Ritchma: Jenže tady to jinak nejde

a čti pořádně co jsem napsal, já vím, že s tím máš problém, ale zkus to

napsal jsem, že se nedá sehnat s potřebnými parametry, který by se vlezl do nárazníku. Samozřejmě jsem nechtěl nesmyslně řezat do výztuhy kvůli bezpečnosti
Pořád tady ale bude turbo tlačit od cca 3000rpm a nebude to od spoda tak zdechlé jako 2,0 i4, když je to V6
pufko: Jenže když svařuješ tenkostěnné trubky, tak je musíš napustit argonem, abys neměl vevnitř smrkance

to je další sraní navíc, které ti jen tak někdo neudělá = další hromada peněz navíc.
A rozměr IC s vývody na jednu stranu a obě strany, pro daný výkon, rozhodně nejsou shodné, ty s vývody na jednu stranu jsou vždycky o trochu větší. Tenhle IC se tady vlezl vyloženě na milimetry.
Co se týče přenosu na silnici, tak až se nahodí samosvor a pořádné gumy, tak s tím nebude problém

samozřejmě je třeba jezdit hlavou, jako se vším
