v poho. :-D

... a na to jsi přišel jak ? :wink:
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC

Uživatelský avatar
SomČarovný
Příspěvky: 478
Registrován: 13 srp 2014 23:27

Re: STK 2016

Příspěvek od SomČarovný »

Asi tak že od roku 2002 jsou auta povinně vybavena konektorem :) Někteří to ale měli už dřívě, u těch bude záležet na VINu
7GTD

Uživatelský avatar
paluš
Příspěvky: 153
Registrován: 31 led 2006 21:06
Bydliště: Bruntál

Re: STK 2016

Příspěvek od paluš »

SomČarovný píše:Asi tak že od roku 2002 jsou auta povinně vybavena konektorem :) Někteří to ale měli už dřívě, u těch bude záležet na VINu

,, Asi tak že od roku 2002 jsou auta povinně vybavena konektorem ´´... to je právě nesmysl :D

Např. malá vozidla BA ( benzín) kat M s celk. hnotností max. 2500kg, homologovaná podle předpisu EHK 83 resp. směrnice 70/220/EHS ve znění 98/69 ES a novější.
Jinak řečeno do srozumitelného jazyka ... vozidla nově registrovaná od 01.01.2002 a výše musí být vybavena OBD.
To neznamená, že starší vozidla se nemusí vyčítat paměť závad. Rozdíl mezi OBD a OBD II je v tom, že u OBD se čtou jen chyby v paměti závad, které pokud se vymažou a neopakují se, může vozidlo na emise. U OBD II k vyčítáním paměti závad - k chybám navíc přibylo vyčítání readiness kodů a to je právě kámen úrazu. Readiness kody se načítají během provozu vozidla a pokud jsou všechny sledované systémy související s emisemi v pořádku, jsou vytvořena a vyčtena diagnostikou jako HOTOVO - UKONČENO. V opačném případě je vozidlo nezpůsobilé. Pak se ješte readiness kody dělí dál podle toho, zda souvisejí emisemi či jsou relevantní a nemají vliv na emise ... to je na vysvětlení složitější. Rediness kodům se jinak říká ,, test připravenosti.
Pokud někdo namítne, ... tak smažu pamět závad a hotovo, tak to nelze. Smazáním paměti závad se automaticky smážou i rediness kody a ty jsou povinné v protokolech s vyčtenou diagnostikou, kterou musí emisní technici vždy doložit k protokolu od emisí ... není-li on-lne. U nových software, které budou muset mít všichni stanice nejpozději do 30.06.2016 bude vše už on-line na jednom protokolu ... jinak řečeno od 01.07.2016 budou muset mít všechny stanice ME NOVÉ MAŠINY, KTERÉ BUDOU SCHOPNY PRACOVAT S NOVÝM SOFTWAREM A NOVOU METODIKOU MĚŘENÍ EMISÍ. Rediness kody se vytvoří znovu až po určitých najetých km ... obvykle 30až 50km a pokud je vozidlo v pořádku ... bez závad, načtou se jako ,, HOTOVÉ´´ ... UKONČENÉ.
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC

Uživatelský avatar
Phob.
Příspěvky: 534
Registrován: 24 lis 2010 18:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Phob. »

Dle mého názoru není ani potřeba ujet 30-50km, ale pouze spustit ty testy pro Readiness znovu manuálně ;) Což samozřejmě neřeší to, že pokud někdo smazal závady bez opravy, tak že by nevyskočily znovu... Jen mi příjde nesmysl aby se po odstranění závady a smazání chyb muselo ujet 30-50km, jen aby se vlastně zjistilo jestli ta oprava byla úspěšná :D ten test musí jít přece spustit přes diagnostiku i manuálně aby proběhl a vyhodnotil jestli úspěšně nebo neúspěšně
aktual: ŠKODA OCTAVIA II
ex: VW GOLF MKV

Uživatelský avatar
paluš
Příspěvky: 153
Registrován: 31 led 2006 21:06
Bydliště: Bruntál

Re: STK 2016

Příspěvek od paluš »

Phob. píše:Dle mého názoru není ani potřeba ujet 30-50km, ale pouze spustit ty testy pro Readiness znovu manuálně ;) Což samozřejmě neřeší to, že pokud někdo smazal závady bez opravy, tak že by nevyskočily znovu... Jen mi příjde nesmysl aby se po odstranění závady a smazání chyb muselo ujet 30-50km, jen aby se vlastně zjistilo jestli ta oprava byla úspěšná :D ten test musí jít přece spustit přes diagnostiku i manuálně aby proběhl a vyhodnotil jestli úspěšně nebo neúspěšně
Ano máš pravdu ... test lze spustit i manuálně, ale musíš na to být patřičně vybaven ... normální diagnostikou od emisí to nelze vyvolat např. BOSCH KTS 540 a novější. Lze jen u autorizovaného zastoupení, kde by měli mít svou diagnostiku s touto podporou a měli by ony rediness kódy vytvořit. Opak je však pravdou a mnohé autorizované servisy je nemají a řeší tuto situaci testovací jízdou po opravě. Ty 30-50km jsou zcela orientační a je to u každé značky individuální, ale bohužel je to tak. Během této doby si řídící jednotka opakovaně testuje všechny řídící komponenty a pokud je vše OK, tak se teprve zapisuji. Za 5km testovací jisty se nevytvoří :wink:
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC

Uživatelský avatar
SomČarovný
Příspěvky: 478
Registrován: 13 srp 2014 23:27

Re: STK 2016

Příspěvek od SomČarovný »

Paluš: Vysvětli mi rozdíl prosím mezi Tvým:
Jinak řečeno do srozumitelného jazyka ... vozidla nově registrovaná od 01.01.2002 a výše musí být vybavena OBD.
a mým
Asi tak že od roku 2002 jsou auta povinně vybavena konektorem
7GTD

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Proto jsem taky navrhoval, aby se vytvořila "proxy ECU", kterou budou informace protékat do původního konektoru diagnostiky v autě, ale která bude readiness kódy překlápět do PASSED stavu :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
paluš
Příspěvky: 153
Registrován: 31 led 2006 21:06
Bydliště: Bruntál

Re: STK 2016

Příspěvek od paluš »

SomČarovný píše:Paluš: Vysvětli mi rozdíl prosím mezi Tvým:
Jinak řečeno do srozumitelného jazyka ... vozidla nově registrovaná od 01.01.2002 a výše musí být vybavena OBD.
a mým
Asi tak že od roku 2002 jsou auta povinně vybavena konektorem
... to ano, ale i auta před rokem 2002 měla dávno diagnostické konektory, které se dle značek lišily např. BMW kulatý 20 nebo 16pinový, ford trojůhelníkový 3 pinový, staré oply 12 pinový, Japonci různá provedení atd. a přesto se paměť vyčítala. Po roce 2016 se v tomto nic nezměnilo, ba naopak přibylo OBD a OBD II s rediness kody. Nyní je už vše EURO 16PIN.
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC

Uživatelský avatar
paluš
Příspěvky: 153
Registrován: 31 led 2006 21:06
Bydliště: Bruntál

Re: STK 2016

Příspěvek od paluš »

Beaver píše:Proto jsem taky navrhoval, aby se vytvořila "proxy ECU", kterou budou informace protékat do původního konektoru diagnostiky v autě, ale která bude readiness kódy překlápět do PASSED stavu :)
... to je sice chválihodné co český člověk se snaží vymyslet, ale myslím, že dneska si to každá stanice a technici ME sakra rozmyslí, když mu po průseru hrozí na jeho lisenci až 50tisícová pokuta, odebrání lisence, 5 let zákaz činnosti a firma, která ho zaměstnává pokuta od půl mega do pěti mega. To už je pro technika a firmu pádný důvod nepodvádět ... tyto postihy jsou likvidační a spouta stanic je už dnes zavřených ...
Navíc se chystá pro policisty tak jako mobilní STK, tak i mobilní diagnostika, která bude umět odhalit, že vozidlo se závadou již jezdí delší dobu, byť právě vyjel od stanice ME. Je to jen otázka času ....
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

STK to nepozná, "proxy" by bylo v autě trvale, prostě by se to pověsilo někam do kabelového svazku. Druhá možnost je potom ta plnohodnotná "fake ECU", která by řešila problémy aut jezdících na standalone jednotce, které vůbec nějaké readiness kódy nevedou a na OBD2 konektivitu zvysoka serou. Taková ECU by měla sama pár údajů sbírat z auta (např. otáčky, teplotu vody,...) a ty údaje potřebné pro úspěšné absolvování měření emisí by si už jen vycucala z prstu dle nějakého algoritmu (tj. by měla nějakou tabulku určující kolik má například ukázat napětí na lambda sondě při takových a takových otáčkách, plus mínus nějakou náhodnou hodnotu aby to nepatrně kolísalo a nevypadalo moc podezřele stejně). Trvale by hlásila zhasnutý CHECK ENGINE a všechny příslušné readiness kódy PASSED, v případě potřeby by v sobě měla uložený příslušný VIN atd. Pro měření emisí se na auto se standalone nasadí nějaký katalyzátor z čehokoliv trochu moderního, případně i nahraje mapa s optimálně ochuzenou směsí aby se co nejvíc omezila tvorba spalin. Tím by byla vyřešená část měření emisí, protokoly budou OK a pošlou se do systému, maník na stanici nebude muset vůbec nic šidit, prostě jen auto napojí a změří. Následně bude možné pokračovat na STK, kde to zas takové drama nebude... :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
paluš
Příspěvky: 153
Registrován: 31 led 2006 21:06
Bydliště: Bruntál

Re: STK 2016

Příspěvek od paluš »

Beaver:

... hezká teorie, jen se obávám, že až tak jednoduché to nebude :D
Zatím veškerý zásah do řídící jednostky či systémů emisní diagnostiky odhalili ...
OPEL CORSA B 1.2 16V ECOTEC

Uživatelský avatar
Misak
Příspěvky: 192
Registrován: 27 srp 2007 21:32
Bydliště: ...trvalé

Re: STK 2016

Příspěvek od Misak »

včera jsem byl na stk : na emisich se mi to nezpojilo z autem ale dal mi to díky tomu že mám 12/03 a on říkal že by mě vyhodil kdybych měl auto 04 a proto jsem prošel .. důvod neznám

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od m.artty »

Tohle je taky supr, nespojí se to s autem a následně ochod a přijeď znovu. Kdo mi zaručí, že nespojení je mojí vinnou a ne stanice. Takhle mě můžou tahat na emise každej týden a říkat nespojilo, přijďte zas, ale dejte 500 Kč (nevim co to teď stojí). Silně pochybuju, že funguje - neprošel si = neplatíš.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

Beaver píše:... :)
A ted co to bude stát... kat a lambda mne vyšla na desítku a mám určitě na 200k km pokoj. Pokud někde budou upravy za statisíce,tak ok.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

m.artty píše:neprošel si = neplatíš.
platí se za ukončenou proceduru. Pokud se nespojí nebo nejsou správně readiness kody nic neplatíš to je v režiji ME.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Libor12 píše:
Beaver píše:... :)
A ted co to bude stát... kat a lambda mne vyšla na desítku a mám určitě na 200k km pokoj. Pokud někde budou upravy za statisíce,tak ok.
Tak jasně, u auta co má jen kuchlý kat a nebo mu svítí vadná lambda je to zbytečný. Mě spíš irituje to, že by mi aktuálně neprošla ta RAV4 i když bude mít emise v normě jen kvůli jednotce, co má nastavený threshold na efektivitu katalyzátoru s obrovskou rezervou.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

... jestli si jistý stavem katiku a tim ze emise ok,tak pod tu druhou LS dej nástavec. Kam moje zkušenost sahá, tak pokud 2az vyhodí 0420 tak byl ten katik skutecne v haji,ale na to ti stačí i ta nejjednodušší diag a porovnat napětí na obou LS.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: STK 2016

Příspěvek od Ultima »

Mám v merku jedno auto u kterého prodejce píše, že je potřeba vyměnit jednotku ABS. Předpokladám, že je úplně nefunkční a pravděpodobně svítí signalizace... Je to důvod k neudělání TK? Byl jsem kdysi na TK s 5er které nefungovalo ABS a nikoho to nezajímalo, ale nevím jak je to teď po těch změnách.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

ABS je normálně uvedeno ve velkém technickém průkazu - tudíž by mělo být kontrolováno. Nakolik to technici STK řeší nevím. Starší ABS mají svoji samostatnou jednotku,novější modely se stabilizací,kontrolou trakce zasahují už do řízení motoru po CAN a tam už platí i další DTC kody. Readiness mají ovšem jen emise.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od leon4x4 »

Tak jsem byl včera na technické a docela prča.

Na emisích jsem strávil asi 1,5hodiny ... u technika.

Musel spojit auto online přes OBD-CAN a zahájit online test. Jednotka mi žádné chyby nepsala, protože vadný EGR ventil jsem měnil před 3000km a chyby jsem si smazal a jiné závady jsem na autě nikdy neřešil. Nízký stav napětí , díky unavené baterii kterou auto hlásí na palubce diagnostika neřešila.
Následoval první problém. Podle roku výroby, typu vozidla, karoserie a označení vybral technik výkon motoru dle techničáku, ale Bosch software mu vyhodil jiný typ motoru než co je v autě a v techničáku N47D20C (v autě) proti N47D20A (bosch). Tak si to technik vyhledal v jiné databázi a musel si to nechat potvrdit, že je to tak ok. Pak ho Bosch nenechal udělat test, dokud nebyl olej .... ano olej (nevím proč olej a ne voda) na 80°C ... při venkovní teplotě -12°C jsem přijel s autem které mělo olej asi 60°C. Na a po asi 5mit v 2500ot se motorový olej zahřál, test udělal a mohl jsem na technickou.

Následovalo debilní focení auta, vinka na karoserii, typového štítku, stavu kilometrů, kontrola náprav, brzd, světel, pásů, výbavy ..... no a teď se posaďte a musíme počkat, protože čas na kontrolu je daný a nesmí se udělat rychleji..............

suma sumárum majitele STK vyšla tahle sranda na 6ti místnou částku, snížila se jim produktivita práce, protože odbaví méně aut za stejnou dobu, řidič je šikanován za blbosti a nic to neřeší. Prohlídka mi zabrala 3 hodiny (20min na cestě tam a zpět)

Jaký předpis, zákon, vyhláška mluví a posraných "Readiness kódech" ? Když jsem si auto kupoval, nic takového neplatilo, nic takového mi výrobce auta nesliboval, negarantoval a proč si na to nějaký připitomělý úředník vzpomene a zpětně bude někoho šikanovat?

Napadá mne jen " A komu tím prospěješ ? "
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomio007
Příspěvky: 322
Registrován: 27 srp 2007 18:15
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od tomio007 »

Kluci jen taková blbá otázka. Kontrolním štítkem se myslí hliníkový štítek přinýtovaný na karoserii nebo nalepovací štítky u dveří?
Ford Probe GT 2.5 V6 24V

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

leon4x4 píše: Když jsem si auto kupoval, nic takového neplatilo"
Bohužel Karle platilo. I dříve měl emisní technik za povinnost pokud bylo vozidlo vybaveno diagnostickou zásuvkou,vyčítat pamět závad bez ohledu na rok výroby,i obd1 blikavé kody. Dělal to opravdu jen málokdo,potvrzovalo se to v emisním programu,kontrola této činnosti v podstatě neexistovala. Změnilo se jen to,že nová legislativa chce tuto činnost dokládat bez ohledu na to jestli je to blikavý kod obd1 nebo obd2,eobd atd.
leon4x4 píše:" A komu tím prospěješ ? "
Bosch :) Letos jejich zisky vzhledem k ceně jejich diagnostik půjdou do desítek milionů. Pro spoustu stanic ME je toto likvidační.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

walish
Příspěvky: 136
Registrován: 11 zář 2010 13:10

Re: STK 2016

Příspěvek od walish »

I vyblikávat se bude? No to chci vidět :D

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od leon4x4 »

Libore, já nezpochybňuji to, že pokud má auto diagnostickou závadu, která má vliv na přípravu směsi, tedy ve finále i na emise... je třeba to řešit. Problém je, že když problém vyřešíš a "závadu" smažeš..... stejně neprojdeš. Jednotka musí spustit nějaký dlouhodobý interní test a přepsat i takzvané "readiness" kódy... což už je dle mne pííííí....a

jen pro zajímavost moje auto mělo limit kouřivosti 0,53 jednotku nevím nějaké m/l či co ..... naměřená hodnota 0,012 tedy 44x méně docela sranda

I přes fakt, že mám auto v pořádku, měl jsem obavy jak kontrola dopadne. Protože před cca 3000km jsem měnil vadný EGR ventil a pokud tak 1x za 14 dní nedobiji baterii začne mi hlásit auto že mám jet na servis a nechat si auto zvednout na hever ............ je jen vybitá baterie, protože jezdím krátké trasy a baterka už je za zenitem..... (nová čeká od pátku již v garáži).

Nebyl jsem si však jistý tím, co si jednotka pamatuje a s čím na mne vyrukují na technické.

U druhého auta před časem psala diagnostika chybu, že prý neproběhla rekuperace DPF. To také protože manželka jezdí krátké trasy a nenastali podmínky za kterých auto rekuperaci dělá. Chybu jsem mázl a dal jsem si jízdu 250km tam a 250km zpět. Od té doby cca 5 měsíců už se chyba neukázala .... opět ale otázka, co se ukáže na technické.
Běžné univerzální diagnostiky ukazují jen chyby které existují/přetrvávají nebo jsou uložené/sporadické a nějaké testy branné připravenosti je nezajímají.........

Většina chyb které auto zjistí a zapíše mají spíše orientační charakter, jde o informace pro servis, aby věděli na co se při kontrole zaměřit. Třeba u VW je velmi patrné, že jednotka až přecitlivěle zapisuje každou nepředpokládanou situaci.......

nu což úření oslík zařechtá a podnikatelé (majitelé STK) i zákazníci to zacvakají
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Flp
Příspěvky: 56
Registrován: 03 dub 2013 22:23

Re: STK 2016

Příspěvek od Flp »

leon4x4 píše: Běžné univerzální diagnostiky ukazují jen chyby které existují/přetrvávají nebo jsou uložené/sporadické a nějaké testy branné připravenosti je nezajímají.........
Já readiness kódy vyčtu pomocí OBD bluetooth adaptéru z číny (150Kč) a mobilní aplikace Torque Pro (90Kč) bez problému..
Clio 172 ph1

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: STK 2016

Příspěvek od Gooder »

Já používám na O1 VAG 304 a ten tam Readiness má. Včera jsem to zkusil a z 8 hodnot by prošly jen 3.

Uživatelský avatar
Flp
Příspěvky: 56
Registrován: 03 dub 2013 22:23

Re: STK 2016

Příspěvek od Flp »

Na cliu mam dva testy z pěti nekompletní - katalyzátor a O2 senzor. Předpokládám že za obojí může horší lambda za katem.
Clio 172 ph1

Odpovědět

Zpět na „Pokec“