Zdarec chalani, mam Audi RS6 C5 Avant je to rok 2003, rozhodol som sa vymenit podvozok na svojom prditku, nakoľko ten pôvodny DRC už neslúži tak ako má. Skúmam už týždeň aká varianta a kombinácia by bola najlepšia pre toto auto. Využívam to 99% po bežných cestách nie na preteky ani nič podobné. Chcem podvozok ktorý nebude šialene tvrdý ale nebude zároveň makký aby to dobre sedelo ale neodskakovalo od cesty. Viete mi niekto poradiť čo hodiť na toto auto ? Sú na tom kola 255/35 R19. Rozhodujem sa medzi týmito podvozkami. Máte niekto s nimi nejaké skúsenosti ? Ktorá značka je kvalitnejšia a vydrží bežné cesty ? Čítal som že KW V1 používa tlmiče ALKO . Som ochotný dať za podvozok maximálne 1200€
Oplatí sa kúpiť celý kit alebo to kombinovať, tak že kúpim osobitne Bilestein tlmiče a osobitne pružiny? (Bilstein B16 je moc drahý ) ? Ďakujem pekne za odpovede.
půl roku zpět jsem na tento model auta montoval zmiňovaný HaR podvozek policista kterému auto patřilo je pěknej vejlupek s autem dělá psí kusy v provozu okrsky občas si sjede na okruhu ve dnech otevřených dveří. auto využívá dostatečně podvozku svou jízdou moc nepomáhá a i tak když přijel auto dodatečně přizvednout (důvod výměny kol) tak podvozek vychvaloval do nebes že je velice spokojený, osobní zkušenost nemám ale dle fotek která u KW v1 lže, stejně tak cena která u verze 1 je nadsazená jen díky jménu výrobce a né kvůli tomu co za cenu dostanete sáhl bych po HaR
*další možností o které bych já osobně uvažoval je sáhnout po výrobci jako jsou XYZ/BC racing stejná cenová relace akorád navíc člověk dostane stavitelné odklony i tuhost tlumiču dokonce propracovanější systém v poslední řadě i líbívější vzhled.
pokud nejsi honič setin na okruhách do běžného provozu i na divočinu po okrskách celkově sportovnější jízdu kterou ti auto dovolí u nás/vás ti bude fungovat na 100%. osobní zkušenost s BC/XYZ mám už ve vícero autech a můžu říct že mě to více než nadchlo (sám vlastním KW v2)
za sebe doporučuji tuto variantu tak to promyslí pročti si a dej vědět jak jsi se rozhodl
Gooder píše:A proč nepoužít znovu sériový podvozek? Myslím si, že RS6 bude mít slušný podvozek.
Ja i myslim, ze origo podvozek opravdu nebude z 1200E
Jinak ja se taky nakonec rozhodl pro XYZ uz kvůli podpoře tady v CR
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
LORKDIK: Dakujem za peknu recenziu pre HaR. Ako to myslis ze KW na fotkach klame ? Takze podla teba do KW V1 vobec neist ? KW V2 ani nie je nikde v ponuke pre RS6 iba V3 a ta je dost draha uz. BC Racing a XYZ nepoznam ale ako som googlil nejak som nevygooglil nic pre moju RS6 C5 a netusim ani aku seriu vybrat. Vydrzi to aspon 60 000km ? Vedel by si s tymto poradit ? Inac co viem tak tie stelovatelne podvozky je vraj dost tazko naladit a profici za to pytaju dost velke peniaze aby to nastavili. Inac som pozeral este aj na Bilstein B14 za to by som este zaplatil. Co poviete na tieto Bilsteiny ?
GOODER: velmi rad by som dal naspat DRC podvozok ale tlmice su uz vytecene a originalny novy podvozok DRC stoji cca 2000€ + jeho naplnenie a nastavenie a spojazdnenie stoji dalsich 800€ = 2800€ to je uz vela penazi. To je specialny podvozok ktory si sam nastavuje tlak v tlmicoch podla naklonu, zrychlenia, podla zatacania popod cele auto su natahane trubky do tlmicov a cez cerpadlo si auto samo aktivne pocas jazdy nastavuje tlakovanie tlmicov. Je to krasny system ale aj krasne drahy
Audi RS6 C5 Avant 4.2L V8 Biturbo (515HP, 700Nm), Decat Milltek non resonated
XYZ Super Sport, tedy uplne zakladni rada je na street asi nejlepsi, osobne mam s podporou tady v čr naprosto skvele zkusenosti, objednavaji i jendotlive casti toho podvozku, takze dkyz sem si svoji blbosti zkurvil uniball tak sem mel do mesice novej za tisiccovku... Kvalitativne je to asi tak ze mam najeto 30k km (dva a pul roku provozu i v zime) a zacina se trochu objevovat rez na pruzinach a v zavitech na nastaveni vysky a tvrdosti pruzin... Jinak sem na XYZ obecne slysel spis pozitivni ohlasy, je tu par lidi co na to prska protoze je to taiwan made podvozek, ale podle meho to kvalitativne i vydrzi odpovida cene, tech 60k km to da dost jiste (uz nekteri o kterych vim na tom maji i vic) sice bych uz asi na svoje auto ted dal origo podvozek, ale pokud vyuzijes moznosti co XYZ nabizi, tak to je dobra volba
Tak 30 000 je celkom dost v zime s tym nejazdim vela len obcas takze by to vydrzat teda mohlo . Skumal som to na stranke xyz-racing.cz ale pozeram ze pre RS6 C5 4WD nemaju ponuku maximalne len pre 2WD a V6 neviem ci to zvladne vahu 1900kg. BC Racing som si presiel a tie maju aj pre A6 WD takze to by malo byt ok aj sa mi celkom pacia ze da sa tam nastavovat tuhost aj odklony vyzeraju dost pekne prepracovane skusenosti ludi su tiez celkom dobre.
Audi RS6 C5 Avant 4.2L V8 Biturbo (515HP, 700Nm), Decat Milltek non resonated
Tak to jsem netušil, že je to až tak drahá sranda. Ptal jsi se ještě na B14, což je podle mě hodně kvalitní podvozek. Já osobně bych volil ten Bilstein nebo H&R. Jinak KW V1 jsem měl v ruce a tlumiče byly Koni.
Někdo si koupil opici a nemá na banány. Žádný z jmenovaných podvozku se tomu originalnimu nevyrovná ani z 20%. Montáží těch pákistánských podvozku a je jedno jak se jmenují,stejně je dělá jedna tovarna,pouze degradujes jízdní vlastnosti vozu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Ano mas pravdu ze neni to origo ale co mam z origo DRC ktore stoji bez zaruky a bez dph 2800€ a s DPH a so zarukou 4000€ a na slovenskych cestach tak ci tak vydrzi 100k kilometrov a znova vytecie ? asi nic a ktomu sa mi s tym treba trepat pol republiky do autorizovaneho Audi servisu kde to vedia urobit. Pre to nejdem do originalov...Na banany mam ale nebudem nimi plytvat zbytocne
Audi RS6 C5 Avant 4.2L V8 Biturbo (515HP, 700Nm), Decat Milltek non resonated