Turbo do citigo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Turbo do citigo
Vážené dámy, vážení pánové,
již delší dobou mně vrtá hlavou otázka, a to ta, zda li by šlo nainstalovat do škody citigo turbo. Bohužel jsem se díval na internet a přímo na citigo se turbo nevyrábí, je zde nějaká alternativa? Například z jiného vozu? Možná otázka vyzní hloupě, ale na nové auto nemám po tátovi jsem zdědil toto auto, a moc by se mně líbilo, kdyby trošku více jelo.
Předem děkuji za odpovědi.
V úctě Ivory007
již delší dobou mně vrtá hlavou otázka, a to ta, zda li by šlo nainstalovat do škody citigo turbo. Bohužel jsem se díval na internet a přímo na citigo se turbo nevyrábí, je zde nějaká alternativa? Například z jiného vozu? Možná otázka vyzní hloupě, ale na nové auto nemám po tátovi jsem zdědil toto auto, a moc by se mně líbilo, kdyby trošku více jelo.
Předem děkuji za odpovědi.
V úctě Ivory007
Re: Turbo do citigo
Jesli nemáš peníze na jiný auto, tak nemáš ani na to turbo...
Re: Turbo do citigo
to jsem netušil, že vyjde tak draze, a co byste mi prosím pěkně doporučil, aby byla jízda svižnější než doposud.
Děkuji
Děkuji

Re: Turbo do citigo
Prodat citigo a koupit auto.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo do citigo
ivory007 píše:to jsem netušil, že vyjde tak draze, a co byste mi prosím pěkně doporučil, aby byla jízda svižnější než doposud.
Děkuji

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Turbo do citigo
a pak to bude pořád jenom citigo... prodej to a kup něco, co má potencionál a nemusíš se v tom stydět
life's too short to drive slow
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo do citigo
Nemyslím,že by se měl za citygo stydět. Určitě je bezpečnější než nějaká shnilá skořápka z devadesátek a pokud se mu trochu pomůže ma vcelku rychlý vůz co da stovku pod 10s a velmi dobré jízdní vlastnosti. V uk jsou jak GO tak UP velmi oblíbené pocket rocket.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Turbo do citigo
Dobrý den,
v tomto autě se rozhodně nestydím. Je široké, rozvor krátký, drží jako přibité s 16 na silnici a s 860 kg (teda když se moc nenajím a jedu s prázdnou nádrží) je dynamika pohybu po městě skvělá. Nemluvě o tom, že do města je to auto jako dělané a kdybych z toho vymáčkl pár koníků navíc, mohlo by to být ještě zajímavější. Chtěl bych si z toho udělat samozvaný "sleeper"
Mohl by to být zajímavý projekt.
Je to prostě motokára
je po tátovi takže mám k tomu určitou citovou vazbu. A proto rady stylu kup si nový auto jsou naprosto zbytečné, poněvadž se ptám na toto konkrétní, jelikož mi přirostlo k srdci.
v tomto autě se rozhodně nestydím. Je široké, rozvor krátký, drží jako přibité s 16 na silnici a s 860 kg (teda když se moc nenajím a jedu s prázdnou nádrží) je dynamika pohybu po městě skvělá. Nemluvě o tom, že do města je to auto jako dělané a kdybych z toho vymáčkl pár koníků navíc, mohlo by to být ještě zajímavější. Chtěl bych si z toho udělat samozvaný "sleeper"

Je to prostě motokára

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo do citigo
bla bla bla...
a pod.
Takze aby to tu nebolo len o "kecani do vetra" ...
Ake verzia motorizacie je pod kapotou ..??
ono predpokladam, ze len "blby" chiptuning by mohol mat tebou zelany efekt.
Vo vacsine pripadov, je nastaveny dost konzervatyvny predzapal, z dovodu "EURO" normy.
Neudem ti tvrdit, ze ti chiptuning rapidne dzvihne vykon, ale vylepsenie jazdnej dynamiky motoru bude.
a pod.
Takze aby to tu nebolo len o "kecani do vetra" ...
Ake verzia motorizacie je pod kapotou ..??
ono predpokladam, ze len "blby" chiptuning by mohol mat tebou zelany efekt.
Vo vacsine pripadov, je nastaveny dost konzervatyvny predzapal, z dovodu "EURO" normy.
Neudem ti tvrdit, ze ti chiptuning rapidne dzvihne vykon, ale vylepsenie jazdnej dynamiky motoru bude.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Turbo do citigo
Problemem vetsiny dnesnich N/A motoru je absence jejich tovarnich turbo verzi, ktere by mohly slouzit budto coby darci potrebnych komponentu anebo kompletni transplanty, a jejich nedostatecna konstrukcni predimenzace z duvodu usporu materialu, zvyseni ucinosti a snizeni spotreby pomoci snizeni parazitnich ztrat snizenim vahy rotacni hmoty (klikove hridele, ojnic a pistu). Jednoduse receno, vetsina dnesnich N/A motoru mensich objemu neni skutecne pro preplnovani budto pomoci turba anebo superchargeru diky jejim strukturalnim limitacim vhodna a jejich patricne zesileni obnasi nemalou investici v podobe silnejsi klikove hridele, pistu (ve vetsine pripadu nizsiho kompresniho pomeru) a ojnic - a to je pouze zacatek, ktery povoli vyuziti plneho potencialu turba. Pokud chce clovek promenit N/A motor ve skutecny turbo motor k preplnovani optimalizovany, tak casto pribude narocna modifikace spalovacich komor a kanalu hlavy, optimalizovane ventily, jejich pruziny a vackove hridele a taktez kompletni sani (intake manifold + klapka). To vse samozrejme vedle fabrikace exhaust manifoldu a celeho vyfukoveho systemu, intercooleru a jeho potrubi, zvyseni kapacity dodavky paliva (palivoveho cerpadla, vstriku, regulatoru tlaku paliva a casto take celeho palivoveho potrubi) a potrebneho preprogramovani ridici jednotky. A ani tim to mnohdy nekonci... Se zvysenym vykonem prijdou take casto vyssi naroky na chladici system ( = vetsi radiator a vykonejsi feny, casto take adekvatni elektricke vodni cerpadlo), potrebne zvyseni kapacity spojky, prevodovky a naprav, etc. To vse pokud chce clovek promenit N/A ve skutecny turbo vuz, ne jen na N/A motor placnout turbo a byt i nadale omezen jeho limitacemi, ktere povoli pouzit jen velice nizky preplnovaci tlak nejakych 3-5 PSI.ivory007 píše:Vážené dámy, vážení pánové,
již delší dobou mně vrtá hlavou otázka, a to ta, zda li by šlo nainstalovat do škody citigo turbo. Bohužel jsem se díval na internet a přímo na citigo se turbo nevyrábí, je zde nějaká alternativa? Například z jiného vozu? Možná otázka vyzní hloupě, ale na nové auto nemám po tátovi jsem zdědil toto auto, a moc by se mně líbilo, kdyby trošku více jelo.
Předem děkuji za odpovědi.
V úctě Ivory007
Pokud uz se nekdo chce vydat touto cestou, tak je casto financne vyhodnejsi pouziti jineho vykonejsiho tovarniho N/A (anebo turbo) motoru, spojky, prevodovky a naprav k tomu vykonu uz urcenych. Z duvodu kontraproduktivity zvyseni vykonu motoru FWD platformy za cenu nizsi trakce se v tomto pripade nabizi prestavba na RWD za pouziti cele hnaci soustavy z vhodneho FWD darce. Za vynikajici nazorny priklad vhodny pro inspiraci se da povazovat treba puvodne FWD Ford Festiva, kterou vlastni Jay Leno, prestavena na RWD za pouziti tovarniho N/A 220HP SHO motoru + 90HP N2O kitu:
I presto, ze vetsina lidi by neco podobneho nikdy ani nezvazila a okamzite zavrhla, tak si je dobre uvedomit, ze kazde radikalnejsi zvyseni vykonu daneho motoru at uz pomoci zvyseni jeho dynamicke komprese, pouziti nektere z forem preplnovani anebo N2O systemu se vzdy negativne odrazi v jeho snizene zivotnosti. V tomto aspektu je skutecne nejvyhodnejsi pouziti jineho (nejlepe N/A) osvedceneho 100% tovarniho motoru a prevodovky v chassi mnohem nizsi vahy k dosazeni vyssiho vykon / vaha pomeru. Dalsimi vyhodami teto cesty jsou treba take nizsi naroky na brzdovy system a casto lepsi jizdni charakteristiky.
Ono proste zalezi jak daleko s tim chce clovek jit a jaky je jeho cil. V tvem pripade se jevi nejspis jako nejvyhodnejsi - z duvodu legality, narocnosti a navratnosti investice - reseni, ktere uz nabidl Libor12. Instalace N2O systemu je casove a z pohledu nutne fabrikace anebo modifikace existujiciho motoru nejmene narocna, vuz se da vzdy (z jakychkoliv duvodu - at uz k nejake nutne kontrole z duvodu legality anebo k prodeji) snadno a rychle uvest do puvodniho stavu a clovek tu investici do N2O systemu trvale neztrati (pokud nechce). Za rok anebo za dva muzes byt v situaci, kdy si budes moci dovolit koupit vykonejsi vuz a soucasne i nadale vlastnit ten soucasny, ktery ma pro tebe z uvedenych duvody vysokou sentimentalni hodnotu. JMHO.

IQ stylingem nenahradis.
Re: Turbo do citigo
Promazáno od OT. Rád bych, aby se tady řešilo téma, které je v názvu. Pufko už se vyjádřil, ostatní prosím o slušnost a o rady pro autora, tak jako se doposud snažili. 

Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Turbo do citigo
ma se zacit vyrabet VW up s TSI... 

ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Turbo do citigo
On už se dokonce od června vyrábí
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Turbo do citigo
Necítím se jako hodnotitel toho, co kdo myslí vážně. Lidi upravujou různý auta
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo do citigo
Instantní turbo je připraveno.
Možností kitu je dodávka 5 -150hp+. Neomezená záruka na poškození motoru garantovaná výrobcem na mnou zkontrolovaný motor při montáži kitu a jeho nastavení a zaplombování,doživotní záruka na solenoidy i komponenty celého systému.

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP