
Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
No je to takové všelijaké. Ať ti oni dokážou, že to tam nepatří
Technik na STK si zase nemůže rozhodnutí cucat jen tak z prstu. Pokud by se mu nezdálo cokoliv z originální výbavy, tak samozřejmě trvat na tom, že to chceš zadokumentovat a hlavně zapsat přesně do toho protokolu. Ona STK je služba jako každá jiná a máš právo nekvalitní službu reklamovat. Musel by sis pravda asi potom pořídit od TTE nebo Toyoty nějaké vyjádření, ale na jeho základě bys měl mít právo na nové a bezplatné provedení STK (prostě reklamace a šmytec) a vlastně tím máš v ruce i argument pro požadování náhradů za ušlý zisk nebo výdaje (musel jsi dvakrát dojet na STK, atd.).

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Libor12 píše:Bohužel,každá akce vyvolá reakci. Spadnou tam pak samozřejmě všichni.Aspon jedno sem hod,které to má v sérii.LiberaleMiguel píše:Adaptéry se používají na spoustě aut aji u sériových brzd![]()
jákakoliv AR - 147/156, 159, Mito, Giulietta, Fiat 500/Punto Abarth s Brembo brzdičema vpředu.. a jiné..

brmbo dělá i kit přímo na různý další italy, kterej lze v showroomu doobjednat k novýmu autu.. (ale ne ledajakým) v TP samozřejmně ani čárka, maximálně ve výrobní dokumentaci auta... že byl namontován "sportovní kit" brzd/podvozku atd...
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Jednoducho s tým bude problém, tak ako som napísal vyššie že vyhodili STI-čko s origo krídlom a to sa udialo na SK, kde zdaleka takto krutá STK zatial nie je ohlásená.
A pritom STI je taká ikona že snád ani neexistuje človek čo by o tom nevedel a pritom mu to originálne krídlo vadilo.
Technik STK je ten kto rozhoduje a hlavne preberá zodpovednosť za spôsobilosť a ak sa mu niečo nezdá majitel je ten čo musí dokladovať.
A pritom STI je taká ikona že snád ani neexistuje človek čo by o tom nevedel a pritom mu to originálne krídlo vadilo.
Technik STK je ten kto rozhoduje a hlavne preberá zodpovednosť za spôsobilosť a ak sa mu niečo nezdá majitel je ten čo musí dokladovať.
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Čo dnes všetko rieši technik na STK...
Citácia z Renault fora:
Citácia z Renault fora:
Příspěvek od Nesli » pát čer 02, 2017 6:01 pm
Pánové zdravím, našel jsem tuto tému.
Dnes jsem se odporoučel z STK, volant úplně nezamyká (poprvé co vidím, že někdo na STK zkouší takovouhle věc, navíc samotnýho by mě to nenapadno vyzkoušet, no pán měl asi blbou náladu), v ECU nic, po vypnutí zapalování cvakne zámek tak jak má, ale takto zamčeným volantem se dá kupodivu pořád otáčet, pěkně v tom drhne, křoupe to cca v 1cm intervalech (v místech západu zámku), ale odpor zámku se dá v těchto místech překonat/přervat, vypadá to, jako by zámek zapadl jen napůl.
Z fóra jsem pochopil, že se dá modul zamykání vyměnit, otázkou je, kde sehnat nový díl (a za kolik), zda to mají dostupné klasické servisy, nebo je potřeba s tím do Renaultu (kruci ani nechci vidět částku), a na co si dát případně bacha - zda se musí kódovat, atd.
Nebo není tu někdo šikovnej z Prahy (samozřejmě za úplatu), co by mi to uměl fixnout?..
Díky moc!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuningove dily bez atestu...problem na technicky
Ono je to vzdy o technikovi, jsou takovi, kteri kontroluji sebe vetsi picoviny a pak jsou takovi, kteri kdyz vidi ze auto je naprosto v pohode, tak nebaziruji na nesmyslech...
Audi Coupe Quattro