Výfuky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2016 21:33
Re: Výfuky
No ale jak mi teda vysvětlíte hliníkové hlavy ? však ty teploty tam byly taky obrovský. O svařování hlíníku by nebyl problém. On jako nebude problém ani nerez ani nic jinýho, ale opravdu mě láká ta nízka hmotnost. Tady je o tom nějaké čtení. ale nic konrétního jsem se tam nedozvěděl.
Samozdrejme se nejedná asi o čistej hliník ale jsou tam nějakýho příměsi.
Ted když koukám tak cenově moc rozdíl není. hliník trubka 48x2 je za 150,- a nerez kolem 300. Ale zase na druhou stranu proč připlácet za něco když ten rozdíl peněž muzu vrazit do jiný věci.
Nebo ještě nějakej tip z jakýho materiálu to udělat ?
Samozdrejme se nejedná asi o čistej hliník ale jsou tam nějakýho příměsi.
Ted když koukám tak cenově moc rozdíl není. hliník trubka 48x2 je za 150,- a nerez kolem 300. Ale zase na druhou stranu proč připlácet za něco když ten rozdíl peněž muzu vrazit do jiný věci.
Nebo ještě nějakej tip z jakýho materiálu to udělat ?
Re: Výfuky
Len že hlava je chladená vodou + olejom a tiež samotnou zmesou paliva a vzduchu pri každom pracovnom cykle . Do výfuku ti šlahá len plamen a nejaké chladenie je akurát tak od okolitého vzduchu.
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2016 21:33
Re: Výfuky
pravda to mi nedošlo když jsem to psal.
Tady jsem ted našel přímo výfukovou trubku pohliníkovanou
http://www.eko-raj.cz/eshop/243-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Když je výfuková teoreticky by mohla být i pro svody ne ?
Tady jsem ted našel přímo výfukovou trubku pohliníkovanou
http://www.eko-raj.cz/eshop/243-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Když je výfuková teoreticky by mohla být i pro svody ne ?
Re: Výfuky
Pozor na to, úplne normálne sa predáva ocelový plech ktorý je pohliníkovaný. Teda nie úplne normálne, ale predáva sa
To čo je v tom odkaze bude pravdepodobne klasická ocelová trubka ktorá je povlakovaná hliníkom
Mne to lacné nepríde, 2m tej trubky stoja 400Kč, 6m = 1200Kč, presne tolko stojí aj trubka z nereze akurát stena 1,5mm čo si myslím stačí habadej http://www.nerezmaterial.cz/index.php?s ... &r2=x1-t-5" onclick="window.open(this.href);return false;
To čo je v tom odkaze bude pravdepodobne klasická ocelová trubka ktorá je povlakovaná hliníkom
Mne to lacné nepríde, 2m tej trubky stoja 400Kč, 6m = 1200Kč, presne tolko stojí aj trubka z nereze akurát stena 1,5mm čo si myslím stačí habadej http://www.nerezmaterial.cz/index.php?s ... &r2=x1-t-5" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2016 21:33
Re: Výfuky
no koukám že pujdu asi do toho nerezu. Ted už jen otázka jakej prumer trubek zvolit, jaké průměry souosých redukcí atd atd. no zítra budu muset zapnout mozek
Re: Výfuky
Zvol také priemery aké tam sú, niekto to nenavrhol len tak pre srandu. Hlavne zabudni na to že zväčšením priemeru "pomôžeš" motoru akože ho to nebude "škrtiť". Nepomôžeš. Skôr mu uškodíš
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
ja by som skor racej zapol nejaky ten engine calculator ... ..VladaSavel píše:... no zítra budu muset zapnout mozek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2016 21:33
Re: Výfuky
no dle všeho na těch mých 100 koníků bude bohatě stačit průměr trubky 48 mm. ted se jen ujistit zda to nebude menší než je vyfukovej kanál na hlavně
Re: Výfuky
Ja mám 165PS a priemer trubky na výfukových zvodoch je 40mm svetlosť je nejakých 37mm, až v mieste spojenia všetkých vetiev je priemer 50mm
U teba by stačila v pohode 45mm a čisto na zvodoch určite pod 40mm
U teba by stačila v pohode 45mm a čisto na zvodoch určite pod 40mm
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2016 21:33
Re: Výfuky
takže dejme tomu že svody 4-2-1. takže samotné svody každá trubka max 40mm, a za prvním spojením to dvojice 45mm a za druhým spojením do jednoho taky 45 mm ? ještě jsem se nedostal k meření těch vyfuk kanálů takže to jsou jen spíš počty na slepo ale aspon vím jak a čeho se přibližně držet
Re: Výfuky
Inak teraz ked sa spätne zamyslím nad tým čo chceš urobiť tak v tom nevidím moc zmysel.
Čo od tých zvodov očakávaš?
Čo od tých zvodov očakávaš?
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2016 21:33
Re: Výfuky
od samotných svodů nečekám vubec nic.
Vzhledem k tomu že je to auto se kterým najedu 150km každý den tak ani nemám v plánu nějaké to totální předělávání motoru.
Nicméně zatím plány jsou jen Přímé sání + svody a zbytek vyfucku. to je zatím vše co tak nějak v brzké době mám v plánu. Pak se uvidí co dál
Vzhledem k tomu že je to auto se kterým najedu 150km každý den tak ani nemám v plánu nějaké to totální předělávání motoru.
Nicméně zatím plány jsou jen Přímé sání + svody a zbytek vyfucku. to je zatím vše co tak nějak v brzké době mám v plánu. Pak se uvidí co dál
Re: Výfuky
Chtít nahradit svody a nečekat od toho nic mi přijde jako podivný přístup... Proč to teda dělat?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19 říj 2016 21:33
Re: Výfuky
Myslel jsem to tak že pouze svody samostatné mi budou bez dalších uprav k ničemu. Po tom co dám svodu + přímé sání tak uvidím jestli má cenu se vydývat dalším směrem. Už ted jsem z výkonem spokojený. Držím se převážně v otáčkách 3000+, při předjížddění se snažím podřazením přiblížit k místo nejvyššího výkonu tj nějakých 5500rpm, takže většinou přežazení o dva stupně. pokud budou mít svodi + sání nějakej učinek tak už jsem i přemýšlel o vačkách + zvýšení KP jiným stylem než snížení hlavy
Re: Výfuky
Ideš na to zle ako skoro každý.
Tie úpravy čo popisuješ ti môžu priniesť niekolko kW, ale atmosféra má jednoducho svoj limit. Také haluze ako zmena kompresného pomeru je už úplná blbosť
Odporúčam ti nevrážať do auta a odkladať na výkonnejšie, tých 100PS nie je na dnešnú dobu žiaden zázrak u takého auta a sypať do toho tisíce a získať dalších 10PS je plytvanie financiami
Šetri na nástupcu kde bude vykonnejší motor, trebárs nie 100PS ale 100kW
Tie úpravy čo popisuješ ti môžu priniesť niekolko kW, ale atmosféra má jednoducho svoj limit. Také haluze ako zmena kompresného pomeru je už úplná blbosť
Odporúčam ti nevrážať do auta a odkladať na výkonnejšie, tých 100PS nie je na dnešnú dobu žiaden zázrak u takého auta a sypať do toho tisíce a získať dalších 10PS je plytvanie financiami
Šetri na nástupcu kde bude vykonnejší motor, trebárs nie 100PS ale 100kW
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
se svodama je problém v tom, že některý " tuningový" jsou ještě horší než seriový...
pokud je v serii litinovej svod 4-2 a na něj navazujicí dostatečně dlouhý 2-1 (dejme tomu délka kompletu s litinovým svodem po spojení 2-1 cca 1m) s dostatečným průměrem nemusí bejt svod problém..
hodně lidí si an tom vylámalo zuby - výměnou serie za 4-1 nedostatečné délky, nebo 4-2-1 s nevhodně zvolenými délkami/pr.měry jednotlivých větví...
pokud je ale v serii litina 4 do jednoho a pak trubka až na konec, jakejkoliv svod s dostatečnou délkou a potřebnými průměry bude vždy lepší...
u litinovýho svodu 4-2 pak i v případě většího tuningu motoru stačí upravit přechod hlava-svod, optimalizovat výrobní nedokonalosti a napasovat výstupy do následujicích větví .. to jsem v minulosti udělal (brousil jsem až o 5mm aby svod navazoval na trubku...) a měl z toho alespoŇ dobrej pocit
pokud je v serii litinovej svod 4-2 a na něj navazujicí dostatečně dlouhý 2-1 (dejme tomu délka kompletu s litinovým svodem po spojení 2-1 cca 1m) s dostatečným průměrem nemusí bejt svod problém..
hodně lidí si an tom vylámalo zuby - výměnou serie za 4-1 nedostatečné délky, nebo 4-2-1 s nevhodně zvolenými délkami/pr.měry jednotlivých větví...
pokud je ale v serii litina 4 do jednoho a pak trubka až na konec, jakejkoliv svod s dostatečnou délkou a potřebnými průměry bude vždy lepší...
u litinovýho svodu 4-2 pak i v případě většího tuningu motoru stačí upravit přechod hlava-svod, optimalizovat výrobní nedokonalosti a napasovat výstupy do následujicích větví .. to jsem v minulosti udělal (brousil jsem až o 5mm aby svod navazoval na trubku...) a měl z toho alespoŇ dobrej pocit
Re: Výfuky
Ten dobrý pocit je asi jediné čo získa, lebo či má auto 100PS, alebo 107PS v podstate nie je cítiť, to sú skôr len také domnienky. Keby sa z toho vydolovalo 120PS tak už by človek mohol povedať ža áno - určite je to cítiť.
Ako som ale napísal - stálo by to nehorázne peniaze a načo žmýkať 1.6i ked sa dá kúpiť 2.0i kde je trebárs 150PS tam potom človek nemusí kvaltovať o dva kvalty nadol a ide to aj tak, celkove to človek nemusí tak nahánať
Ako som ale napísal - stálo by to nehorázne peniaze a načo žmýkať 1.6i ked sa dá kúpiť 2.0i kde je trebárs 150PS tam potom človek nemusí kvaltovať o dva kvalty nadol a ide to aj tak, celkove to človek nemusí tak nahánať
Re: Výfuky
No jak to tak čtu, tak to je ztracený případ Navíc je to naopak - svodama by se určitě získalo víc, než výfukem, který u atmosféry zpravidla ze sériového stavu jde jedině víc otevřít, což skoro vždycky bude mít za následek propad na spodku a větší kravál, co bude lákat orgány. Je ale pravda, že tak či onak ty zisky nebudou žádné masakrální hodnoty, co by oproti současnému stavu zatlačily člověka do sedačky - často ten zisk ani nejde pořádně změřit
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
pufko píše:Ideš na to zle ako skoro každý.
Opravdu idiota zeleného hlena LM si nahradil zdatně!
Špatně na to jdeš ty.
říká Ti něco termodynamická účinnost spalovacího pístového motoru?pufko píše:Také haluze ako zmena kompresného pomeru je už úplná blbosť
To napíše idiot,který nemá vědomosti na to,aby ten výkon z Té atmosféry dostal a jediný jeho tuning je koupě silnějšího auta. To,že jsi ty sám vyhodil díky nevzdělanosti z okna,není každý stejný jako ty. Abych neyl jen ot,tak jsem chtěl na htp upravit svody. Pak se koukl na to co tam je ...pufko píše:Odporúčam ti nevrážať do auta a odkladať na výkonnejšie, tých 100PS nie je na dnešnú dobu žiaden zázrak u takého auta a sypať do toho tisíce a získať dalších 10PS je plytvanie financiami
Šetri na nástupcu kde bude vykonnejší motor, trebárs nie 100PS ale 100kW
a vzpomněl si na to co tu kdysi psal Taboo o 5" v průměrua 10" na délku o swirl komoře kterou umistují na výstup z turba. Kat je pryč a tak jsem větve zkrátil - nyní mají asi 10cm a vyvedl je tak aby v komoře tvořily swirl efekt. Výplach se na sériových vačkách změnil tak,že jsem vstřiky musel v celém pásmu posunout o 10st. Nyní jsem po nedělním měření na 170hp i s N20. Bohužel mi pošla převodovka,tak jsem dnes dovezl tdi.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výfuky
Libor12 : na základe tvojich vlastných skúseností a toho čo píše autor na ktorého sa momentálne reaguje by si mohol vedieť odhadnúť aké reálne sú možnosti autora niečo dokázať
Trebárs ako výroba zvodov z hliníku (nejakej zliatiny hliníku), alebo trebárs ako vysvetlíš že sa neroztopí hliníková hlava motoru... Už len na základe týchto dvoch vecí mi nie je jasné ako on chce vyriešiť zmenu kompresného pomeru...
Jeho plány sú také odvážne iba preto, lebo do toho ani trochu nevidí a človek ako ty by to mal z jeho príspevkov hned vidieť, ked to vidím ja a to tvojím vedomostiam ohladne ladenia nesiahám ani po členky (kotníky)
Ja hovorím aby radšej šetril na výkonnejšie a rozhodne sa nemýlim a toto sa smelo môže aplikovať pre 90-95% ludí čo tu prídu a myslia si že dvihnúť výkon je jednoduchá záležitosť. Asi tak jednoduchá ako ked mladý chlapec s ešte horúcim VP čo kúpil 125ccm 2T škrtenú na povolených 11kW si myslí že ked prerazí výfuk roxorom tak má hned plných 33PS
Ja sa za seba hanbiť rozhodne nemusím a viem prečo som neladil nejakú malorážku a radšej kúpil auto s výkonom ktorý mi stačí.
Ja si tiež budem robiť nové zvody a možno vlastne až po koniec, ale nie z dôvodu že by som si robil nejaké nádeje o dvihnutí výkonu, ale preto že ich už načala korozia. Ked to prída 5PS tak to bez tak nezbadám - aspon si myslím že rozdiel 165PS a 170PS nezbadám.
Zvody mám termopáskou omotané preto, lebo som otrhal pôvodné oplechovanie a potreboval som "udržať" teplotu výfukových plynov pre KAT aby mi to nevyhadzovalo Chech Engine po štarte studeného motora
PS: až aspon tieto bežné veci budú vedieť ludia ktorý sa sem chodia pýtať, potom môžu riešiť ako navyšiť výkon na ich aute. Ja nemám problém zvárať ocel, hliník, nerez, dokonca nemám problém navariť tvrdokov, doma mám zváračku, pásovú pilu, stolovú vrtačku, poctivú stlpovú vrtačku VS32 a v práci obrábacie centrum, brusky na plocho/gulato...
Trebárs ako výroba zvodov z hliníku (nejakej zliatiny hliníku), alebo trebárs ako vysvetlíš že sa neroztopí hliníková hlava motoru... Už len na základe týchto dvoch vecí mi nie je jasné ako on chce vyriešiť zmenu kompresného pomeru...
Jeho plány sú také odvážne iba preto, lebo do toho ani trochu nevidí a človek ako ty by to mal z jeho príspevkov hned vidieť, ked to vidím ja a to tvojím vedomostiam ohladne ladenia nesiahám ani po členky (kotníky)
Ja hovorím aby radšej šetril na výkonnejšie a rozhodne sa nemýlim a toto sa smelo môže aplikovať pre 90-95% ludí čo tu prídu a myslia si že dvihnúť výkon je jednoduchá záležitosť. Asi tak jednoduchá ako ked mladý chlapec s ešte horúcim VP čo kúpil 125ccm 2T škrtenú na povolených 11kW si myslí že ked prerazí výfuk roxorom tak má hned plných 33PS
Ja sa za seba hanbiť rozhodne nemusím a viem prečo som neladil nejakú malorážku a radšej kúpil auto s výkonom ktorý mi stačí.
Ja si tiež budem robiť nové zvody a možno vlastne až po koniec, ale nie z dôvodu že by som si robil nejaké nádeje o dvihnutí výkonu, ale preto že ich už načala korozia. Ked to prída 5PS tak to bez tak nezbadám - aspon si myslím že rozdiel 165PS a 170PS nezbadám.
Zvody mám termopáskou omotané preto, lebo som otrhal pôvodné oplechovanie a potreboval som "udržať" teplotu výfukových plynov pre KAT aby mi to nevyhadzovalo Chech Engine po štarte studeného motora
PS: až aspon tieto bežné veci budú vedieť ludia ktorý sa sem chodia pýtať, potom môžu riešiť ako navyšiť výkon na ich aute. Ja nemám problém zvárať ocel, hliník, nerez, dokonca nemám problém navariť tvrdokov, doma mám zváračku, pásovú pilu, stolovú vrtačku, poctivú stlpovú vrtačku VS32 a v práci obrábacie centrum, brusky na plocho/gulato...
Re: Výfuky
Zdravím chtěl bych si udělat výfuky na mou audi a4 2.7 v6 mam vyhlídlý koncovky ..místo jedné na každé straně chci 2..ale jde mi hlavně o zvuk auta a o to aby to bylo všechno nejlepší jak to pújde a zároveň abych prošel na emisích.Je dobrej nápad uříznout před koncovkama na každý straně tlumivku ? A tu něčím nahradit ..(trubka,rezonator) a na to navařit už jen koncovky ? Díky za odpověd.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
V6 2.7 TDI .. ??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výfuky
Ahoj. Žádám o radu a konzultaci. Můj výfuk vypadá nějak takto.
Kompletně: https://imgur.com/a/Qus9m
Zadní díl: http://s1037.photobucket.com/user/DC5Ba ... t.jpg.html
Koncovky 80mm.
Nechci žádné zvednutí výkonu, nechci sportovní křičivý zvuk. Vše s výše popsaných dílů je originál.
Lze nějakým, co nejlevnější způsobem, udělat zvuk hrubší/hlubší? Sport. sání mám, jedná se mi o zvuk z výfuku do cca. 3000 otáček, aby byl "mírně dunivější" nebo hlubší. Když auto držím pod krkem v otáčkách, zvuk mi vyhovuje. Nějak razantně do toho jít nechci.
Přemýšlel jsem o něčem takovém: https://www.picclickimg.com/d/w1600/pic ... xhaust.jpg v rozměru 80-90 mm.
Nejsem závodník, jde mi o relativně v investici do 5000 Kč vypudit z auta hlubší tón.
Děkuji za reakci.
Kompletně: https://imgur.com/a/Qus9m
Zadní díl: http://s1037.photobucket.com/user/DC5Ba ... t.jpg.html
Koncovky 80mm.
Nechci žádné zvednutí výkonu, nechci sportovní křičivý zvuk. Vše s výše popsaných dílů je originál.
Lze nějakým, co nejlevnější způsobem, udělat zvuk hrubší/hlubší? Sport. sání mám, jedná se mi o zvuk z výfuku do cca. 3000 otáček, aby byl "mírně dunivější" nebo hlubší. Když auto držím pod krkem v otáčkách, zvuk mi vyhovuje. Nějak razantně do toho jít nechci.
Přemýšlel jsem o něčem takovém: https://www.picclickimg.com/d/w1600/pic ... xhaust.jpg v rozměru 80-90 mm.
Nejsem závodník, jde mi o relativně v investici do 5000 Kč vypudit z auta hlubší tón.
Děkuji za reakci.
Re: Výfuky
Samotná koncovka so zvukom nič neurobí, ked už koncový tlmič, ale aj tak najdôležitejší je motor (benzín / diesel / počet valcov)
Re: Výfuky
Motor 1.4 TSI.
Koncový tlumič OK. Ale to nebude jistě za malou investici a budou brblat na STK...
Koncový tlumič OK. Ale to nebude jistě za malou investici a budou brblat na STK...
Re: Výfuky
Samotná koncovka muže se zvukem urobit ale nesmi to bejt koncovka z globusu ..... z výkonem nic neudela ale zvuk jéje s tím se pohrát dápufko píše:Samotná koncovka so zvukom nič neurobí, ked už koncový tlmič, ale aj tak najdôležitejší je motor (benzín / diesel / počet valcov)
teplotu výfukových plynov pre KAT aby mi to nevyhadzovalo Chech Engine po štarte studeného motora yeah ne asi tohle je blbost jako kráva víš jak funguje katalyzátor ? ten se ohřeje sám to co potřebuje vyhřejvat je lambda sonda proto taky lambdy za studena nebezely resp. motor je ignoroval nez se ohral, a proto zacali vyrabet lambdy vyhřejvaný ty vubec nevíš proč se omotavají svody to vubec neni kvuli katu kterej se ohriva chemickou reakci ani kvuli lambdam. Cituji : "Teplo je energie, která se hodí pro roztáčení turbodmychadla, takže ve vysokovýkonných přeplňovaných motorech se s omotanými svody setkáte často. Také se hodí, pokud je bez omotávky v motorovém prostoru příliš horko, což může mít efekt na chlazení motoru nebo na teplotu nasávaného vzduchu.
A zahlidl jsem tady nahoře že diskutující s tebou prohlasil ze u atmosfery je jedina cesta co udelat z výfukem ho otevřít ... divím se taký odborník na vše mu hned nenapsal že u atmosféry je otevření vyfuku problematická vec protože muže dojít k tomu že mu to bude řvat jako kráva žrát jako tank ale pojede to huř než seriovka ....
Ale kámo napsat že zmena kompresního poměru je v podstate zbytečná kravina to si asi jen tak někdo nedovolí ..... a hlavne mi nepiš že už je to dlouho a že už jsi jinde .... pokud jsi kdykoli tvrdil že změna komprese je blbost ttak nemass u aut co dělat sry, ale je to tak ....
Kdyby vsichni meli tak "svaty" přístup tak je tuning jeste v plenkach protoze by kazdej místo uprav koupil silnejsi auto.
Naposledy upravil(a) Gen.Drát dne 27 lis 2017 09:55, celkem upraveno 2 x.
Re: Výfuky
No pokud provedes malou investici pak budou brlblat nejen na STK, pokud provedes vestsi investici tak muzes vyfuk zapsat do tp a muzou brblat jak chtejí ..... ja mam výfuk komplet nerez a docela otevrenej a muzou mi kulový protoze je utlucu papirama vcetne zapisu do TPIpanema píše:Motor 1.4 TSI.
Koncový tlumič OK. Ale to nebude jistě za malou investici a budou brblat na STK...
Re: Výfuky
Neviem na čo všetko reaguješ ale ja zasa viem o čom vravímGen.Drát píše:Samotná koncovka muže se zvukem urobit ale nesmi to bejt koncovka z globusu ..... z výkonem nic neudela ale zvuk jéje s tím se pohrát dápufko píše:Samotná koncovka so zvukom nič neurobí, ked už koncový tlmič, ale aj tak najdôležitejší je motor (benzín / diesel / počet valcov)
teplotu výfukových plynov pre KAT aby mi to nevyhadzovalo Chech Engine po štarte studeného motora yeah ne asi tohle je blbost jako kráva víš jak funguje katalyzátor ? ten se ohřeje sám to co potřebuje vyhřejvat je lambda sonda proto taky lambdy za studena nebezely resp. motor je ignoroval nez se ohral, a proto zacali vyrabet lambdy vyhřejvaný ty vubec nevíš proč se omotavají svody to vubec neni kvuli katu kterej se ohriva chemickou reakci ani kvuli lambdam. Cituji : "Teplo je energie, která se hodí pro roztáčení turbodmychadla, takže ve vysokovýkonných přeplňovaných motorech se s omotanými svody setkáte často. Také se hodí, pokud je bez omotávky v motorovém prostoru příliš horko, což může mít efekt na chlazení motoru nebo na teplotu nasávaného vzduchu.
A zahlidl jsem tady nahoře že diskutující s tebou prohlasil ze u atmosfery je jedina cesta co udelat z výfukem ho otevřít ... divím se taký odborník na vše mu hned nenapsal že u atmosféry je otevření vyfuku problematická vec protože muže dojít k tomu že mu to bude řvat jako kráva žrát jako tank ale pojede to huř než seriovka ....
Ale kámo napsat že zmena kompresního poměru je v podstate zbytečná kravina to si asi jen tak někdo nedovolí ..... a hlavne mi nepiš že už je to dlouho a že už jsi jinde .... pokud jsi kdykoli tvrdil že změna komprese je blbost ttak nemass u aut co dělat sry, ale je to tak ....
Kdyby vsichni meli tak "svaty" přístup tak je tuning jeste v plenkach protoze by kazdej místo uprav koupil silnejsi auto.
Na Subaru je KAT dosť daleko od hláv a celé to potrubie má tepelné štíty, akonáhle sa otrhajú tak dochádza k úniku tepla a KAT-u klesne teplota natolko že vyhodí check engine aj za jazdy, respektíve vyhodí chybu chvílu po štarte. Tie plechy sú za tie roky zničené a preto je to vhodne nahradiť termopáskou
Neboj ja viem že lambda má ohrev a viem že ju po štarte ECU na určitý čas ignoruje, ale akonáhle ju prestane ignorovať a KAT nemá dostatočnú teplotu, tak okamžite máš zlé hodnoty emisií = chcek engine
O tom výfuku čo niekto písal mna netrápi, lebo viem že otvorením výfuku získam akurát tak hluk. Niekto to robí preto lebo má pocit že ked to reve že to viac ide... Veru nejde a keby aj šlo tak iba o málo a iba v určitom pásme rpm
Preto vždy zastávam názor vysrať sa na tuningovanie čajových motorov a radšej kúpiť silnejší, kde mám toho výkonu seriovo viac ako keby som tuningoval to slabšie.
Taký príklad stará koncernová 1.6i 74kW vs koncernová 1.8i 92kW. Získať 18kW nie je len tak, pričom cena Octavie I 1.6i vs 1.8i je zhodná. Načo do toho sypať prachy ked bez zásadnejších úprav je problém vydolovať vôbec 10kW. Tak isto sa dá kúpiť rovno Octavia I 1.8T 110kW. Má zmysel sa srať s upravovaním 1.6i 74kW ked predajom 1.6i si doslova bez doplatku viem kúpiť to isté s 1.8T?
A to nevravím že dostať 110kW s 1.6i by stálo viac ako je hodnota celej Octavie I
K tomu kompresnému pomeru - absolútne neviem o čom točíš, ale ja som nikdy nič také nepísal. Meniť ho u slabého auta nemá cenu, lebo znova platí že si viem kúpiť auto, kde seriový výkon bude vyšší ako po trápení s úpravami. A meniť ho v zmysle že idem oturbiť a potrebujem ho znížiť tak to tiež pokladám za kravinu, kedže celá tá sranda stojí kopec prachov a za tie investované prachy + peniaze z predaja auta, ktoré by sa upravovalo viem kúpiť zasa hotové oturbené výkonné auto, kde aspon predídem možným problémom, ktoré sa môžu vyskytnúť počas stavby (deštrukcia motora)
Re: Výfuky
Jenže tohle je "TUNING FORUM", ne "KUPTE SI SILNĚJŠÍ SÉRIOVKU". Takže už běž s těma radama do prd*le. Jediný tvoje příspěvky jsou: nedělejte tuning, kupte silnější sériovku, Subaru je nejlepší a rozjedu se všude, i když mám hovn* výkon, protože mám 4x4.
A člověk prostě někde musí začít a udělá spoustu chyb. Jako ten zelenej otrava, ale posouvá se.
A člověk prostě někde musí začít a udělá spoustu chyb. Jako ten zelenej otrava, ale posouvá se.
Tigra C20LET@180kW