Úprava ET - soustruzeni

Pneumatiky, elektrony, plecháče, podložky, šrouby, štefty, změna rozteče...

Moderátoři: Rudi, m.artty

Odpovědět
Koty33
Příspěvky: 1
Registrován: 18 úno 2020 17:47

Úprava ET - soustruzeni

Příspěvek od Koty33 »

Zdravim,

Chtěl bych se zeptat zda někdo nemáte zkušenosti se zvýšením ET ALU. Přikládám fotku díry na šroub mého alu, je to na standartní 1.5 šroub. Přijde mi že masa tam je spoustu a že by neměl být problém to o pár mm ubrat, aniž by to bylo nejak oslabujicí. Co myslíte?

Obrázek


Předem díky za radu.

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Úprava ET - soustruzeni

Příspěvek od m.artty »

Fotka je nicneříkající. Kolik tam máš toho materiálu. Možná to pujde, ale v malých jednotkách, takže nevím jestli ti třeba 2 mm nějak pomůžou.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Joyride
Příspěvky: 410
Registrován: 22 lis 2008 21:17
Bydliště: Praha

Re: Úprava ET - soustruzeni

Příspěvek od Joyride »

Jak říká Marty, z fotky toho moc nepoznáme.

Ale pokud se nejedná o unikátní raritní kola (a do těch by nikdo neřezal...), sežeň radši jiný, než podstupovat takovouhle operaci.

O co konkrétně se vůbec jedná? Tipuju 4x108 (Ford) a máš kola s nízkým ET (Peug/Citroen)?

Odpovědět

Zpět na „Disky + Pneumatiky“