Na co si dát pozor při koupi, nebo co zkontrolovat. Které motory jsou dobré, co se kazí a podobně.
Moc díky


Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma



Nebyl v piči spíš ten bazarník ? Nevím, co by s těma nápravama mělo být za problém - pokud s tím někdo jezdí offroad, tak vymlátí tyčky stabilizátoru a vytahá silentbloky, což se pořídit v náhradě dá a ranec to nestojí. To ale uděláš každýmu SUV, který případně vytáhneš do terénu. Maximálně se někdy může roztrhnout silentblok zadního diferáku, tím vznikají vůle a rány, ale to furt není tragédie.wesly.TDI píše:...sám bazárník vymluvil s tím, že tam jsou vždy v pči nápravy hlavně ta zadní a stojí to ranec ta GO
Servisně míň nákladná Vitara bude proč ? Nějaký důvod ? Nebo tě to tak jen napadlo ?pufko píše:Vitara s 2.0HDi je podla mna servisne menej nákladná, ak by to mohol byť benzín + LPG tak kludne aj Forester
 O nějakých výhodách nafty jsem nemluvil a je pravdou, že jelikož nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit živit dýzl, tak mám samé benzínové motory. V tom se shodneme. Dvojhmota nicméně není záležitost Japonců, dvojhmota je všude a podobně jako DPF je to zdroj problémů, spolu s nekvalitní naftou která ničí vstřiky to dost prodražuje prvoz nafty. Jenže HDi na tom o nic líp nebude. Uvažuju, že svou první generaci za druhou vyměním taky a samozřejmě to bude jedině 2.0 VVTi.
  O nějakých výhodách nafty jsem nemluvil a je pravdou, že jelikož nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit živit dýzl, tak mám samé benzínové motory. V tom se shodneme. Dvojhmota nicméně není záležitost Japonců, dvojhmota je všude a podobně jako DPF je to zdroj problémů, spolu s nekvalitní naftou která ničí vstřiky to dost prodražuje prvoz nafty. Jenže HDi na tom o nic líp nebude. Uvažuju, že svou první generaci za druhou vyměním taky a samozřejmě to bude jedině 2.0 VVTi. ). Co jsem se s ním tak bavil, tak turbo, vstřiky, spojka vše původní, takže se trochu bojím, aby to nebyla časovaná bomba. Máte s ní někdo zkušenosti, případně s tímhle motorem? Na netu jsem něco pročetl a je to tak půl na půl... Cena by byla pod 200tis.
 ). Co jsem se s ním tak bavil, tak turbo, vstřiky, spojka vše původní, takže se trochu bojím, aby to nebyla časovaná bomba. Máte s ní někdo zkušenosti, případně s tímhle motorem? Na netu jsem něco pročetl a je to tak půl na půl... Cena by byla pod 200tis. ale ví o čem mluví, aspon někteří
  ale ví o čem mluví, aspon někteří

 Suv až tak nepotřebujem, tady šlo spíš o to, že máme nabídku na auto u kterýho znám komplet historii a doteď to jezdilo bez jediný závady, jen běžný servis, ale ten motor mě fakt dost odrazuje
 Suv až tak nepotřebujem, tady šlo spíš o to, že máme nabídku na auto u kterýho znám komplet historii a doteď to jezdilo bez jediný závady, jen běžný servis, ale ten motor mě fakt dost odrazuje 
má kamarád ve 2.0skodik píše:bych šel raději do benzínový vitary...
 Někdo z toyota servisu v ČB mu řekl, že jsou to super motory
 Někdo z toyota servisu v ČB mu řekl, že jsou to super motory 
 
  A jestli to najede ročně 15 tis, tak to bude hodně, takže jim tu naftu spíš rozmlouvám...
  A jestli to najede ročně 15 tis, tak to bude hodně, takže jim tu naftu spíš rozmlouvám... Neni to jednoduchý no, ještě se jim docela líbí SX4...
 Neni to jednoduchý no, ještě se jim docela líbí SX4...  Jsem zvědavej co z toho nakonec vyleze, přijde mi, že pořádně neví co chtěj..
 Jsem zvědavej co z toho nakonec vyleze, přijde mi, že pořádně neví co chtěj.. Nafta se moc doporučit nedá, D4D trpí na foukající těsnění D-CAT zase na ty nešťastné vstřiky, které ničí "Česká" nafta a které stojí poměrně dost peněz. S prostorem v RAV4 potíže nemáme, nevím jestli pufko potřebuje stěhovat piána nebo co... Pasažér vzadu sice nesedí jako v limuzíně, ale není tam ani nějak omezovaný (navíc my tam máme jen dětskou sedačku), kufr zvládá všechno bez potíží taky. Pohon 4x4 potřebujeme min. 1x ročně během jara/léta a v zimě potom taky není k zahození. Jo a co se nevešlo do kufru, to jsme dali na střechu na příčníky, jako každý normální člověk, co nechce, aby ho v autě zmlátil náklad v každé zatáčce (odvoz starého harampádí na sběrný dvůr, vánoční stromeček, žebřík, apod.).
 Nafta se moc doporučit nedá, D4D trpí na foukající těsnění D-CAT zase na ty nešťastné vstřiky, které ničí "Česká" nafta a které stojí poměrně dost peněz. S prostorem v RAV4 potíže nemáme, nevím jestli pufko potřebuje stěhovat piána nebo co... Pasažér vzadu sice nesedí jako v limuzíně, ale není tam ani nějak omezovaný (navíc my tam máme jen dětskou sedačku), kufr zvládá všechno bez potíží taky. Pohon 4x4 potřebujeme min. 1x ročně během jara/léta a v zimě potom taky není k zahození. Jo a co se nevešlo do kufru, to jsme dali na střechu na příčníky, jako každý normální člověk, co nechce, aby ho v autě zmlátil náklad v každé zatáčce (odvoz starého harampádí na sběrný dvůr, vánoční stromeček, žebřík, apod.).


