Úpravy malých obsahů

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Nebo pokud by se mi podařilo sehnat kontakt na jednoho člověka co se zabejval montáží turbodmychadla na motor škoda.Bylo to docela zajímavý,viděl sem výsledky z brzdy a výkon byl fakt docela zajímavej.
Úpravy na motoru:svody na montáž turbodmychadla,výfuk plně průchozí,větší ventily a vyleštěné a slícované sací a výfuk kanálky,speciál mezikus mezi hlavu a blok,GO spodku motoru za použití seriových dílů,sání golf GTI se vstřikováním(ne elektronickým,ale manuální),úprava setrvačníku,ostrá vačka.Bylo uděláno asi 5 motorů,než došli k těmto použitým dílům.Motor po těchto úpravách má podle grafu 150koní při 8000 otáčkách.Původně vestavěn do R-ka policií naměřená max rychlost 240KM/h(foto má doma v rámečku).
Tento motor měl před rokem najeto okolo 150 000 bez závad a úbytku výkonu.
Zkusim na něj sehnat kontakt,dva lidi chtěli tenhle motor taky udělat....
Jinak všechny seriové komponenty tento výkon zvládali,jediný problém byl v poloosách,kdy po zástavbě většího obsahu 1,6 byly nestále působením kroutícího momentu překrucovány...
Motor 1.6 s turbem měl mít cca lehce přes 200 koní,ale kvůli nemožnosti změření na brzdě neni dokladovatelno....

Felix
Příspěvky: 38
Registrován: 15 zář 2004 16:29
Bydliště: Lhenice...kousek od CB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felix »

no me zase nejde o takovejhle vykon ale kdyby mel favo nejakejch 80-90 kobyl pri nejakej rozumnej spotrebe...jde to vubec???

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Felix píše:no me zase nejde o takovejhle vykon ale kdyby mel favo nejakejch 80-90 kobyl pri nejakej rozumnej spotrebe...jde to vubec???
Jde leda ze bysis to reguloval ventilem co mam ja, ale to bys bud pridal na sprintech nebo ubral ve meste... Oboje naraz nejde... Kazdopadne bych chtel videt protokol z brzdy nakyho 1,3 favorita se 100PS.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
bitmapbrother
Příspěvky: 44
Registrován: 30 lis 2004 12:07
Bydliště: Vysocina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bitmapbrother »

Ja bych se nebal, ze naky favo bude mit tech 100 koni - lidi u nas sou sikovni, ale spis bych se bal o bezpecnost ridice a ostatnich, kteri ho potkaji - to auto uz neni na takovy vykon staveny ... pokud ovsem nekdo upravy i vsechno ostatni (brzdy, tlumice, pruziny, napravy, aerodynamiku[da se u facka vubec o necem takovem mluvit - to neni narazka jen se ptam - nevit enekdo jaky ma index odporu vzduchu?]) tak prosim ... to klobouk dolu ...
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires

Felix
Příspěvky: 38
Registrován: 15 zář 2004 16:29
Bydliště: Lhenice...kousek od CB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felix »

Zemi píše:
Felix píše:no me zase nejde o takovejhle vykon ale kdyby mel favo nejakejch 80-90 kobyl pri nejakej rozumnej spotrebe...jde to vubec???
Jde leda ze bysis to reguloval ventilem co mam ja, ale to bys bud pridal na sprintech nebo ubral ve meste... Oboje naraz nejde... Kazdopadne bych chtel videt protokol z brzdy nakyho 1,3 favorita se 100PS.
no v a&t bylo jedno facko co melo z brzdy prej 100 koni...

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Felix píše:
Zemi píše:
Felix píše:no me zase nejde o takovejhle vykon ale kdyby mel favo nejakejch 80-90 kobyl pri nejakej rozumnej spotrebe...jde to vubec???
Jde leda ze bysis to reguloval ventilem co mam ja, ale to bys bud pridal na sprintech nebo ubral ve meste... Oboje naraz nejde... Kazdopadne bych chtel videt protokol z brzdy nakyho 1,3 favorita se 100PS.
no v a&t bylo jedno facko co melo z brzdy prej 100 koni...
A&T. :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Felix
Příspěvky: 38
Registrován: 15 zář 2004 16:29
Bydliště: Lhenice...kousek od CB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felix »

Zemi píše:
Felix píše:
Zemi píše: Jde leda ze bysis to reguloval ventilem co mam ja, ale to bys bud pridal na sprintech nebo ubral ve meste... Oboje naraz nejde... Kazdopadne bych chtel videt protokol z brzdy nakyho 1,3 favorita se 100PS.
no v a&t bylo jedno facko co melo z brzdy prej 100 koni...
A&T. :lol:
no tohle sem uz jednou resil...kazdej ma snad pravo cist jinej casopis aniz by se mu nekdo vysmival ne???

Uživatelský avatar
bitmapbrother
Příspěvky: 44
Registrován: 30 lis 2004 12:07
Bydliště: Vysocina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bitmapbrother »

Zemi píše:
Felix píše:
Zemi píše: Jde leda ze bysis to reguloval ventilem co mam ja, ale to bys bud pridal na sprintech nebo ubral ve meste... Oboje naraz nejde... Kazdopadne bych chtel videt protokol z brzdy nakyho 1,3 favorita se 100PS.
no v a&t bylo jedno facko co melo z brzdy prej 100 koni...
A&T. :lol:
Asi tak ... vykony v A&T :fuck:
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Felix píše:
Zemi píše:
Felix píše:no v a&t bylo jedno facko co melo z brzdy prej 100 koni...
A&T. :lol:
no tohle sem uz jednou resil...kazdej ma snad pravo cist jinej casopis aniz by se mu nekdo vysmival ne???
Nemaj delat picoviny... Navic Robert ma ted konecne Japonce tak ho mam radsi. :lol: :lol: :lol: :smich:
Naposledy upravil(a) Zemi dne 05 led 2005 19:16, celkem upraveno 1 x.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jestli se mi podaří sehnat na toho maníka kontakt,tak naskenuju protokol a dám ho sem,taky sem tomu nechtěl věřit a ten motor šel suprově do votáček.....Kam se hrabe honda :lol: :lol: :lol: šel přes 8000.Docela mě překvapila i životnost.Kdybych to neviděl a nesvez mě,tak tomu taky nebudu věřit,že je něco takovýho vůbec možný.... :?:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Tak díky optimalizaci po více než 90 měřeních se dostaly na Cx=0,36
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Krosmen píše:jestli se mi podaří sehnat na toho maníka kontakt,tak naskenuju protokol a dám ho sem,taky sem tomu nechtěl věřit a ten motor šel suprově do votáček.....Kam se hrabe honda :lol: :lol: :lol: šel přes 8000.Docela mě překvapila i životnost.Kdybych to neviděl a nesvez mě,tak tomu taky nebudu věřit,že je něco takovýho vůbec možný.... :?:
Pres 8000? To nedela ani zavodni kit snad... :lol: A ze by mel vykon 131-150PS to taky nevim... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

taky sem nevěřil,dokovať mi to neukázal......
Seženu důkazy......

Uživatelský avatar
Kapka
Příspěvky: 49
Registrován: 14 zář 2004 20:35
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kapka »

treba zavodní Pick-Up /okruhový Freestyle/ vychazí z motoru 1.3,je prevrtanej na 1.5 -vacky+hlava...vykon na našem závodním Pick-Upu je tak približne 145 PS a v závodě ho točíš do 7000...ale je to závodní motor,takže každou sezonu kompletní repase...
Octavie RS 220PS :ja_nic: /zatim/

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Kapka píše:treba zavodní Pick-Up /okruhový Freestyle/ vychazí z motoru 1.3,je prevrtanej na 1.5 -vacky+hlava...vykon na našem závodním Pick-Upu je tak približne 145 PS a v závodě ho točíš do 7000...ale je to závodní motor,takže každou sezonu kompletní repase...
Jsem si rikal ze 1,3ka tohle nezvladne (krom DOHC u Suzuki)...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Kapka
Příspěvky: 49
Registrován: 14 zář 2004 20:35
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kapka »

ale je taky pravda ze ten Picku-Up pod 5000 nejede...motor kucka a zahlcuje se...Tedkon neco vymýšlíme na našem civilním Pick-Upu,byla to original 1.6+vacka+cip+sani+výfuk ard..cca 100PS,zkusime tam dát spodek z 1.6 ale z 100PS Octavie+na to napasovat upravenou hlavu z 1.6 felicie+vacky atd...vykonove by to mohlo jit tak na 110 PS i s rezervou
Octavie RS 220PS :ja_nic: /zatim/

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Zadar , chci se zeptat co udelat s motorem (atmosfera 1.8i 16V Zetec 130HP v serii) abych z nej jeste neco vymackl, nechci preplnovat jen chci zvysit koniky pri zachovani objemu :o) ... co zviseni otacek a co je treba vymenit :o)?

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

NTI píše:Zadar , chci se zeptat co udelat s motorem (atmosfera 1.8i 16V Zetec 130HP v serii) abych z nej jeste neco vymackl, nechci preplnovat jen chci zvysit koniky pri zachovani objemu :o) ... co zviseni otacek a co je treba vymenit :o)?
Ja mam motor 1.6 v mz Honde se stejnym vykonem (96kW v serii) a nechavam na nem snizovat hlavu, zvetsovat vsechny kanaly (vyfukovy, saci...), upravovat ventily a tuzsi pruziny snad... Vejfuk (krome svodu) jsem uz delal a sani se bude jeste predelavat... Svicky jsou samozrejmost... Pak mam jeste regulaci na vstrik paliva... No a treba jeste vacky, ale na ty zatim seru... Secteno podtrzeno neco to snad prida... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Jo m am tech 130HP pri 6250 a 162Nm pri 4500 chtel bych se dostat na nejakych 150 - 160 ;) ... tusim ze nektere pumy maj 160HP z 1.7 a mel by to byt taky zetec, nevite nekdo co jineho ta normalni puma 1.7 oproti te 160? ze by se to dalo aplikovat i na me auto :o)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

NTI píše:Jo m am tech 130HP pri 6250 a 162Nm pri 4500 chtel bych se dostat na nejakych 150 - 160 ;) ... tusim ze nektere pumy maj 160HP z 1.7 a mel by to byt taky zetec, nevite nekdo co jineho ta normalni puma 1.7 oproti te 160? ze by se to dalo aplikovat i na me auto :o)
Co vim tak Puma ma neco jako VTEC prej... :?: Krosmen ji tady ma tak se ho zeptej...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Jo o tom MAF senzoru z 2.0L jsem slysel.
Jestli tomu dobre rozumim tak s upravenyma svodama, vyfukem a sanim + chip (opravdovy :o) ) bych se mohl dostat ke 160HP :P a nebo do toho patri i ty vacky ?
Naposledy upravil(a) NTI dne 12 led 2005 08:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Jo puma ma nejake casovani ventilu ... kdyz o tom tak premejslim tak by to teoretycky melo jit implementovat i na ten muj motor :) (samozrejm s adekvatni upravou v elektronice :computer: ) ... a nebo se pletu :(

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

No rekl bych, ze teoreticky sice jde skoro vsechno, ale konkretne veci z Pumy na Zmetca normalne nejdou, Puma je zmetec velice atypicky, novejsi generace, nez puvodni 1,8, ma dost technickejch fines v serii, ktery bohuzel na starsi generaci aplikovat nejdou.Z ty 1,8 jde dostat pouzitim tuningovych dilu dostat tak 150-155 semiku, v tom je dost shoda, ono nad tech 140-145 se uz asi dostava sakra tezko a za drahy penize. Tech 140-145 by mely udelat Kent, nebo Piper vacky, cip a dobrej vejfuk, ale i tohle neni laciny, kdyz prepocitas naklady na jednu kobylku.Pokud by se davalo treba sani od Alphy, nebo podobny veci, tam uz to je to i nejaky tisic v librach, to uz fakt musi clovek chtit piplat zrovna tenhle motor, za to si koupi o hodne silnejsi serii.

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Koupit vetsu motor neni nic sloziteho ale mit slusnej vykon v danem obemu to uz da zabrat :o)
Myslite ze u 2.0L verze zetec by byl o neco vetsi prostor k tuningu?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To urcite byl, ale je to taky dany urcitym limitem, pokud to nema bejt cistokrevnej zavodak, co potrebuje kazdou chvili repasi. Piper udava, ze ten 2l se da dostat na 200 HP, ale pokud to chces davat do fiany, tak by to sice bylo asi moc pekny, ale clovek musi brat, ze je to prece jen maly auto a ma urcitej limit v jinych komponentech, pokud to nema bejt premotorovana skoro nerizena strela, zase je co delat.Davaji do toho i RS 2000, ale tam si myslim, ze ten motor je dost tezkej , v escu o hodne zesilovali pera, zetec bude mozna lehci, ale k 2l musis dat MTX75, to jsou dalsi prekopavky, i kdyz to jde. Mozna nejjednodussi cesta k vykonu u tohodle auta je bud 1,6 CVH turbo, nebo konverze CVH-zetec 1,9 oturbeny.

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

Sorry, ja jsem prehlidnul, ze jsem zase anonym u obou prispevku nahore.

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Cistokrevnej zvodak urcite ne :o) ... chci s tim normalne jezdit a kdyz je potreba tak na to slapnout ... v podstate mi vyhovuje stavajici vykon (na serii v 1.8 docela pekny) ale kazdy konik se hodi vzdycky ... z tohoto duvodu nechci jit ani cestou "kup si za ty prachy neco vetsiho" ani priplacnitim turba ... mimochodem jsem na netu zahlid fiestu s 2.0L Zetec predelany na turbo a uz si nevzpomenu kolik mel koniku ... nemluve o narvani cosworth motoru do pumy ... pekny ale zas takovej extremista nejsem :o)

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

No prave, jsem asi v podobny situaci, takze za tu dost dlouhou dobu, co koukam na ruzny mozny varianty, jsem dospel k zaveru, ze realnejch by mohlo bejt tech cca 140k, mozna i o fous vic, tj. vacky, cip a vejfuk.Ono i tohle vyjde na slusny penize, ale porad s tim jde jezdit i civil, vydrz to nema rapidne snbizenou,je to podle mne takovej rozumnej kompromis.Stejne se da jeste utopit spousta dalsich penez v brzdach a podvozku, serii povazuju i u tech 130 na hranici moznosti.

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

jo dostat se tak na tech 150HP (pro me ideal) :?:
seriove brzdy nejsou zrova idealni a pokud se zvysi vykon tak rozhodne budu muset zainvestovat :driver:
no a pokud budu chtut byt jeste o neco sviznejsi tak odlechceni a to taky neni levna sranda :roll:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“