Aktuální fota vašich aut
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
Re: Aktuální fota vašich aut
Tholis: Nám kleknul přímo na brzdě. Třetí runda a ojnice se přišla provětrat na vzduch. Jinak změň olej. Obecně to začne po nějaké době klepat proto,přestože to při ladění nedetonuje, tlak při zážehu je tak velký , že poruší vrstvu oleje v ložiscích a problém je na světě. Taky to dělá nepříznivý úhel ojnice/píst. Agresivní předstih v nižších otáčkách. Důvodů mne napadá hned několik.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 16 dub 2009 07:33
Re: Aktuální fota vašich aut
Hele budeme.asi chytrejsi az to kluci rozhodi. Ale motor ma asi nabehane neskutecne kilometry (tacho 200tis zaznam ve VW 360tis 4rok zpet) ale komprese byla dobra, motor znel dobre, chyby zadne.. Jenze silne karbonoval a kazdych 3000km zanesl sitko, hodil chybu oleje a muselo se to rozhodit a cele vycistit..tohle jsme absolvovali 5x... 3x se to cistilo mechanicky. 2x chemicky..Za 10tis to dostalo 8x novy olej....Masakr..Ted je to ve fazi kdy se to proste rozhodi a zkotroluje ss vse. Asi me ceka klika, sal, lagry...Kdyz uz tak bych rad kovane ojnice...No a pak vrsek...kontrola krouzku, ovality a pripadne vybrus a nove pisty. Na zaver kontrola hlavy.. Jsem z toho na prasky asi to bude stat raketu..ale zas to bude jistota...Libor12 píše:Tholis: Nám kleknul přímo na brzdě. Třetí runda a ojnice se přišla provětrat na vzduch. Jinak změň olej. Obecně to začne po nějaké době klepat proto,přestože to při ladění nedetonuje, tlak při zážehu je tak velký , že poruší vrstvu oleje v ložiscích a problém je na světě. Taky to dělá nepříznivý úhel ojnice/píst. Agresivní předstih v nižších otáčkách. Důvodů mne napadá hned několik.
" www.autowerks.cz "
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: 03 kvě 2016 15:33
Re: Aktuální fota vašich aut
moje auto pro holky v planu nic moc jen pridat trosku vykonu neco jak tholis by se mi libilo
kdo umi poradti sem s tim motor APX
kdo umi poradti sem s tim motor APX
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 16 dub 2009 07:33
Re: Aktuální fota vašich aut
tireguy píše:moje auto pro holky v planu nic moc jen pridat trosku vykonu neco jak tholis by se mi libilo
kdo umi poradti sem s tim motor APX
Ver ze nelibilo. Auto je ted na slapaci pohon. Kazdopadne doporucuji APR od Autowerks. Klidne se na me odkaz.
" www.autowerks.cz "
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: 13 zář 2011 20:48
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Aktuální fota vašich aut
tireguy: Záleží, kolik do toho chceš nasypat. Pokud víc, šel bych asi cestou Revo nebo APR.
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: 03 kvě 2016 15:33
Re: Aktuální fota vašich aut
Gooder píše:tireguy: Záleží, kolik do toho chceš nasypat. Pokud víc, šel bych asi cestou Revo nebo APR.
no jeste moc nevim ale chtel bych co nejvic motorovych dilu zachovat stock
zameril bych se na svody turbo vstriky a vyfuk
zacnu tim ze sezenu stejny motor udelam na nem ty zverstva a pak ho vymenim kus za kus
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: 13 zář 2011 20:48
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Aktuální fota vašich aut
Se sériovým turbem se dostaneš na 270-280ps. Sériová ojnice má strop kolem 400Nm a většinou se řeší nad 300ps.
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: 03 kvě 2016 15:33
Re: Aktuální fota vašich aut
když to dostanu kolem 300 ps bude to v pohode nejsem si jistej ale myslim ze apx uz ma kovanej vnitrek a pry 400 ps není zas az takovej problém pokud to vydrzi 10000 km bude to u me v pohode
zaim davam do kupy brzdy a podvozek
zaim davam do kupy brzdy a podvozek
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 16 dub 2009 07:33
Re: Aktuální fota vašich aut
Napiš do toho Autowerks, už dost 1.8T postavily. Majitel jí zastavěl i do fabie.
" www.autowerks.cz "
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: 13 zář 2011 20:48
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Aktuální fota vašich aut
154kW a 165kW 1.8T mají kovaný vnitřek, ale není to v takové kvalitě jako aftermarket. V zahraničí upgradují spodek motoru nad 350ps, ale doporučují to již při hodnotách 300-320+. Slabší verze 1.8T s nekovaným spodkem nedoporučují nad 270-280ps. Výjimka je 110kW AGU, které má také silnější spodek a větší kanály v sání (+ lankový plyn). Asi nebude tak důležitý výkon jako tlak turba/krouťák. Proto nedoporučují na sériovým spodku jít nad 400Nm u 154kW a 165kW.
-
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
Re: Aktuální fota vašich aut
Päť sekúnd slááááááávy ....
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/VID_20200426_145137.mp4
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/VID_20200426_145137.mp4
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
Re: Aktuální fota vašich aut
Jedna víkendová pro hezčí den...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 02 pro 2005 19:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
Spodek hotový, tak jsem se vrhnul na interiér a vršek. Za těch 15let od laku to mělo ometené prahy, přední čelo a rám okna od kamínků z okruhu a bylo třeba opravit spoj blatníku a A sloupku .
Na garážový podmínky a moje volšový ruce snad dobrý.
Na garážový podmínky a moje volšový ruce snad dobrý.
-
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 08 kvě 2005 21:50
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
Tunere, ty jsi vážně blázen. Škoda že pořád 120acátá, je na světě tolik rychlejších a lepších aut. Ale pořád klobouk dolů.
Já aktuálně nemusím už dávat blinkry a mohu přijít o půlku mozku. Aneb koupeno BMW.
Já aktuálně nemusím už dávat blinkry a mohu přijít o půlku mozku. Aneb koupeno BMW.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
-
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 02 pro 2005 19:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
gizmi: beru to jako kompliment
Jinak teda už dávno to není 120cátá, ale 136tka, podvozkově jsem se nesvezl v o moc rychlejších autech. Loni jsem byl zase jezdit s klukama a myslím, že i přes výkon 80HP to celkem ujde v takové konkurenci navíc všechno autaři co jezdí: https://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upl ... -38_50.jpg
Jinak teda už dávno to není 120cátá, ale 136tka, podvozkově jsem se nesvezl v o moc rychlejších autech. Loni jsem byl zase jezdit s klukama a myslím, že i přes výkon 80HP to celkem ujde v takové konkurenci navíc všechno autaři co jezdí: https://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upl ... -38_50.jpg
-
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 08 kvě 2005 21:50
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
Je to pochvala Na druhou stranu - uprav takto zásadně MR2 nebo CRX a budeš úplně někde jinde. Viz Zemiho peklostroj
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
-
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 02 pro 2005 19:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
gizmi: MR2 zrovna není etalon jízdních vlastností a předokolka v podobě CRX mě nesmí přes práh. Ty auta z tabulky jsou všechny snad až na Porsche a Mazdu 6 dost zásadně upravené a na semislickách. Třeba za Primerou jsem jezdil v tréninku, měl tam kolem 250HP a stejně jsem mu dal náskok a za jedno kolo jsem ho dojel. A rozdíl za třeba MX5 s turbem či poladěné RX-7 není nijak zásadní na trojnásobně nižší výkon.
Pro mě je prostě 130tka splněný sen a rád to posouvám dál a dál.
Pro mě je prostě 130tka splněný sen a rád to posouvám dál a dál.
-
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 08 kvě 2005 21:50
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
Ale jooo, proč ne. Jen jsi mě překvapil s MR2 Podvozek od lotusu patří k jedněm z nejlepších a velmi snadno (mnoho možností) a zároveň těžko (to sladit) se ladí.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
Re: Aktuální fota vašich aut
Tuner: skvělá práce! Gizmi: vlastnil jsem všechny tři generace. Podvozek od lotusu měla pouze mk1 a je fakt,že to s 4age za zády byla totální motokára s hlukem motoru 2x tak větším co ta 136 přestože zvuk age mám rád,cesty nad 100km jedině se špunty do uší. mk2 v atmo podvozkově o dost horší (hodně kousavá) oproti mk1 ,řešil se spíš design, u turbo verze při nešetrném přidání plynu i se sériovým výkonem neustále zadek vepředu. S mk3 zase (1zz problémy s ovalitou) podvozkově top pro řidiče co nic neumí (hodně poslušná) kam ji pošleš tam jede,hodně chyb odpustí a vyžehlí něco podobného jako nynější GT86(BRZ) taktéž drifter každý. Obecně jsou u nás ty auta v žalostném stavu,každý jen jezdí bez investic do toho základního a opravdu TOP stav,tak jako třeba tunerova 136ka bych napočítal na prstech obou ruk možná o trochu víc a tak chápu tunerovo srovnání .
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 08 kvě 2005 21:50
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
Libor12: souhlas Na druhou stranu třeba v klubu máme pár kouská W3 s 2zz co dělal Idaho, cenově to budou se 136 mít na stejno a musí jet o hodně lépe. Nutno říct, že Tuner má šikovné ruce a tak to nejde moc porovnat i tak. Budu muset MR2 mk1 někdy zkusit, schází mi v řadě
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
-
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 02 pro 2005 19:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
Libor12: děkuji.
Jinak ona Škodovka ten titul ME na okruhách v roce 1981 a další výsledky, kdy s 1,3 motorem porážela auta o jednu či dvě třídy výš nezískala náhodou. Stačí se na názor zeptat Hauglanda, který má svou školu v Norsku a na podvozek Škodovky nedá dopustit. Bohužel tady v ČR 99% lidí má zažitý úsudek ze 105/120tky s kyvnou zadní nápravou a navíc na zcela nevhodných gumách 165/80 R13. Ano to byla tragická kombinace, nicméně už jen současné gumy z toho udělají jiné auto a všechno od 130tky výš je díky vlečné zadní nápravě úplně jiný svět. Jen takový příklad. Kamarád Míra Černý loni vyhrál EDDA Cup absolutně a na technických tratích strčí do kapsy i čtyřkolky s 400HP+. To vše se 130tkou, kde jsou sériové nápravy osazené protlumem a motor 1,6 VW s výkonem kolem 130 - 140HP: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.ph ... 2019-05-01
Škodovka má skvělý grip a trakci a pokud se člověk naučí pomalu dovnitř, rychle ven, tak opravdu není podvozkově moc lepších aut.
Jinak ona Škodovka ten titul ME na okruhách v roce 1981 a další výsledky, kdy s 1,3 motorem porážela auta o jednu či dvě třídy výš nezískala náhodou. Stačí se na názor zeptat Hauglanda, který má svou školu v Norsku a na podvozek Škodovky nedá dopustit. Bohužel tady v ČR 99% lidí má zažitý úsudek ze 105/120tky s kyvnou zadní nápravou a navíc na zcela nevhodných gumách 165/80 R13. Ano to byla tragická kombinace, nicméně už jen současné gumy z toho udělají jiné auto a všechno od 130tky výš je díky vlečné zadní nápravě úplně jiný svět. Jen takový příklad. Kamarád Míra Černý loni vyhrál EDDA Cup absolutně a na technických tratích strčí do kapsy i čtyřkolky s 400HP+. To vše se 130tkou, kde jsou sériové nápravy osazené protlumem a motor 1,6 VW s výkonem kolem 130 - 140HP: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.ph ... 2019-05-01
Škodovka má skvělý grip a trakci a pokud se člověk naučí pomalu dovnitř, rychle ven, tak opravdu není podvozkově moc lepších aut.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
Re: Aktuální fota vašich aut
Tuner: Vždycky je to nejvíc o tom spojovacím článku mezi pedály a volantem. Nikdo nezpochybňuje,tedy alespoň já ne,kvality škodovky,ale mr2mk1 byla zvolena jako 8 nejlepší sportovní auto 80tých let a její jízdní vlastnosti by tě jistě potěšili a bylo to opravdu sportovní náčinní dostupné široké veřejnost. Prostě jsi koupil auto a bez dalších investic jsi se mohl vydat na okruh. Strmé motokárové řízení,neutralita chování při průjezdu zatáčkou,výkon motoru cca 140hp atmo přesně dávkovatelný tak aby jsi se dostal do lehké přetáčivosti,prostě opravdu zábavné svezení. Další dvě generace už jen chtěly navázat na slávu té první poplatné době výroby. Gizmi: Vím,že Idaho dával 2zz do zzw30,u té první jsem byl i osobně když ji dělal. Ale... opět jen můj názor.. to auto potřebuje úplně jiné věci než 50koní vykonu navrch. Karoserie jako roadster je měkká,kroutí se jak had. Podívej jen kolik vzpěr na ni vyrobilo TRD ,Tanabe,ultra racing,sám bych si dovedl za míru určitého nekomfortu při nastupování ji vyrámovat kompletně a velmi dobře technicky vyřešený podvozek nechat na unibalech dělat to co má,určitě bych i zestrmil převod řízení a odstranil servo. Místo open diff nebo továrního torsen lsd (který se mimochodem při odskočení kola chová jako open a použití 2zz jeho špatnou funkci ještě vyzdvihne) bych tam strčil poctivý lamelák. Každý vidí s 2zz 50hp navrch,ale vezmi si grafy průběhu výkonu obou motorů,rozdíl otáček,převodovku poskládanou na úplně jiné otáčky,na výjezdu zatáčky kdy je podstatný krouťák a to jak se motor "zvedne" musíš kvůli tomu aby jsi "nevypadl" z liftu a tím neztratil výkon ho "držet u huby" což sebou nese problém právě přenosu trakce a chování diffu. Ono když dáš za přestavbu auta,která ho sice degraduje po stránce jízdních vlastostí toho na co bylo určeno,tedy primárně zatáčky a ne rovinky,nemůžeš říct,že jsi si nepolepšil...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
-
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 08 kvě 2005 21:50
- Bydliště: Plzeň
Re: Aktuální fota vašich aut
Nemám co říct - souhlas. Já to každému říkám, že trojka je super v zatáčkách a na rovince mu schází výkon. Na druhou stranu v porovnání s CRX a CTR7g jsem nakonec zůstal u té trojky ) Ta teď odjela a já zkouším BMW, což mou optikou byl obrovský krok zpět a obratem ho nabízím po servisu k prodeji. Ještě chci zkusit 350Z bez střechy )
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
-
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
Re: Aktuální fota vašich aut
u nas aktualne prsi ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
-
- Příspěvky: 273
- Registrován: 28 led 2012 11:32
- Bydliště: Kassa
Re: Aktuální fota vašich aut
Tuner#2: zrušil si vlakno na skodavirte o žlutke? Pravidelne ti to tam okukujem a zrazu načita stranku a nič tam neni...
-
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
Re: Aktuální fota vašich aut
jedna na skraslenie dna ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
-
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
Re: Aktuální fota vašich aut
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 20 črc 2020 21:01
Re: Aktuální fota vašich aut
To vypadá dobře...
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06 úno 2013 19:01
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06 úno 2013 19:01
Re: Aktuální fota vašich aut
kdo sem jeste chodite tak sup nejake fofo hlavne tholis by me zajimal jak se mu to vrti