Úpravy malých obsahů
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Kamosi maju galanta GTi 4x4 (cca 92-93) (na suciastky) dalo by sa nejak nahodit na ich galanta (jeden 88 druhy 92) 4WD? a 4WS?
A k dodatocnej implantacii turba. Treba na to turbo/ IC/... z ineho galanta? alebo by stacilo aj neco ine? a ECU?
Jo a este vraj je nejaky problem z diagnostikov u Mitsu. Nevie sa spojit s kamosovou ECU...
HELP

Jo. A kamosi NIKDE nevedia zohnat udaje ku autam. Ani u Mitsu ani na www, nikde nic nenasly. Proste User Manual.....
nejaka elektronicka verzia.....
A k dodatocnej implantacii turba. Treba na to turbo/ IC/... z ineho galanta? alebo by stacilo aj neco ine? a ECU?
Jo a este vraj je nejaky problem z diagnostikov u Mitsu. Nevie sa spojit s kamosovou ECU...
HELP

Jo. A kamosi NIKDE nevedia zohnat udaje ku autam. Ani u Mitsu ani na www, nikde nic nenasly. Proste User Manual.....
nejaka elektronicka verzia.....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
PayPal HaHaHaHaTaboo píše:Ja ti dam odpoved, jen kdyz mi posles $5. Mas PayPal?




|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
VDAKA za komplexne info
Takze ak pridat turbo, tak zohnat turbo motor z galanta je zdaleka najjednoduchsie.
Lisi sa kompresny pomer u USA motorov a Europskych?
Aky sa do toho leje benzin v USA? Pretoze tam mate vraj podstatne nizsie oktanove cisla a tu galant na menej ako 95 nejede. (Raz kamos natankoval nejaky nizkooktanovy SHIT (oficialne 95) a to by ten knock senzor bolo treba...
)

Takze ak pridat turbo, tak zohnat turbo motor z galanta je zdaleka najjednoduchsie.
Lisi sa kompresny pomer u USA motorov a Europskych?
Aky sa do toho leje benzin v USA? Pretoze tam mate vraj podstatne nizsie oktanove cisla a tu galant na menej ako 95 nejede. (Raz kamos natankoval nejaky nizkooktanovy SHIT (oficialne 95) a to by ten knock senzor bolo treba...

Na naše poměry je už 2.0 velkej obsah, ale v USA se to bere trochu jinak, páč tam auta co mají obsah kolem tří litrů jsou maloobjemovýeric píše:no nevim nevim,jestli je 2,0 či 2,4 ještě pořád malej obsah na řešení tadyne nemam nic proti,jen sleduju,kam až sme(ste) se dostali


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
A este otazka. Ako je to z lestenim valcov, ventilov..... Da sa to spravit doma v nejakej kvalite aby sa to aj prejavilo?
A dalsia
pozeral som si ten vzorec na vypocet vykonu z TS
( HP = (TS/234)3 x weight ) a nejak mi to nesedi. Je to v USA jednotkach? kone/pounds? nebolo by k tomu nejake vysvetlenie?
Z tych manualov bol kamarat uplne mimo
))
A uz montuju dataloger ale necomu tam nechapu ->
" je tam nakres na kabel laptop-mitsu...a je tam nakreslena cievka a vedla nej ze 10K...chceme vediet ci to je cievka, alebo odpor 10k ohmov... "
Tak pls porad
Potom uz z toho auta nevylezu
A dalsia

( HP = (TS/234)3 x weight ) a nejak mi to nesedi. Je to v USA jednotkach? kone/pounds? nebolo by k tomu nejake vysvetlenie?
Z tych manualov bol kamarat uplne mimo

A uz montuju dataloger ale necomu tam nechapu ->
" je tam nakres na kabel laptop-mitsu...a je tam nakreslena cievka a vedla nej ze 10K...chceme vediet ci to je cievka, alebo odpor 10k ohmov... "
Tak pls porad

Potom uz z toho auta nevylezu

vždyť já vímBeaver píše:Na naše poměry je už 2.0 velkej obsah, ale v USA se to bere trochu jinak, páč tam auta co mají obsah kolem tří litrů jsou maloobjemovýeric píše:no nevim nevim,jestli je 2,0 či 2,4 ještě pořád malej obsah na řešení tadyne nemam nic proti,jen sleduju,kam až sme(ste) se dostali
Ale když budeš srovnávat s BMW 750, tak to taky pak 2.0 není zrovna velkej objem

- Breakenson
- Příspěvky: 47
- Registrován: 21 úno 2004 13:53
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Plne souhlasimLaconi píše:Ty taky nemáš malý obsahRendis píše:Zajímavý téma....ale nic jsem se nedozvěděl.![]()
Ale je fakt že místo toho aby tady radili lidi který tomu rozuměj nebo maj sami zkušenosti tak tady píšou hlavně lidi který od toho odrazujou, tak to teda sorry, nic ve zlym, ale na to nejsme zvědavý

vzdyt i s malejma objemama se da delat hodne parady a v takovym auticku, co vazi 800-900kg a ma pres sto koni uz se clovek velice solidne vyradi a kolikrat vyklepne i mnohem silnejsi soupere

Takze neberu blafy o tom, ze malej objem je na prd.
Navic kazdej nechce megaauto a v nem osmilitr

Turbo rulezzz!
Fiat Uno 1.3 T
Fiat Uno 1.3 T
Re: Úpravy malých obsahů
Nemate jeste nekdo ten dataloger?
ty jeho str. nejak nejedou..

Re: Úpravy malých obsahů
Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty
Toto je jedno z nich.

Toto je jedno z nich.