Prodej auta , skryta vada

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Janik

Prodej auta , skryta vada

Příspěvek od Janik »

Zdravim , vim ze tohle neni idealni misto na tenhle prispevek ale i tak . Za pripadne odpovedi dekuji.

Pred dvema tydny jsem prodal sve auto : VW Passat 2.0 tdi rv.2007 125kw kod motoru :BMR najeto 162 tis

Auto bylo v dobrem stavu bez zadnych vad me znamych , prodej probehl v poradku . Kupujici mi jeste sdelil ze zjistil ze bylo auto predtim bourane ( to jsem nevedel ) , bylo to jeste pred mou koupi. Auto jsem mel cca 3 roky, za tu dobu bylo radne servisovane .

Po dvou tydnech mi novy majitel volal ze se musel nechat odtahnout, ze se mu auto zacalo klepat tak vypnul motor a odtahl auto do servisu . Rekl mi ze mu servisak rekl ze to vypada na vackovou hridel . Jak mam tuhle vec resit ? Ja do motoru nevidim nejsem mechanik . Cetl jsem ze kupujici ma pravo na reklamaci skrytych vad jemu neznamych na veci ktere nejsou zpusobene beznym opotrebenim. Co s tim ? Dekuji za odpovedi

maRkus
Kontaktovat uživatele:

Re: Prodej auta , skryta vada

Příspěvek od maRkus »

u tohoto motoru je vacka v prdeli bezne opotrebeni, stejne jako pravdepodobna zavada celeho problemu, coz je protoceni nahonu olejoveho cerpadla... zadnou zaruku nema, protoze auto a cele pohonne ustroji fungovalo, a co s tim delal on (jestli s tim zachazel slusne a dle doporuceni vyrobce), to uz nikdo nedokaze.. takze sbohem a satecek 8)
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kane13
Moderátor

Příspěvek od Kane13 »