STK 2016

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
MartyCZe
Příspěvky: 1020
Registrován: 10 říj 2011 18:15

Re: STK 2016

Příspěvek od MartyCZe »

v tom připadě nepatří do aut ani KN filtry apod. věci, ktere jsou kolikrat dělany na miru. Nevidim duvod proč by každy auto mělo byt v oem setupu, nebo se muselo platit dekravypalny za razítko, že "to teda funguje". Brzdi auto na stk? Brzdi, konec. Svítí? Svítí, konec (i když tady bych sam zanadaval za blbě seřizeny světla či cirkusacky žárovky), to same vše ostatní.
Mě kdyby na stk začali u motorky jebat za jiny řídítka (leč maj tuv), upraveny sání a laděnou koncovku tak je vyfakuju a klidně si raději stk podmaznu. Jednak oem řídítka jsou úplně napíču (nízkej rozptyl, uzoučkej uchop kolikrat), to samy se tyka kolikrat aut, některy upravy jsou mnohem k lepšímu.
Škoda RAPID 1.2 TSI 77kw
Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů :) - bejvávalo :/

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: STK 2016

Příspěvek od lukin66 »

Libore, tak ty už to asi moc prehanis s tím rozložením atd.
Např .Opel vectra A2000,Astra GSI a ksdett GSI maji každý jinou váhu a jiné rozlozeni jak pises a představ si ze brzdy maji totálně stejně,posilovač,válec ,Abs pokud je,omezovač,třmeny a průměr kotoučů
Dále by se takto dalo pokračovat u odlišných modelu od třeba koncernu vw.kde jsou použity stejne brzdové systémy a přitom váhy a rozložení jsou jine.
Asi je vše špatně se tak dívám....
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

MartyCZe píše:v tom připadě nepatří do aut ani KN filtry apod.
Výměnou vzduchového filtru nikoho neohrozíš na životě.
MartyCZe píše:se muselo platit dekravypalny za razítko, že "to teda funguje"
To není žádné výpalné. Oni ty zkoušky,zvláště co se brzd týká dělají velmi pečlivě než se pod takový zásah někdo podepíše do vTP a pak opravdu tu jistotu,že to v limitní situaci neselže jako tomu idiotovi co mne sejmul. Chtěl bych vidět tebe kdyby Ti zrušil auto,přejel dítě,zmrzačil tebe apod. jak by jsi se na to tvářil. Joo to je přeci v pohodě,ty jsi z tuning fora a víš jak na to ...
MartyCZe píše:jiny řídítka (leč maj tuv),
Aspon mají TUV,když nic jiného a třeba jejich zápis by díky tomu přišel na pár eur. Co by jsi ale říkal ,kdyby se ti třeba rozlomily a ty jsi si zlomil třeba páteř. Víš,že pojištovna v případě neoprávněně namontovaného dílu odmítne plnění a to i úrazové. Doprdele to přeci není o STK,tu si koupím kdykoli budu chtít,ale jsem kurva proti sobě,že ty upravy nelegalizuji a usnadním si tak třeba budoucí prodej. Kdo bude mít zájem o vytuněnou káru plnou nezapsaných nehomologovaných dílů. Nikdo.
MartyCZe píše:to samy se tyka kolikrat aut, některy upravy jsou mnohem k lepšímu.
Asi tak v 2% případů. Vše ostatní je pouze degradace užitných a jízdních vlastností vozu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

lukin66 píše:Libore, tak ty už to asi moc prehanis s tím rozložením atd.

To vůbec nepřeháním. Naopak další milion věcí jsem vynechal.
lukin66 píše:Opel vectra A2000,Astra GSI a ksdett GSI maji každý jinou váhu a jiné rozlozeni jak pises
A to víš jak? Máš nejaký spec list nebo jsi měl auto na corner weight,aby jsi oba modely porovnal?
lukin66 píše:Dále by se takto dalo pokračovat u odlišných modelu od třeba koncernu vw.kde jsou použity stejne brzdové systémy a přitom váhy a rozložení jsou jine.
VELIKÝ OMYL! Ono zdání klame. Mechanicky ty systémy můžou být totožné,přesto bude brzdný účinek díky elektonice a ABS,ASR,TRC a dalším elektronickým pomocníkům diametrálně odlišný. Ubezpečuji tě,že neodborným zásahem do řízení jednotky která mimochodem obsahuje podobná data jako ta co řídí motor,prodloužím brzdou dráhu totožného vozu tak že jednou zabrzdí na 30m a podruhé na 40m ze stejné rychlosti a pořád budeš v autě sedět ty a mačkat ten pedál až ho vztlačíš z auta ven. Přeji ti,aby jsi nikdy nemusel využít "potencial" těch tvých brzd. Ono něco jiného je být na situaci a brzdění připraven a jiná situace je,když přijde náhle. To ti pak třeba v posledním momentu před srážkou(a že to je kurva pomalých pár ms :lol: ) prolétne hlavou věcí a jedna z nich bude -- možná ten Libor měl pravdu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Goldies »

Tak ja nevim jak to s tebou je, tady se do krve bijes za to, aby mely upravy Od Dekry posveceni a v jinem foru klidne napises ze bys radeji 1ZZ prevrtal na 2L a Dekru neresil... Tak jak teda?
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Ono nutno poznamenat, že převrtání motoru nevyžaduje nutně masivní upgrade brzd. Jde o čistou fyziku. Zvýšený výkon auto zrychlí v kratším čase, ale jeho hmotnost nijak nezmění. Pro jeho zastavení tak potřebuješ pořád stejnou brzdnou sílu a zvyšovat ji musíš jen tehdy, pokud chceš zastavit na dráze kratší než dokáže původní systém. Tj. pokud si výkon pokurvíš nebo zvýšíš, auto pojede furt jen tak, jak šlápneš na pedál a nebezpečné bude jen tehdy, pokud každých 100km chytne nečekaně plamenem :D Oproti tomu když si (klidně nevědomky) rozesereš brzdy, můžeš to zjistit bohužel až v momentě, kdy tě budou hasiči stříhat ven z kastle.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

Goldies píše:Tak ja nevim jak to s tebou je, tady se do krve bijes za to, aby mely upravy Od Dekry posveceni a v jinem foru klidne napises ze bys radeji 1ZZ prevrtal na 2L a Dekru neresil... Tak jak teda?
Kdo mi běžně dokáže třeba i na stk a na emisích ,že můj 1zz není 1.8 ale 2.0.. Nikdo. Když vyměním 1zz za 2zz pozná to trošku zběhlý technik jen otevře haubnu. Totéž tě může potkat i na silnici při policejní kontrole a odeslání na STK. Nehledě k tomu,že v motorové ecu je vin podle kterého si ten diagnostický sw od července najde hodnoty v databázi výrobce. Takže tady bych si to Dekrou posvětit nechal,už jen kvůli tomu,aby nějaký debil neměl páku na to,aby si na mně smlsnul.Zvýšením výkonu při akutní potřebě brzdit nikoho neorozím.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: STK 2016

Příspěvek od lukin66 »

Všechny tři oply mi prošli pod rukama a mel jsem je do sroubku rozebrány.ta vectra je úplně jinde s rozložením jak Astra,už jen ten delší kufr a taky nádrž za zadní napravou což je dost značně jiné rozložení a přesto brzdový systém stejný do posledního dílu.dal to nebudeme řešit.otázka byla kdo mel zkušenost na STK s omotavkou na svodech a třeba výměnou brzdových hadicek za pancéřové
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: STK 2016

Příspěvek od lukin66 »

Libor12 píše:
Goldies píše:Tak ja nevim jak to s tebou je, tady se do krve bijes za to, aby mely upravy Od Dekry posveceni a v jinem foru klidne napises ze bys radeji 1ZZ prevrtal na 2L a Dekru neresil... Tak jak teda?
Kdo mi běžně dokáže třeba i na stk a na emisích ,že můj 1zz není 1.8 ale 2.0.. Nikdo. Když vyměním 1zz za 2zz pozná to trošku zběhlý technik jen otevře haubnu. Totéž tě může potkat i na silnici při policejní kontrole a odeslání na STK. Nehledě k tomu,že v motorové ecu je vin podle kterého si ten diagnostický sw od července najde hodnoty v databázi výrobce. Takže tady bych si to Dekrou posvětit nechal,už jen kvůli tomu,aby nějaký debil neměl páku na to,aby si na mně smlsnul.Zvýšením výkonu při akutní potřebě brzdit nikoho neorozím.
Aha takže zvýšení výkonu je v pořádku u auta které je dimenzovano brzdsma a vším na nižší výkon?????
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

Řeč byla o mr2 spyderu. Ten má podvozek a brzdy daleko za tím než kolik má výkon motor a brzdy a za hranicemi se do něj běžne swapuje 2zz s v190hp nebo i FI o výkonu 225hp.Takovy lidový lotus elise. To opravdu k tvojemu oplu nepřirovnávej. Už tovární parametry jsou tam kam opel nedohlédne. Vlastně ano .- speedster.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Angličák »

Zde jak vidno diskuze ztrácí smysl, protože libor o MR2 ví, ale lukin o oplech neví....hovna fakt. Až nebude Dekra chtít za vše miliony a bude to jak v DE vše uvěřitelné a normální, tak to beru. Takto jen meleš hovna.
Nikdo neříkal nic o podmazávání STK ale o tom, že ta STK by měla být na úrovni a ne v rovině, jak se to děje dodnes a bude dít dál. Tzn. technik ví hovno, nechá projít cokoliv za dvě kila, tak mu dáme soft a všecko tak omezíme, aby tam už jen fakt stál jak debil a lepil nálepky na auta, co mu vyseparuje počítač a veškeré omezující nařízení - tzn nové auta odpovídající OEM, zbytek nasrat. Chápu že u nás se prostě vše musí šroubovat do extrému, protože my sme prostě lídři všech úředních výmyslů.

Speciálně tebe bych šel s tím ZZ nebo co nabonzovat, kážeš vodu ale prostě kecáš blbosti.

Fascinuje mne, že místo toho, jak se podívat kolem sebe na funkční způsoby, se to zas jen uškrtí a je fascinující, že lidi z oboru to ještě přitahuje jako super věc. Tvůj podpis je celý vlastně plný ilegalit, víš o tom? Jaký nitrous do prdele? :lol:
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: STK 2016

Příspěvek od lukin66 »

Nezajímá me jaké mas auto a jaké jsou jeho originální hranice. Taky predelavas něco, co bylo dané výrobcem. A argument,ze to někdo někde predelava na vyšší výkon neni na místě. Jo a nevím, kde jsi prisel na to,že srovnáván moje auto s tvojim. Reagují jen na to, jak se tady ohanis tou Dekrou.asi tak
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od fakie vw »

S těma brzdama toho šílence co píše Libor souhlasím. Ale to je chyba toho,že to bylo nějaké čínské bláto. V Německu musí mít všechny věci na auto TUV. Pokud máš TUV můžeš to na autě mít a jen to stačí zapsat. I ty brzdy pokud mají TUV můžou být na voze. Ted nemám na mysli brzdy z jiného typu vozu,ale přímo nějaký brake kit. Tohle by tady měli zavést. Protože dnes se dá koupit spoustu dílů co mají to TUV a jsou kvalitní. Bohužel jsme v Unii, ale neuznáváme TUV. :roll:


Mimochodem ministerstvo dopravy udělalo tah na stará auta s novou STK ohledně readnees kodu a zakopali akorát sami sebe. Byl jsem minulý týden na STK a vznikají fronty jak prase a neprochází hlavně nová auta ikdyž emise mají v pořádku. :lol: Zase se udělalo něco co je více na škodu a proti lidem než pro zlepšení a pro lidi. A slýchávám poslední dobou o lidí co mají dělat když si chcou kopit auto staré třeba 5 let. Mají strach z těch kodů, že jim auto neprojde ikdyž je v pořádku. Vozit auto na STK pro kontrolu kodů a stát tam několik hodin? Už tak je problém s přihlášením auta,že jde přihlásit na nového majitele jen v místě původního přihlášení. :roll: To aby si člověk vzal několik dní volno aby si mohl koupit auto. To spoustu lidí zase odradí. A mimochodem poslední dobou hodně lidi začlo kupovat zase starší auta jako felicie, octavie I, Fabie I atd co readnees kody nemají problém. Km ale tohle vede?


Dekra je jeden obrovský penežní podvod. Proč mám dávat na Dekru schvalovat něco když to má třeba TUV na daný typ vozu a i certifikát? Je to jen proto, že se to neznává ikdyž jsme v unii a hlavně potřebujou prachy za nic. A nezlobte se na mě, ale za schválení např. zrcátek, kde kontrola probíhá tak,že si technik sedne do auta a posoudí jestli přes ně je dobře vidět vemou 3500kč je trapné. :roll:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Angličák »

fakie vw 8) 8) 8)
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od fakie vw »

Děkuji. Ale díky bordelu co je v tomhle státu zvažuji jestli není lepší odsud odjed za hranice, protože za posledních několik let se vše jen zhoršilo a ještě zhorší. Už tu nejde dělat vůbec nic ani ty debilní auta :D A když si tak veme tak v téhle vytunelované zemi vlastně automobilový průmysl ještě drží repubiku v nějaké funkčnosti. Jak už lehne tohle tak je po všem :roll:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Nevím jak přesně funguje v Německu TUV certifikát na díly, ale obecně klidně bys mohl rozhašit správnou funkci brzd i když tam namontuješ věci s TUV, protože např. ukrutně přebrzdíš předek.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Angličák »

A furt dokola jak u debilů....je fajn, že tydle podoteky mají majitelé opravdu OEM aut :shock: Miluju ten přístup k věci, kdy se furt jen hledá milion důvodů, proč něco nejde. Takže i to TUV je vlastně sračka??? Na co to vůbec dělají ty díly, když to je celé o zdraví a podvod?? Komu se to prodává mimo ČR? Vrahům, mafiánům a lidem co nerozumí autům? Asi jen u nás jsou lidi tak uvědomnělí, že jediná cesta je jen ta, co se nalajnuje středem. TF jde fakt do sraček :lol:
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Neříkám, že to nejde. Jen mi přijde blbost argumentovat tím, že nějaký díl má certifikát, protože dobrý výsledek při úpravě to nezaručuje :nono: Pokud vím, tak TUV je spíš potvrzení, že ten díl není z bláta a že splňuje nějaké normy (u výfuků to bude typicky hlučnost, u dílů na podvozek pevnost, atd.).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od fakie vw »

To mas pravdu. Ale ja narazim na Liboruv pripad kdy nedobrzdil frajer, protoze se mu rozletel trmen. Pochybuju ze to melo nejaky atest nebo certifikat kvality.
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Ano, to je zase druhá část sp3ktra :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Libor12 »

Angličák píše:Zde jak vidno diskuze ztrácí smysl, protože libor o MR2 ví, ale lukin o oplech neví....hovna fakt.
Promiň,ale hovna meleš ty. Nejdřív si zjisti fakta a teprve pak mluv,respektive piš. :wink: I v německu je upgrade brzd záležitostí zásahu do konstrukce vozu. Navíc v DE díly které na auto jdou musí mít minimálně atest TUV,atest E8,8SD a další. Nehrozí že by jsi do normálního provozu dostal nejaké čísnké sráče.
Angličák píše:Až nebude Dekra chtít za vše miliony a bude to jak v DE vše uvěřitelné a normální, tak to beru. Takto jen meleš hovna.
Další hovna meleš. Otypování a zkouška brzd u Dekry u nás vyjde na cca 35000. Za obdobný úkon v DE zaplatíš 1930eur. Ale Dekra je drahá. spek 8) :lol: Pamatuji si doby kdy na německém tuzing srazu bylo desítky golfů s zhruba 15ti druhy body kitů,protože ty měly atest.
Angličák píše:Speciálně tebe bych šel s tím ZZ nebo co nabonzovat, kážeš vodu ale prostě kecáš blbosti.
A můžeš bonzovat jak chceš. Pokud nenaliješ do válce olej,nemáš jak objem zjistit. A to v pravomoci STK není. To auto - motor legálně projde emisema i linkou STK. Tak proč budu vyhledávat dekru? Celou dobu mluvím i o tom,že pokud bych se do výměny 1zz za 2zz pustil,už bych to prostě nechal legalizovat. Ty nařízení,zákazy,zákony,vyhlášky se mi nelíbí o nic víc než tobě. Bohužel mne poslední dobou nic nepřesvědčilo o tom,že by to mělo být jinak. Na ulici potkáš spoustu bastlů,jejichž majitel jen degradoval jízdní a užitné vlastnosti vozu. Ano jsou vyjímky (1 ze 100),ale ty bohužel spadnou do plošných sraček.
Angličák píše:Jaký nitrous do prdele?
Ve všech ohledech a nařízeních toho co tu platí je NOS systém naprosto legální zvýšení výkonu motoru. Dokonce i při správném poměru vychází lepší emise než továrou požadované. Ale určitě si na něj někdo brzy vzpomene o tom nepochybuji.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od m.artty »

Mě na všem nejvíce sere to, že STK je pokrytecká. Když tam pojedu se sníženým autem, kde budou barevné pružiny, tak bude milion řečí a možná mě nepustí. Když ty stejné pružiny vezmu na černo a nechám na ně chvíli působit provoz aby se umazaly a trochu orezly, tak je vše ok a nikdo si toho ani nevšimne :(

To samé brzdy - když se v tom pošťourám a budou čisté bude se tím někdo zabývat, protože vidí, že se v tom někdo vrtal. Pak tam přijedeš se sjetýma deskama a projede to (jo, zhasnul jsem kontrolku proklemováním konektoru a desky nevyměnil, protože sem to prostě nestihl - depozit, konec stk, milion práce jinde, auto těžítko z garáže).

Uvidíme jak to pujde. Na podzim mě čeká Kadett s pružinama, výfukem, bez červených odrazek vzadu... a na jaře Omega s pružinama a pravděpodobně nějakým chiptuningem.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Tom_ »

No ja doufam, ze v roce 2017 (listopad) budou uz nejaky proslapnuty cesticky zase :lol: To me bude opet cekat STK/ME tak snad se neco vymysli, ikdyz readliness kody mam u píči :x spek :lol: :twisted:

Marty : ja mam prave zkusenost opacnou, jak jsem byl s autem (2015), tak technici se prali kdo bude moc najet do vrat :lol: a pak se vsichni sebehli, kontrolovali, chvalili a vsichni vzpominali, jak dobre ty auta z te doby byly...Je fakt ze byli hodne tolerantni k vyfuku, sedackam a par dalsim drobnostech, ale v konecnem dusledku to bylo bez vetsiho problemu ...a to mam cerveny pruziny, jiny desky, a dalsich x veci, takze to je o lidech no :wink:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od fakie vw »

Jenže v roce 2015 se auta nefotily. Ted když se auto fotí vzniká problém. Fotky se někam pošlou a pokud se to nekomu nebude líbit je zle. Prostě co není originál je problém. A že se to kontroluje je dukaz. Včera mi říkal kamarád,že na STK dostal jeho známý pokutu 2000kč a vyhružku,že pokud to bude znova tak letí. Pustil auto, které nemělo vpředu zástěrky. :roll: Takže co je vidět na fotce je problém.

Akorát jak jsem byl na STK já a ptal se nějaké věci tak mě docela dost pobavili a dostal jsem je do kouta. Na dotaz jestli můžu mít větší IC v nárazníku a sportovní filtr byla odpověd,že vlastně neví. Protože emise to nezmění a je to schované v nárazníku a tím to neleze ven. Nevěděli co mi na to mají odpovědět. To samé výfuk. Když si udělám svuj výfuk s větší průchodností, ale bude splnovat hlučnost byla stejná odpověd,že neví. A nejlepší bylo co když si namontují sportovní stavitelný podvozek,ale podvozek nastaven na seriovou výšku vozu, která je v TP. Ta samá odpověd. Problém téhle země je ten, že zákony nejsou dořešené a nemají přesnou formulaci, která by určovala co a jak má vlastně být.
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Na výfuk jsem se ptal, když jsem byl teďka naposled. Uváděl jsem jako modelovou situaci to, že na trojkovou Supru už je skoro nemožné koupit originální výfuk. Např. MJAuto ho mělo pár let zpátky v katalogu, teď už tam není. Odpověď byla, že u staršího auta je možné výfuk nahradit neoriginálním, ale musí mít atest 8D. Takže je teoreticky tolerovatelný "custom" výfuk, pakliže bude mít zadní díl s atestem a auto s ním splní emise. Toliko oficiální řešení.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Dejv
Příspěvky: 1152
Registrován: 18 úno 2005 14:42
Bydliště: Hradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Dejv »

beaver: je ti jasný že poslední větou jsi ukončil veškerý dohady 8) atest 8sd a Ev kroužku...nic jinýho technik nemůže chtít...těžko technik bude zkoumat jestli výfuk/brzdy/podvozek či cokoliv jiného je nepřípustné na autě mít. i ty vypíčený tuzerský zpětný zrcátka...jakmile tam je E nemůže říct půl křivýho slova..a na co nestačí E v kroužku je nutný zápis do VTP,,jak zapsat změnu do vtp? no na DI chtějí vyjádření výrobce/importéra vozidla....(ale nemá za povinnost kontrolovat pravost vyjáření) spek
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej

Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Jak jsem nakoupil, tak prodávám spek
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Joyride
Příspěvky: 410
Registrován: 22 lis 2008 21:17
Bydliště: Praha

Re: STK 2016

Příspěvek od Joyride »

Ježiš, mě ten novej systém tak baví!

Evidenčka už kdekoliv je záležitost na celý dopoledne. A abych se hádal s bábou 3 hodiny před zavíračkou, že už se to asi nestihne, protože je přede mnou pár aut. No to je božíííííí 8)

Uživatelský avatar
Dacan
Moderátor
Příspěvky: 1528
Registrován: 08 kvě 2010 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

Příspěvek od Dacan »

to samy, od 14:00 všude plno (asi 4stk sem objel)...a to sem si řikal jak to rychle sfouknu a poběžím ještě dnes na uřad :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: STK 2016

Příspěvek od Beaver »

Zajímavé, já čekal jen cca hodinu, se mnou tam bylo 3-5 lidí vždycky. V obou případech kdy jsem tam jel, pokažde emise a STK. V Brně je to prostě víc na pohodu :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Pokec“