Ja jenom ze nazev tematu je Korejci jedou a tohle auto je ocividne uplnej lenoch... Jestli jsem nasel spravny auto tak 0-100 za 8.9s je pomalejsi nez zakladni uplne nudna A180 pro duchodce a v tom doslova usinam kdyz s tim obcas jedu. A hlvane sem netahej cenu, korejci opravdu nejsou na urovni MB....
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
Pokud půjde o prodeje v ČR, tak si myslím, že Boleslav bude v klidu. Předpokládám, že prodeje eNka nebudou nějak vysoké. Myslím si, že Kia Ceed GT se moc neprodává (viděl jsem v provozu snad jen dvě) a řekl bych, že i30 na tom nebude potom o moc lépe. Výhoda RS oproti tomuhle je třeba velikost, že to je Škodovka a pro spoustu lidí i existence dieselové verze, kterých jezdí většina. Navíc pokud bude i30 plnohodnotný hothatch, tak to RS ale není. Takže tam bych spíš viděl konkurenty jako ST, Type-R, OPC, Cupra což by odpovídalo i výkonnostně.
Můžu tě ujistit, že v Boleslavi je jim to svorně u prdele. Zrovna i30 N bude mít tak miniaturní podíl na trhu, že si toho nikdo z konkurence výrazněji nevšimne. Je to vyloženě marketingovej model "Hele, co umíme."
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Tim bych si az tak jistej nebyl ze je to nevyhoda. Lidi tady treba pouze dvoje dvere chtej, duvod proc to nekupujou je jednoduse v tom ze je to Kia a kdyz uz platit vetsi penize, koupi neco osvedcenyho. Vzhledem k tomu ze zdejsi prodejci maji na to Nko treninky a jako cenova predstava jim bylo receno 50k, tak pokud je na tom neco pravdy, tak to tady bude neprodejny...
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
Pokud je cena 50kAUD za základ pravdivá, což je v přepočtu kolem 890 000Kč, tak se Boleslav opravdu bát nemusí, když Octa RS je o 200 000Kč levnější. Osobně mi ta cena přijde hodně vysoká.
Ritchma: Ale Austrálie není ČR kde auto musí v sobotu na okruh a v neděli odvést 10 petlů cementu na chatu i s rodinou Není ta cena aji s nějakýme těma dovozovýma daněma co tam jsou ? Nebo ty jsou jen na ojetiny ?
Kane13: A to je přesně to, že pořád berete Hyundai jako nějakého malého hráče na trhu nemyslím si, že to bude úplně bokovka....Svojich kupců si to najde víc než dost, stejně jako ostatní hothatche. Pokud to teda nečím neposerou....
Keep /-/atin'
Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook
Hyundai se vůbec nebere jako malej hráč na trhu a ani jsem nechtěl, aby to tak vyznělo. Ale jedná se o "ostrou" verzi, které se ve srovnání s běžným sortimentem prodá zanedbatelný množství. Chtěl jsem tím říct, že asi nepůjde o statisíce i30 N prodaných za rok. Koupí si to okrajová skupina lidí, podobně jako Fiestu ST, Focus RS apod.
Každopádně bych se určitě vyhnul úvahám na téma, jak moc to nasere lidi v Boleslavi - vůbec, protože ŠA podobný auto nenabízí. Ano, Octa RS je taky "ostrá" verze, ale drtivá většina lidí si ji kupuje, protože líp vypadá a je v základu slušně vybavená. Neznám nikoho, kdo by vyměnil klasickej hothatch za RS. A když už, tak za RS230, která je velmi okrajový zboží, podobně jako bude i30 N.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Jj 50k aud tolik tu stoji bezna Octavia RS. Auta jsou tu trosku drazsi, kde obecne kvuli dani z luxusu plati, ze cim drazsi auto tim vetsi rozdil. Nicmene na auta za 50k se takova dan nevztahuje. Troska googlovani a tady se opravdu pocita s tim, ze pokud se sem dostane v ty slabsi verzi bude mid 40k a ta silnejsi tesne pod 50k coz bude uz dost podobna cena CTR, Megane RS, Focus RS a Golf R a tim padem drazsi nez golf GTi (kterej se da za par $ naladit na vyssi vykon nez hyundai), takze pokud to auto nebude doslova zazracny, nebo konecna cena nebude vyrazne nizsi, tak se v Australii proda tak max par kusu.
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
Na Stingera jsem též zvedavej, ale obávám se, že v Evropě moc neuspěje. U vyšších tříd už si taky platíš za značku, což šlo třeba krásně vidět i u VW s Phaetonem, kterej byl propadák vůči Audi A8 a nebejt Číny, pohřbili by ho dřív.
Nicméně jako auto vypadá fakt hezky
VW - Very Wonderful ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
No ono to už bylo částečně vidět u Genesis sedan, který nabídnul to co Němci s cenovou o 1/4 nižší a moc se jich tady neprodalo. Zase na druhou stranu chyběla prostě naftova verze, což byla i nejzásadnější výtka v recenzích.
Těch Stingerů GT se asi moc neprodá, ale s tím 200hp dieselem by to mohlo být prodejně zajímavější
A víš co, když už i taky zapřisáhlý VWčkář jako ty je na to zvědavý..... No uvidíme
A upřímně, teď jsem stejně nejzdravější na velikost kufru u té i30 fastback jestli trumfne Octu, tak to český internet položí
Keep /-/atin'
Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook
fakt si nekoupim rejzi misto kokty btw kamarad mel od nova I10... najeto 190k cca... uz ma 3. katik, 2x delane rozvody(myslim ze je tam retez a vzdy se tam neco vymrdalo) sedacky rozsezeny... napravy totalne kantare...
Sto kusu neni zrovna moc. A ja predtim rikal, ze jestli se potvrdi za kolik se bude prodavat tady, tak si myslim ze se jich proda naprosty minimum. Jak to je v evrope a zbytku sveta netusim...
Build shit car,call everyone haters.... Function > Form
Základní verze v plné výbavě? Můžu poprosit o vysvětlení, co si pod tím představit? Pod plnou výbavou si představím základ + všechny možné příplatkové výbavy. Pokud je to cena jen za základ, tak mi přijde docela vysoká, to bude Boleslav spát ve velkém klidu
Ritchma: Proč by měla být AWD verze? Spousta hothatchů je FWD a nikdo se nad tím nějak nepozastavuje. Myslím si, že i30N se nesnaží konkurovat STI, EVU apod.