Krosmen píše:na můj malej obsah se daj sehnat vačky,svody,ECU a to vyjde na 1000 liber a k sehnání jen v anglii.Tyhle úpravy by zvedli výkon cca 30PS.a to se mi zdá jako hodně nadsazenej odhad......
Jeden člověk mi tvrdí,že tyhle úpravy v autě má a údajně má výkon okolo 170PS,což se mi nechce věřit,to měli okruhový pumy,ale zase na druhou stranu puma racing má 155Ps a má jenom jinej program a jinej vejfuk...Tak nevim no......
Je to všechno otázka peněz.
Výkon VS náklady na jednoho koně.....
Dělali se taky Pumy na Ice Racing (závody na zamzlém jezeře) nevím jaké měly výkony, ale tam šlo asi hlavně o to přenést ten výkon na ten ledový povrch. Zvuk měly naprosto dokonalý
jo jo tak to má s pumou společnýho leda tak ten skelet,jinak je to podvozek escort cosworth.
Jednu jezdí autokros nějakej z bývalýho cccp...Je mezi prvníma.
Jinak se koukni na pumaspeed.co.uk,je tam jedna co má 480PS.....Je na prodej........
Jinak ale by se mi takováhle kočička líbila......
@Taboo: Chci snizovat hlavu u moji CRX kde je komprese 9,5:1. Takze radsi mam zvetsit komory nebo jak a nesnizovat (mam v planu oboji)? Taky mi rekni jak se daji upravit ventily a pruziny... Bude mi to delat clovek co s tim ma praxi uz hodne let a taky hodne "jeho" aut doted jezdi, ale ja neznam detaily... Nebo porad cim zvysit vykon - Turbo/NOS nechci kvuli zarazeni na sprinteh... DIKY
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Felix píše:ja sem vydel ve favu 100 koni...jak mi to vysvetlite???
Myslis to zeleny co bylo v autosport&tuning v srpnu nebo kdy? Napsany to tam sice bylo, ale vis co se rika o papiru ne? Nechci nic zpochybnovat, ale jestli to favo tech koniku opravdu tolik ma radeji ani nechci vedet kolik zerou
Taboo: jasný to co řikáš o čipech má logiku a už sem to od tebe slyšel jednou, ale furt to neřeší muj problém který úpravy bych měl dělat. Počítám teda nechat udělat u nějaký firmy se skušenostma ten porting hlav, filtr chci kuli lepší průchodnosti-mam občas pocit že nestíhá dodat vzduch. No s tou vačkou nevim, chtěl bych to lehce upravit na sprinty v kat do 1.3l (ještš že tam jezděj i lidi s neupravenejma šáde).
S tim výfukem nevim právě svody s katem patřej ke změnám "porshe system" tak nevim o kolik by to šlo ovlivnit k lepšímu, navíc lambda (asi O2) mi vede někam do půlky katu.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Zemi píše:Kdyz se snizi hlava tak se zvysi komprese ne? No to mi poser co jsem se od tebe zase nedozvedel...
U OHC hlavy na 4-stroke motoru to neni stejne jako na nejakem mopedu. Ta hlava se neda nejak tak moc snizit, aby ta komprese nejak efektivne vzrostla. Snizenim te hlavy muzes mozna dostat 9.6:1 kompresi z puvodni 9.5:1 - nez ty ventily zacnou narazet na pisty, ale tim to konci. Jak uz jsem nekolikrat rekl, snizenim te hlavy se snizi taky vzdalenost ventilu od pistu a taky casovani vacek bude off, takze budes potrebovat adjustable cam sprockets, aby jsi za to mohl kompensovat. Jestli si nekdo mysli, ze muze snizit tu hlavu natolik, aby zvysil to kompresi treba do 10:1 anebo tu zanedbatelnou zmenu komprese mohl dokonce i citit, tak je na velkem omylu. Ta rezerva vysky te hlavy tam je jen pro jeden prosty duvod: aby se ta hlava dala prebrousit a srovnat - kdyz je to treba potreba pri vymene tesneni. Jestli nekdo tu rezervu odstrani jen proto, aby trochu zvysil kompresi, tak bude muset v budoucnu kompensovat za tou prebrouseni hlavy silnejsim tesnenim (pokud ho nekde najde), jinak tu hlavu pak muze vyhodit.
Ja mam jeste vsechny komponenty v zaloze z jinyho motoru... Nekteri majitele CRX pry hlavu snizili a vykonem je to znat dost tak nevim... Ja taky necekam zadny zazraky, ale aspon tech 5PS...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
je 0,65L taky malý obsah, nebo to je tak na hraně?? jaké mám udělat upravy abych dostal 300ps? svíčky, svody nebo přidat válce to by byla šupa na 500kg auto ... (vtip - pro pruďaře) foto motoru bych dodal kdyby nekdo měl nejakou radu
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...
xer píše:je 0,65L taky malý obsah, nebo to je tak na hraně?? jaké mám udělat upravy abych dostal 300ps? svíčky, svody nebo přidat válce to by byla šupa na 500kg auto ... (vtip - pro pruďaře) foto motoru bych dodal kdyby nekdo měl nejakou radu
Temi 300 koni si nejem jisty, ale mohl bych tve auto dostat celkem snadno a levne do 12 a mozna i 11 sekund - anebo s nim jet 280 km/h - kdybych ho za svym autem tahl na lane...
aspon někdo chápe srandu no zkouseli kolik to da ve vleku a pri 150 se ozývalo praskáni a potom ležela převodovka na cestě takže s 280 bych nepočítal ale jde zvýšit výkon 2-3x do 3-5000kč (jde o výměnu motoru a chlazení)...až někdy jak se budu nudit a koupim si normální auto
serie
ale polák postavil 126ku s 300k a 0-100 za 2,5s
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...
Taboo píše:
Ono by bylo celkem jednoduche tam hodit nejaky motor a prevodovku z nejakeho FWD...
přehodit motor je celkem jednoduché (z novějsích fiatů- 127. uno)-- předělá se uloženi motoru , a vyrobí se mezikus mezi prevodovku a motor. potom se musi udělat misto pro chladič pač je to chlazene vzduchem. s trochou zručnosti je to celkem jednoduché..
ale jak přehodit převodovku to mi neni jasné? nebudou sedět poloosy, a ani nebude asi vycentrovaná s kolama, potom se to musi prekopat až k řadící páce..a není tam žadné místo (olej dolívám stříkačkou )
ale ten motor je realna věc to by jelo jak felda
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...
Má vůbec cenu tyhle motory tunit?, myslím po ekonomické stránce... jestli vynaložené prostředky přinesou kýžený výkonnostní efekt, respektive jestli poměr cena výkon není příliš na straně ceny...
Taboo píše:Mym nazorem je, ze ne. Ty ceny soucastek na nejaky 1.1L nejsou nijak levnejsi, nez na nejaky 2.0L. Ackoliv ty zisky se daji vyjardit pomerne stejnymi procenty vykonu toho motoru (ackoliv kazdy motor reaguje na nektere upravy trochu jinak), 10% ziskanych treba vymenou vyfuku u 200HP motoru a 65HP motoru za ty same penize jsou zajiste trochu jine pokud jsou vyjadrene v HP. Ten pomer zisku za dolar je proste u tech malych motoru mnohem nizsi.
Prodávají s vůbec malá auta v USA s nějakým větším komerčním úspěchem, nebo to je tak jak to známe z TV a kina, velký auto, nebo rychlý auto...? Ptám se proto, že jsem marně pátral na webu fordu po něčem ve velikosti mý fiesty...
Taboo píše:
Ja bych vyhodil ty zadni sedadla a pak vzal cely ten predni klip z nejakeho FWD (s motorem a prevodovkou napric) a pouzil i ty komponenty toho predniho podvozku (a i kola) a hodil vsechno dozadu. Ty poloosy by asi muzely byt zkraceny, ale to by nemel byt problem. Nejaka mala Honda (s kratkym motorem a prevodovkou) by byla dobrym kandidatem. Protoze to auto je celkem kratke, ten chladic by mohl byt namo ntovany vepredu.
za todle by ti u nas asi policajti vzali i rodný list ale napad pekny a potom tu raketu nejak zastavit
Š Favorit (Fanda94) a JAWA 21 sport (Pinďa77)
...každá voda steče dolů a Kuba si veme Stázinu...
Tak mě zajímá co obnáší zětšení objemu motoru? Jaký sou limity, problémy a jestli to neni problém u jakýhokoliv auta nebo jen u nějakejch? Mě by to zajímalo tak na tu 1,3
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Felix píše:ja sem vydel na netu facko ktery melo 100 koni...chtel bych toho nak dosahnout...muzete mi poradit co je nejlepsi....
jo a este by bylo dobry kdyby to zralo jenom o trochu vic nez serie..
dik moc
tak buď budeš mít výkon,nebo spotřebu,nejde vobojí najednou....
Pokud by si chtěl fakt supr úpravu,tak doporučuju motordesign dělaj motory na autokros a sou asi jedni z nej na úpravu favoušovskejch motorů.