Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Třeba to tady někoho bude zajímat....
Kámoš chtěl upravit svoje Coupe, původní plán byl, že nakoupí nějaké díly, které už si taky říkaly o výměnu, a rovnou tam šoupne něco lepšího (výfuk, spojka, atd) a bude se snažit chytit v US nějaký kompresor kit. No pak se dal na Fb do řeči se mnou a za asi měsíc už jsem si pro jeho auto jel do Bratislavy (zmrdi leniví ale výlet byl fajn )
Takže takhle to začalo....
Auto už má FL nárazík a přední světla, 17" kola Rona, v interiéru plasty v hydro-dip "karbonu"
Kamarád chtěl udělat komplet zavěšení a podvozek a dostat z toho nějaké koně navíc. Já k tomu přidal, že když chce koně, tak trvám na tom, že proběhne i upgrade brzd, jinak ať se mnou nepočítá...
Takže nějaký ten seznam dílů:
motor:
turbo GT3582R
kompletní výfuk Jap parts upravený pro turbo - udělané svody svedené do turba a downpipe
Intercooler FMIC.eu
silikonové spojky a drobnosti FMIC.eu
MBC Pro perfekt
wastegate Tial
hromada termopásky
BOV Pro perfekt
víka ventilů červený Wrinkle
sací koklektor černý Wrinkle
OCT JF Performance
termoizolační obal na turbo
vstřiky Bosch 440cc
chladič oleje FMIC.eu
na míru dělané pancéřované-tefolonové hadice na chladič oleje a pro mazání turba
příruba pod olejový filtr s vývody na čidla a mazání turba
phenolic plate pod sání
palivová pumpa DeatschWerks DW200
filtr "hříbek" HKS style
screamer pipe vyvedený před přední kolo - kámoš ho nechtěl, ale trval na zachování mlhovek, takže se to prostě jinak nevešlo
spojka CG Motorsport Dual Friction
brzdy:
nové 6 pístky Brembo
kotouče 330x30mm
hadice Hell předek i zadek
zavěšení/podvozek:
štelovák XYZ racing SuperSport
zadní tužší stabilizátor Ultra racing
jinak všechno na podvozku je kompletně nové
přední a zadní rozpěra
budíky AutoGauge v předním A sloupku - sloupek upravený tak, aby to vypadalo jako origo
ladění an DET3 u firmy Digitun.pl
určitě jsem na něco zapomněl
chceme z toho dostat nějakých 360hp 530Nm
Kámoš chtěl upravit svoje Coupe, původní plán byl, že nakoupí nějaké díly, které už si taky říkaly o výměnu, a rovnou tam šoupne něco lepšího (výfuk, spojka, atd) a bude se snažit chytit v US nějaký kompresor kit. No pak se dal na Fb do řeči se mnou a za asi měsíc už jsem si pro jeho auto jel do Bratislavy (zmrdi leniví ale výlet byl fajn )
Takže takhle to začalo....
Auto už má FL nárazík a přední světla, 17" kola Rona, v interiéru plasty v hydro-dip "karbonu"
Kamarád chtěl udělat komplet zavěšení a podvozek a dostat z toho nějaké koně navíc. Já k tomu přidal, že když chce koně, tak trvám na tom, že proběhne i upgrade brzd, jinak ať se mnou nepočítá...
Takže nějaký ten seznam dílů:
motor:
turbo GT3582R
kompletní výfuk Jap parts upravený pro turbo - udělané svody svedené do turba a downpipe
Intercooler FMIC.eu
silikonové spojky a drobnosti FMIC.eu
MBC Pro perfekt
wastegate Tial
hromada termopásky
BOV Pro perfekt
víka ventilů červený Wrinkle
sací koklektor černý Wrinkle
OCT JF Performance
termoizolační obal na turbo
vstřiky Bosch 440cc
chladič oleje FMIC.eu
na míru dělané pancéřované-tefolonové hadice na chladič oleje a pro mazání turba
příruba pod olejový filtr s vývody na čidla a mazání turba
phenolic plate pod sání
palivová pumpa DeatschWerks DW200
filtr "hříbek" HKS style
screamer pipe vyvedený před přední kolo - kámoš ho nechtěl, ale trval na zachování mlhovek, takže se to prostě jinak nevešlo
spojka CG Motorsport Dual Friction
brzdy:
nové 6 pístky Brembo
kotouče 330x30mm
hadice Hell předek i zadek
zavěšení/podvozek:
štelovák XYZ racing SuperSport
zadní tužší stabilizátor Ultra racing
jinak všechno na podvozku je kompletně nové
přední a zadní rozpěra
budíky AutoGauge v předním A sloupku - sloupek upravený tak, aby to vypadalo jako origo
ladění an DET3 u firmy Digitun.pl
určitě jsem na něco zapomněl
chceme z toho dostat nějakých 360hp 530Nm
Naposledy upravil(a) LiberaleMiguel dne 09 říj 2017 23:23, celkem upraveno 2 x.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Naložil mi auto hromadou dílů, co už měl nakoupené. Sposuta věcí na běžný servis a pak skoro všechno co se dá na HPP na Coupe V6 koupit
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Jakmile jsem vyložil doma díly, tak hned druhý den jsem jel ke kamarádovi, který pro naše Coupe kdysi dělal rozpěry. Měl sice ještě přípravek pro jejich výrobu, ale on je tehdy dělal na vzoru svého 2,0 a u V6 byl pak problém, že když tam byl tempomat, tak držák tempomatu o rozpěru třískal. Takže jsem tam dojel, aby se to přiměřilo i na V6 s tempomatem a bylo po problémech
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Rozpěr se dělalo víc sad pro další kluky z Clubu
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Servis na autě jsem nedělal já, domluvil jsem se se známým a hodilo se to prostě do servisu k němu. Jelikož tam bylo všechno původní, tudíž 15 let staré, tak dupat se s tím bez pořádného vybavení by bylo prostě o nervy. A ukázalo se, že jsem udělal dobře, protože většina věcí prostě byla zarezlá jako svině.... Já v mezičase akorát na autě udělal podvozek a brzdy a začalo se dělat na výfuku
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Brzdy dostaly nové 6 pístky Brembo, podařilo se mi sehnat nové z AR Giulia QV, 330x30mm kotouče určené pro Alfu Romeo (upravila se středová díra), vyrobil se adaptér na uchycení, třmeny se stříkly do požadované barvy s logem a bylo hotovo
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Brzdy se pod tyhle kola tak úplně nevešly takže se dopředu daly 8mm podložky
Pak už došlo na nějaké ty performance hračky
Pak už došlo na nějaké ty performance hračky
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Vzhledem k prostoru byl obal na turbo nutnost... Navíc to, podle mě, vypadá fakt dost dobře
Franta dostal svůj perfektně vyladěný OCT fakt nádherný kousek
termizolační podložka se taky hodí výroba na míru pro naše Coupe
Franta dostal svůj perfektně vyladěný OCT fakt nádherný kousek
termizolační podložka se taky hodí výroba na míru pro naše Coupe
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
palivová pumpa DW200 dává 255l/h
už jsem to měl natrénované, takže její výměna byla otázkou asi 15ti minut pohoda
už jsem to měl natrénované, takže její výměna byla otázkou asi 15ti minut pohoda
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
hadice na chladič oleje a přívod oleje do turba dělala firma Bekas.cz naprostá spokojenost, vždycky perfektní práce. Hadice na odtok oleje z turba se dělala až později, až bylo turbo usazené a vše okolo udělané, aby se dala perfektně naměřit
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
svody a downpipe samozřejmě dostaly svojí porci termopásky
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
screamer pipe prostě jinak udělat nešla. Sice teda původně vůbec nebyla v plánu a kamarád to ani nechtěl, ale jak už jsme napsal nahoře, jinak se to prostě nevlezlo a co si budeme povídat.... tohle prostě chceš
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
foto v průběhu prací na potrubí. Filtr jsem původně chtěl udělat jinak, ale jinak se to prostě nevešlo, na nějaké koleno, nebo odstínění tam prostě moc místa nezůstalo.
Ale když to kámoš vytáhne na sprinty, tak může shodit světlo a má přísun čerstvého vzduchu přímo na filtr
Ale když to kámoš vytáhne na sprinty, tak může shodit světlo a má přísun čerstvého vzduchu přímo na filtr
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Když jsme IC přiměřovali, tak to vypadalo, že budeme muset celou mřížku v nárazníku posunout dopředu, ale nakonec to vyšlo úplně ideálně a řekl bych, že i hodně stylově
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
trubky se nalakovaly barvou se strukturou, aby aby to i nějka vypadalo
a takhle nějak to vypadá ve finále fotku s rozpěrou jsem jaksi zapomněl udělat ještě se pak doladí palsty okolo motoru, aby to i nějak vypadalo.
a takhle nějak to vypadá ve finále fotku s rozpěrou jsem jaksi zapomněl udělat ještě se pak doladí palsty okolo motoru, aby to i nějak vypadalo.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
shiftlight dodal zase Franta z JF performance. Jelikož DET3 umí sama řídit shiftlight, tak jsem nepotřeboval jeho kompletní verzi, takže je to vlastně jen dioda ve stylovém karbonovém obalu ale i tak je zpracování vážně perfektní. Bral jsem to i pro kamaráda a pro sebe pak kompletní verzi i s elektronikou
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Budíky chtěl kámoš na A sloupek, dodal k tomu takový trdý plast v hydro-dip "karbonu" a chtěl ho "nějak přichytit. Slovo "nějak přichytit" je prostě samo o sobě blbost, protože to vždycky bude hnusné takže jsme to vymysleli tak, že se plast zaprcuje do origo palstu sloupku tak, aby to vypadalo jako origo. Zkusili jsme to s tím plastem co kámoš dodal, ale jelikož byl až moc tvrdý, a tudíž vůbec nepoddajný, tak prostě kroutil celým sloupkem tak jsme ho zahodili a za pár drobných koupil ten plastový držák na tři budíky z "obyčejnějšího" plastu a s tím už to šlo na pohodu
Aktuálně je auto na ladění u Digitun.pl, takže graf bude během pár dní
Na, snad, příští rok je v plánu samosvor, prodloužení 6tky, decentní bodykit, celolak do černé (auto je před nějakým časem lakované, ale tak mizerně, že se to komplet loupe), 18" kola s pořádným obutím a pár dalších detailů
Aktuálně je auto na ladění u Digitun.pl, takže graf bude během pár dní
Na, snad, příští rok je v plánu samosvor, prodloužení 6tky, decentní bodykit, celolak do černé (auto je před nějakým časem lakované, ale tak mizerně, že se to komplet loupe), 18" kola s pořádným obutím a pár dalších detailů
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Jsem zvedavej co z toho dostanete a jak to bude fugnovat. Doufam ze na grafu bude i vykon na kolech a ne jenom ten pohadkovej prepocet. Vzhledem k cene toho turba. Tu wastegate jste kupovali novou genuine?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Jo, hodím pak hodnoty jak "na motoru" tak na kolech. Už jenom kvůli amíkům musím znát obě hodnoty protože vím, že je bude spíš zajímat WHP.
WG je taky čína, ale funguje dobře, taky ověřený produkt Nevýhoda akorát je, že ti k tomu nedají tabulku s hodnotami pružin, resp k tomu ani nedostaneš takovou zásobu pružin jak u origo takže proto se to řídí přes kvalitní boost controler a ne čistě přes WG. WG je nastavený na 0,1bar, takže otvíral už když jsem tomu dal před laděním akorát pak rychle zasahovaly fuel cut, protože vstřiky prostě nestíhaly
WG je taky čína, ale funguje dobře, taky ověřený produkt Nevýhoda akorát je, že ti k tomu nedají tabulku s hodnotami pružin, resp k tomu ani nedostaneš takovou zásobu pružin jak u origo takže proto se to řídí přes kvalitní boost controler a ne čistě přes WG. WG je nastavený na 0,1bar, takže otvíral už když jsem tomu dal před laděním akorát pak rychle zasahovaly fuel cut, protože vstřiky prostě nestíhaly
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
vypada to celkem dobře jsem zvedavej jak to bude chodit
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
To bude porad nastavena na 0,1 nebo to jenom pred ladenim?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
víš co je fuel cut? Ty jsi jezdil na atmosférové ecu s 0.1bar?LiberaleMiguel píše: akorát pak rychle zasahovaly fuel cut, protože vstřiky prostě nestíhaly
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
No výborně, Čínská kopie TIAL s pružinou na kokot, což se kompenzuje polským manuálním boost controllerem, to je kombinace snů On s tou pružinou je pak ještě jiný problém, ale to tu nebudeme zbytečně rozváděttireguy píše:vypada to celkem dobře jsem zvedavej jak to bude chodit
Prosím tě, vždyť on sotva ví, co to je turboLibor12 píše:víš co je fuel cut? Ty jsi jezdil na atmosférové ecu s 0.1bar?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Ritchma píše:To bude porad nastavena na 0,1 nebo to jenom pred ladenim?
Jasně, že ne
Libor12: Jezdil, a co ?
Bobre drž hubu a neser se tady do toho topicu vůbec, píšeš jen sračky. Sám se tváříš jak máš všechno echt japonské a pak tady prodáváš ty největší shit čínské silikony....
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Nejdřív jsem myslel,že to asi blbě chápu,to co jsi napsal a proto ta otázka. Víš co je "fuel cut" a kdy zasahuje u přeplňovaného a kdy atmosférického motoru? Na 99% si myslím,že to co ty jsi považoval za domnělý fuel cut z nedostatku, paliva což samo sebe vylučuje,byl zásah ecu kvůli detonacím ...a ty tam i při 0,1bar přetlaku byly na 101% jistoty,protože si celkem jasně dokážu představit namapování atmosféricky plněného motoru a jaký předstih a směs tam byla i s tím čínským turbem kdy ecu počítá s podtlakem a v potrubí je přetlak. Jediná detonace dokáže zničit motor,pokud je správná konstelace hvězd. Tudíž bych se vůbec nedivil,kdyby motor u lazení zaklepal nebo do několika tisíc km. Doufám,že budeš takový frajer a postavíš se k tomu čelem.LiberaleMiguel píše:Libor12: Jezdil, a co ?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
OMG...nalejt takove penize do takoveho auta a ještě přes takového kamaráda...tomu se mi nechce věřit...
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
Libore kdyby jednotka detekovala detonace, tak by to vyhodila do diagnostiky nic takového se nestalo, takže jsi zase a opět úplně mimo