NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Ritchma »

Joj tyhle grafy z Cr mi vzdycky pobavi. Profi tuning je na tom snad nejhur. Ztratovej vykon u predokolky vic jak 50% :lol:
Jinak hezka prace, sice neprispivam, ale tenhle projekt sleduju pravidelne 8)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Taboo »

Radunov píše:já mám u kadetta ztráty 13% a s výkonem 131 koní na motoru mám na kolech 116koní !!! a s minimálními náklady proti tobě...
OK, ja ti prozradim neco, co ti zadny jiny vlastnik chassis dyna nerekne :wink: : Merit vykon motoru na chassis (valcovem) dynu je naprosto NEMOZNE (a je to pouze zpusob, jak tahat z lidi penize). Jednoduse, ty vypisy jsou naprosty BS. Ono to je naprosto stejne, jako by jsi chtel urcit vahu sveho mozku tim, ze polozis svou hlavu na kuchynkou vahu a pote odectes nejake vymyslene procento, ktere ma udajne reprezentovat vahu lebky, kuze, krve a ostatnich organu - a pote se ty vysledky navic jeste snazit porovnavat s nekym, kdo pouzije naprosto jiny druh vahy a za naprosto jinych podminek.

Eddy-current a hydraulicke chassis (valcove) dyna jsou ve skutecnosti pomerne velice presne co se tyce opakovatelnosti (inertni dyna o neco mene), ale to se tyka pouze tech naprosto identickych podminek. Tim je mysleno opakovane mereni treba 5 minut od sebe - s tim, ze se clovek NICEHO nedotkne. I kdybychom naprosto pominuli moznost pouziti naprosto rozdilnych korekcnich norem, vymyslenych procent parazitnich ztrat (ktere se take meni s prevodovymi stupni) a vse ostatni, co se da vykouzlit v software, tech fyzickych faktoru, ktere ovlivnuji udaje vykonu do kol je u chassis dynometru cela rada. Vse od zpusobu jak je ten vuz pripoutan - kde i jedno kliknuti spony pripoutavaciho pasu hraje roli, az po pozici chladicich fenu anebo odvodnych hadic vyfuku. Ono staci zmenit zatizeni merene napravy, ovlivnit teplotu pneumatik a jejich narust vzhledem k RPM anebo ovlivnit teplotu oleje motoru a prevodovky a kolik vzduchu motor nasava zmenou pozice chladicich fenu anebo restrikci vyfuku zmenou pozice odvodnych hadic - a i to same dyno pote vyplivne naprosto rozdilne vysledky (natoz pak dve rozdilne dyna rozdilneho typu v naprosto rozdilnych podminkach).

I pote, ty vypisy z dyna jsou naprosto k nicemu. Ono je sice velice hezke, ze nekdo ma udajne vyssi vykon motoru a nizsi parazitni ztraty, ale to nezmeni fakt, ze treba dostal na prdel nekde na krizovatce, okruhu anebo 1/4 mile draze od nekoho s udajne nizsim vykonem motoru a vyssimi parazitnimi ztratami. Na vypisy z dyna se proste nehraje. :wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

Sam by som to lepsie nenapisal.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

dzindzíky na míste..
Obrázek

teraz zas vyrobit adaptery na brzdice....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

...no a teraz najst nekoho, kto to dokaze zhmotnit ...
Přílohy
onshape.jpeg
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 263
Registrován: 26 úno 2012 01:19
Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od LordMMX »

JRD a čo bude toto čudo čo potrebuješ zhmotniť? nejaký medzikus na čap riadenia?
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od pufko »

Podla mna adapter na brzdu

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

Paint job by HEDERIK .. :mrgreen:

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

no 50% uspechu zanami...

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

aaaaaaaa druhaaa strana..

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Gooder »

Radost pohledět 8)

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od lukin66 »

Vypadá to moc dobře 8) ale chci se zeptat zda budeš řešit přední stabilizátor,to jak je spojeny s rameny? Me prijde,ze je to špatně resené .
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

aj nad tym som uz uvazoval..
hladam nejakeho darcu organov...
asi astra F..

k tomu by sa mi hodila aj cast napravnice a stredovy drziak prevodovky..
ze uz by som "vylepsil" aj posadenie motoru ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

..juchuuuuu ...
ja mam konecne auto co zataca a brzdiiiii ...

sem tam to sice osdkakuje v zakrutach ... ale to skusim poriesit...

treba este vacsi HBV, lebo pedal chodi moc nizko,
cestou domov sa mi vysypala niektora zadna brzdova dosticka
takmer 10 rocne r888 vzadu prekvapivo zacali po zahriati fungovat, hoci hlbka vzoru bola len necele 2mm
a medzikus si potrebuje natrenovat "nove auto"

cas skring var.4 2.51.xx .. co som sa teda vobec nesnazil nahanat kazdu sekundu...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

som stym bol v nedelu trochu zavadzat ... ..a niekto ma bohuzial videl.. :mrgreen:

este pre porovnanie casy pred a po ..

Racing Wheels Day 26. 3. 2016, SKring V4
2:58.101
2:57.975
2:55.595
2:58.058
2:55.103
2:56.156
..slneecko, pekne, teplucko ..

Racing Wheels Day 23. 10. 2016, SKring V4
2:52.797
2:50.911
2:53.191
2:50.104
2:50.723
2:51.363
..pod mrakom, fukalo jak s\/ina...

mam "novu bezsynchronnu prevodovku", trojka je pozuzlanicko ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

...priprava na apgrejd ... :mrgreen:

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Libor12 »

Ty budeš davat servo? a nechceš radši čistě elektro?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ja tam mam servo...

len ono asi si vies predstavit ako vyzeraju niektore trubky po 20 rokoch
a uchytenie a nahon mech. servocepadla a umiestneni nadobky na olej,
tiez niesu zrovna idealne ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Libor12 »

kdyby jsi se nechtel patlat z trubkama a olejem tak mam elektricke na volant tyč i s elektronikou.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

...to je sice fajn..
ale neni to kam napchat ... v interiery to mat nechcem..
a ono to trochu viac mechanicky namaha tu osku a prevod pre volantovu tyc ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

AUDI
Obrázek

DAEWOO
Obrázek

... krizenec ...
Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

...pridam par fotek .. nech je vzruuušo ...

BTW: Libore, chcel by som to reklamovat ... :mrgreen:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Snad to není BDP ? :D
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Libor12 »

Ty kokos! Dobře jsi ji dal zakouřit :D

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

..stastie ze sa to nerozhodlo "ist sa kuknut von" ..
..ze som bol rychlejsi..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Taboo »

Uprav ten servisni kryt k naporovemu chlazeni, ktere ma mnoho prinosu (od chlazeni spojky, setrvacniku, bellhousing prevodovky az zadniho loziska klikove hridele a jejiho tesneni, oleje, etc.). Pokud ta prevodovka nema v bellhousing odvetravaci otvory, uprav ten servisni kryt tak, ze jedna jeho polovina bude tvorit ten naporovy otvor a ta druha odsavaci (ve smeru toceni klikove hridele), aby ten vzduch neustale pri jizde cirkuloval. I pouze odsavaci otvor, treba jen 1/2" vysoky (smerem dozadu, podobne jako treba na kapotach) dokaze znacne snizit teplotu v bellhousing.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo, po tejto skusenosti to mam v plane ...
ale este uvazujem nad jednou vecou a to "prirobenie" dalsich skrutiek k uchytu pritlacaku ..
Stavajucich 6 + 3 nove

Ma to podla teba zmysel ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Taboo »

JRD McLAREN píše:Ma to podla teba zmysel ..??
Ja bych rekl, ze kazdopadne ano - zejmena kdyz tam ty diry v tom pritlacnem taliri uz od vyroby jsou (takze snizis tlak na jednotlive uchyty a zvysis jeho rozpolozeni) 8) . Pokud s tim chces jit jeste o krok dale a finance to povoluji, tak by stalo za to si nechat ten setrvacnik a pritlacny talir zmrazit, zejmena pokud to planujes tocit do vysokych RPM. Ta cena zmrazeni je i nadale mnohem nizsi, nez nasledky katastrofalni exploze setrvacniku... :lol:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak som vyhrabal fotku stareho zotrvacniku, a ten ma tiez povodne len 6 dier na uchyt pritlacaku ..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3098.JPG

Tento novy "odlahceny" zotrvacnik bol pred montazou zamrazeny, spolu s klukou...
a po namatkovej kontrole zo vcera vyzera byt vporiadku.

Na neake dalsie "zlozitejsie zasahy" momentalne nieje moc casu ...
http://www.racingwheels.sk/fotky510/RW_17.png
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od Taboo »

JRD McLAREN píše:tak som vyhrabal fotku stareho zotrvacniku, a ten ma tiez povodne len 6 dier na uchyt pritlacaku ..
Ty 3 diry "navic" v tom pritlacnem taliri jsou samozrejme puvodne pro lokacni koliky, ktere tvuj setrvacnik z nejakeho duvodu nema. Z tech obrazku je zrejme, ze si budes muset nechat vysoustruzit patricne vysoke podlozky, coz (ve spojeni s dalsimi 3 srouby) by melo prispet k vyssi tuhosti toho pritlacneho talire.
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Projekty“