Aktuální fota vašich aut

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Libor12 »

Tholis: Nám kleknul přímo na brzdě. Třetí runda a ojnice se přišla provětrat na vzduch. Jinak změň olej. Obecně to začne po nějaké době klepat proto,přestože to při ladění nedetonuje, tlak při zážehu je tak velký , že poruší vrstvu oleje v ložiscích a problém je na světě. Taky to dělá nepříznivý úhel ojnice/píst. Agresivní předstih v nižších otáčkách. Důvodů mne napadá hned několik.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od tholis »

Libor12 píše:Tholis: Nám kleknul přímo na brzdě. Třetí runda a ojnice se přišla provětrat na vzduch. Jinak změň olej. Obecně to začne po nějaké době klepat proto,přestože to při ladění nedetonuje, tlak při zážehu je tak velký , že poruší vrstvu oleje v ložiscích a problém je na světě. Taky to dělá nepříznivý úhel ojnice/píst. Agresivní předstih v nižších otáčkách. Důvodů mne napadá hned několik.
Hele budeme.asi chytrejsi az to kluci rozhodi. Ale motor ma asi nabehane neskutecne kilometry (tacho 200tis zaznam ve VW 360tis 4rok zpet) ale komprese byla dobra, motor znel dobre, chyby zadne.. Jenze silne karbonoval a kazdych 3000km zanesl sitko, hodil chybu oleje a muselo se to rozhodit a cele vycistit..tohle jsme absolvovali 5x... 3x se to cistilo mechanicky. 2x chemicky..Za 10tis to dostalo 8x novy olej....Masakr..Ted je to ve fazi kdy se to proste rozhodi a zkotroluje ss vse. Asi me ceka klika, sal, lagry...Kdyz uz tak bych rad kovane ojnice...No a pak vrsek...kontrola krouzku, ovality a pripadne vybrus a nove pisty. Na zaver kontrola hlavy.. Jsem z toho na prasky asi to bude stat raketu..ale zas to bude jistota...
" www.autowerks.cz "

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od tireguy »

moje auto pro holky :lol: v planu nic moc jen pridat trosku vykonu :D neco jak tholis by se mi libilo :D :D
kdo umi poradti sem s tim motor APX :pifko:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od tholis »

tireguy píše:moje auto pro holky :lol: v planu nic moc jen pridat trosku vykonu :D neco jak tholis by se mi libilo :D :D
kdo umi poradti sem s tim motor APX :pifko:

Ver ze nelibilo. :D Auto je ted na slapaci pohon. :oops: Kazdopadne doporucuji APR od Autowerks. Klidne se na me odkaz.
" www.autowerks.cz "

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Gooder »

tireguy: Záleží, kolik do toho chceš nasypat. Pokud víc, šel bych asi cestou Revo nebo APR.

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od tireguy »

Gooder píše:tireguy: Záleží, kolik do toho chceš nasypat. Pokud víc, šel bych asi cestou Revo nebo APR.

no jeste moc nevim ale chtel bych co nejvic motorovych dilu zachovat stock :D

zameril bych se na svody turbo vstriky a vyfuk

zacnu tim ze sezenu stejny motor udelam na nem ty zverstva a pak ho vymenim kus za kus :D :D

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Gooder »

Se sériovým turbem se dostaneš na 270-280ps. Sériová ojnice má strop kolem 400Nm a většinou se řeší nad 300ps.

tireguy
Příspěvky: 155
Registrován: 03 kvě 2016 15:33

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od tireguy »

když to dostanu kolem 300 ps bude to v pohode :D nejsem si jistej ale myslim ze apx uz ma kovanej vnitrek a pry 400 ps není zas az takovej problém :D pokud to vydrzi 10000 km bude to u me v pohode 8)

zaim davam do kupy brzdy a podvozek :D

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od tholis »

Napiš do toho Autowerks, už dost 1.8T postavily. Majitel jí zastavěl i do fabie.
" www.autowerks.cz "

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Gooder »

154kW a 165kW 1.8T mají kovaný vnitřek, ale není to v takové kvalitě jako aftermarket. V zahraničí upgradují spodek motoru nad 350ps, ale doporučují to již při hodnotách 300-320+. Slabší verze 1.8T s nekovaným spodkem nedoporučují nad 270-280ps. Výjimka je 110kW AGU, které má také silnější spodek a větší kanály v sání (+ lankový plyn). Asi nebude tak důležitý výkon jako tlak turba/krouťák. Proto nedoporučují na sériovým spodku jít nad 400Nm u 154kW a 165kW.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od JRD McLAREN »

Päť sekúnd slááááááávy ....
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/VID_20200426_145137.mp4
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Ivan »

Jedna víkendová pro hezčí den...
2020-05-02 14.16.56-1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

Spodek hotový, tak jsem se vrhnul na interiér a vršek. Za těch 15let od laku to mělo ometené prahy, přední čelo a rám okna od kamínků z okruhu a bylo třeba opravit spoj blatníku a A sloupku .

Na garážový podmínky a moje volšový ruce snad dobrý.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Tunere, ty jsi vážně blázen. Škoda že pořád 120acátá, je na světě tolik rychlejších a lepších aut. Ale pořád klobouk dolů.

Já aktuálně nemusím už dávat blinkry a mohu přijít o půlku mozku. Aneb koupeno BMW.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

gizmi: beru to jako kompliment :-)

Jinak teda už dávno to není 120cátá, ale 136tka, podvozkově jsem se nesvezl v o moc rychlejších autech. Loni jsem byl zase jezdit s klukama a myslím, že i přes výkon 80HP to celkem ujde v takové konkurenci navíc všechno autaři co jezdí: https://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upl ... -38_50.jpg

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Je to pochvala ;) Na druhou stranu - uprav takto zásadně MR2 nebo CRX a budeš úplně někde jinde. Viz Zemiho peklostroj :D
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

gizmi: MR2 zrovna není etalon jízdních vlastností a předokolka v podobě CRX mě nesmí přes práh. Ty auta z tabulky jsou všechny snad až na Porsche a Mazdu 6 dost zásadně upravené a na semislickách. Třeba za Primerou jsem jezdil v tréninku, měl tam kolem 250HP a stejně jsem mu dal náskok a za jedno kolo jsem ho dojel. A rozdíl za třeba MX5 s turbem či poladěné RX-7 není nijak zásadní na trojnásobně nižší výkon.

Pro mě je prostě 130tka splněný sen a rád to posouvám dál a dál.

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Ale jooo, proč ne. Jen jsi mě překvapil s MR2 :D Podvozek od lotusu patří k jedněm z nejlepších a velmi snadno (mnoho možností) a zároveň těžko (to sladit) se ladí.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Libor12 »

Tuner: skvělá práce! 8) Gizmi: vlastnil jsem všechny tři generace. Podvozek od lotusu měla pouze mk1 a je fakt,že to s 4age za zády byla totální motokára s hlukem motoru 2x tak větším co ta 136 :) přestože zvuk age mám rád,cesty nad 100km jedině se špunty do uší. :) mk2 v atmo podvozkově o dost horší (hodně kousavá) oproti mk1 ,řešil se spíš design, u turbo verze při nešetrném přidání plynu i se sériovým výkonem neustále zadek vepředu. S mk3 zase (1zz problémy s ovalitou) podvozkově top pro řidiče co nic neumí (hodně poslušná) kam ji pošleš tam jede,hodně chyb odpustí a vyžehlí něco podobného jako nynější GT86(BRZ) taktéž drifter každý. Obecně jsou u nás ty auta v žalostném stavu,každý jen jezdí bez investic do toho základního a opravdu TOP stav,tak jako třeba tunerova 136ka bych napočítal na prstech obou ruk možná o trochu víc a tak chápu tunerovo srovnání .
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Libor12: souhlas ;) Na druhou stranu třeba v klubu máme pár kouská W3 s 2zz co dělal Idaho, cenově to budou se 136 mít na stejno a musí jet o hodně lépe. Nutno říct, že Tuner má šikovné ruce a tak to nejde moc porovnat i tak. Budu muset MR2 mk1 někdy zkusit, schází mi v řadě :D
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

Libor12: děkuji.

Jinak ona Škodovka ten titul ME na okruhách v roce 1981 a další výsledky, kdy s 1,3 motorem porážela auta o jednu či dvě třídy výš nezískala náhodou. Stačí se na názor zeptat Hauglanda, který má svou školu v Norsku a na podvozek Škodovky nedá dopustit. Bohužel tady v ČR 99% lidí má zažitý úsudek ze 105/120tky s kyvnou zadní nápravou a navíc na zcela nevhodných gumách 165/80 R13. Ano to byla tragická kombinace, nicméně už jen současné gumy z toho udělají jiné auto a všechno od 130tky výš je díky vlečné zadní nápravě úplně jiný svět. Jen takový příklad. Kamarád Míra Černý loni vyhrál EDDA Cup absolutně a na technických tratích strčí do kapsy i čtyřkolky s 400HP+. To vše se 130tkou, kde jsou sériové nápravy osazené protlumem a motor 1,6 VW s výkonem kolem 130 - 140HP: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.ph ... 2019-05-01

Škodovka má skvělý grip a trakci a pokud se člověk naučí pomalu dovnitř, rychle ven, tak opravdu není podvozkově moc lepších aut.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Libor12 »

Tuner: Vždycky je to nejvíc o tom spojovacím článku mezi pedály a volantem. Nikdo nezpochybňuje,tedy alespoň já ne,kvality škodovky,ale mr2mk1 byla zvolena jako 8 nejlepší sportovní auto 80tých let a její jízdní vlastnosti by tě jistě potěšili a bylo to opravdu sportovní náčinní dostupné široké veřejnost. Prostě jsi koupil auto a bez dalších investic jsi se mohl vydat na okruh. Strmé motokárové řízení,neutralita chování při průjezdu zatáčkou,výkon motoru cca 140hp atmo přesně dávkovatelný tak aby jsi se dostal do lehké přetáčivosti,prostě opravdu zábavné svezení. Další dvě generace už jen chtěly navázat na slávu té první poplatné době výroby. Gizmi: Vím,že Idaho dával 2zz do zzw30,u té první jsem byl i osobně když ji dělal. Ale... opět jen můj názor.. to auto potřebuje úplně jiné věci než 50koní vykonu navrch. Karoserie jako roadster je měkká,kroutí se jak had. Podívej jen kolik vzpěr na ni vyrobilo TRD ,Tanabe,ultra racing,sám bych si dovedl za míru určitého nekomfortu při nastupování ji vyrámovat kompletně a velmi dobře technicky vyřešený podvozek nechat na unibalech dělat to co má,určitě bych i zestrmil převod řízení a odstranil servo. Místo open diff nebo továrního torsen lsd (který se mimochodem při odskočení kola chová jako open a použití 2zz jeho špatnou funkci ještě vyzdvihne) bych tam strčil poctivý lamelák. Každý vidí s 2zz 50hp navrch,ale vezmi si grafy průběhu výkonu obou motorů,rozdíl otáček,převodovku poskládanou na úplně jiné otáčky,na výjezdu zatáčky kdy je podstatný krouťák a to jak se motor "zvedne" musíš kvůli tomu aby jsi "nevypadl" z liftu a tím neztratil výkon ho "držet u huby" což sebou nese problém právě přenosu trakce a chování diffu. Ono když dáš za přestavbu auta,která ho sice degraduje po stránce jízdních vlastostí toho na co bylo určeno,tedy primárně zatáčky a ne rovinky,nemůžeš říct,že jsi si nepolepšil...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Nemám co říct - souhlas. Já to každému říkám, že trojka je super v zatáčkách a na rovince mu schází výkon. Na druhou stranu v porovnání s CRX a CTR7g jsem nakonec zůstal u té trojky :)) Ta teď odjela a já zkouším BMW, což mou optikou byl obrovský krok zpět a obratem ho nabízím po servisu k prodeji. Ještě chci zkusit 350Z bez střechy :))
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od JRD McLAREN »

u nas aktualne prsi ... :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

feličita
Příspěvky: 273
Registrován: 28 led 2012 11:32
Bydliště: Kassa

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od feličita »

Tuner#2: zrušil si vlakno na skodavirte o žlutke? Pravidelne ti to tam okukujem a zrazu načita stranku a nič tam neni...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od JRD McLAREN »

jedna na skraslenie dna ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od JOE_Cik »

:D

Obrázek
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Voton.cz autodíly
Příspěvky: 6
Registrován: 20 črc 2020 21:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Voton.cz autodíly »

8) To vypadá dobře...

4G61T colt
Příspěvky: 3
Registrován: 06 úno 2013 19:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od 4G61T colt »

:D TT :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

4G61T colt
Příspěvky: 3
Registrován: 06 úno 2013 19:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od 4G61T colt »

kdo sem jeste chodite tak sup nejake fofo hlavne tholis by me zajimal jak se mu to vrti 8)

Zpět na „Pokec“