Rezonator!!!

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
ZaludnikRS
Příspěvky: 44
Registrován: 10 úno 2005 18:39
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ZaludnikRS »

to YANEK:myslim si ze kdyz nekdo otevre druhy tema o jedne veci dejme tomu 2dny po sobe tak je vul,a tys udelal spravne ze jsi mistnost zamknul.Máš to u mě

Uživatelský avatar
Slid
Příspěvky: 76
Registrován: 10 úno 2005 18:26
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slid »

dynomax píše:
ZaludnikRS píše:fakt že tedky v tym mam takovej bordel ze nevim co driv kazdopadne ale vim ze nechcu met na volnobeh takovej zvuk aby praskaly okna :D akorat proste kdyz to vytocim at se lidi otocijo :o) nevim jestli delam spravce ale vidim to na vymenu stredniho tlumice za rezonatorecek a koncovej tlumic vymenim za Remus (http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... ected=2967) tak kdyztak napiste co si o me tedky myslite no :o/

poslal jsem ti jednu fotecku malych rezonatorku v novem tematu, tak se mrkni, sport katalizatory budou taky znackove US
Zajímalo by mě více parametrů těch rezonátorů i lidi tady na fóru určitě i těch červených které si trochu nesmyslně dal do nového fóra, značka, rozměry, materiál, jak je vnitřek udělaný a hlavně nějaké lepčejší foto třeba vniřku.
Třeba by jsme se i dohodli na nějakém větším odběru.

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

bitmapbrother píše:
Martin_534 píše:bitmapbrother: pleteš a to hodně :-) není turbo jako n/a :-) u turbo ten vejfuck hodně brzdí, a klidně to těch 10% udělá :-)
A od kdy ma Fiat Tipo turbo??? A pokud vim tak o turbu tady do ted nepadlo ani slovo a Zaludnik, ktery se pta ma 1.6 Lantru ...
jo sorry, já myslel že mluví o coupe :oops:
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

Slid píše:
dynomax píše:
ZaludnikRS píše:fakt že tedky v tym mam takovej bordel ze nevim co driv kazdopadne ale vim ze nechcu met na volnobeh takovej zvuk aby praskaly okna :D akorat proste kdyz to vytocim at se lidi otocijo :o) nevim jestli delam spravce ale vidim to na vymenu stredniho tlumice za rezonatorecek a koncovej tlumic vymenim za Remus (http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... ected=2967) tak kdyztak napiste co si o me tedky myslite no :o/

poslal jsem ti jednu fotecku malych rezonatorku v novem tematu, tak se mrkni, sport katalizatory budou taky znackove US
Zajímalo by mě více parametrů těch rezonátorů i lidi tady na fóru určitě i těch červených které si trochu nesmyslně dal do nového fóra, značka, rozměry, materiál, jak je vnitřek udělaný a hlavně nějaké lepčejší foto třeba vniřku.
Třeba by jsme se i dohodli na nějakém větším odběru.

omlouvam se , ze jsem vytvoril nove tema, trochu zbrkla akce, koho teda zajima jak vypada ten vnitrek, tak zasilam, foto, samozrejme je to derovane, je to stavene na to ,ze kdyz uz mate co nejvetsi pruchodnost, tak to samozrejme prinasi vetsi hlucnost, coz tohle je stale pruchodne , ale jednoduse snizuje hlucnost , princip snad uz vysvetlovat nemusim, nekolikrat to tu uz bylo receno, ma proste vliv i na konecny zvuk zadniho tlumice, je to jinak samozrejme znackovy US Dynomax , ktery nedela veci pro design, ale pro dany ucel a mozna vam i jejich vyfuky pripadaji smesne, neesteticke pro tunery, ale vetsinou v testech jsou na prvnich mistech a pritom maji dobry zvuk, aspon co jsem se dozvedel od nekterych z vas, sport.katy jsou stejna znacka, nemam rad veci, ktere jsou jen na efekt - coz u nas jich je hodne, nebudu si uz zde delat zadnou reklamu, ani vas opruzovat svymi fotkami to vam slibuju, zacatkem leta se bude otvirat obchod a to vam dam akorat vsem vedet
Přílohy
100_0587.JPG
100_0587.JPG (108.28 KiB) Zobrazeno 1119 x

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

mozna by vic nez fotky pomohly tabulky rozmeru a parametru, nektere uzivatele by treba zajimalo pocet a prumery der, vnitrni a vnejsi prumer... a podobne

podnetny by byli asi i ceny

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

ZaludnikRS píše:to YANEK:myslim si ze kdyz nekdo otevre druhy tema o jedne veci dejme tomu 2dny po sobe tak je vul,a tys udelal spravne ze jsi mistnost zamknul.Máš to u mě
:twisted: tak vůl zase bejt nemusí stane se ale pak se tady zbytečně bude kecat dvakrát vo tom samim :nono:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

semysak píše:mozna by vic nez fotky pomohly tabulky rozmeru a parametru, nektere uzivatele by treba zajimalo pocet a prumery der, vnitrni a vnejsi prumer... a podobne

podnetny by byli asi i ceny
------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
pocet der nevim nikde to nepisou a asi to nespocitam,co se tyce rozmeru je je jich hodne uvedu nektere , je to v palcich /2,54 cm/

DELKA CELEK DELKA BEZ KONCU, VNITRNI VNEJSI PRUMER
-----------------------------------------------------------------------------
17 12 1.75 3

25,27,31 20,22,26 2 3.5

25,27,31,35,45 20,22,26,30,40 2.5 4

dela se i 3 a 3,5 tip, ale to uz je pro nas zbytecne, podle technickeho oddeleni Dynomaxu kteri mi odepisovali, je to tesovano do teploty 1500 f, coz je nejakych 725 C, vnitrni dirkovani je prizpusobeno vysoke teplote, zaruvzdorna vata / CRF technology/ je ze dvou vrstev, bylo pry zkouseno nekolik druhu dirkovani na zivotnost, maximalni pruchod spalin - kde se snazili snizit turbulence atd. Vahu nevim, podle ruky ten nejmensi 1.75 -17 palcu tak 2.5kg, 2 -31 uz asi 4 kg a vetsi zase jeste tezsi, opravdu jsem jen tak strelil a cena, nevim jaka bude cena dolaru az to dorazi domu, protoze to ma potom vliv na DPH a nasledne clo, ale konecna cena by se mela pohybovat nekde , kdyz vezmu treba prumer 2 palce s delkou 27 nekde okolo 1450 za kus, coz si zase myslim, ze na to ze je znackovy, neni spatna cena , niz to urcite uz nebude, leda ze bych sehnal jeste levnejsi dopravu, vetsi prumer max. do dvou stovek nahoru, jsou uz tezsi.
A proc jsou cervene , no ja nevim, mozna treba proto, ze jeste vyrabi Bullet Muffler , ktery je pro zavodni auta v kategorii hp bez limitu, v nekterych velikostech je mu podobny, akorat ma uz 95dcb nahoru a na ulici se uz opravdu nehodi a vypada jak kus obycejne trubky, je tam snad nejaka keramicka vlozka jestli si to dobre pamatuju, kdyby mel jeste nekdo nejake dotazy, poslete mi soukromou zpravu , at s tim neotravujeme ostatni, jo a pro zajimavost nevite nekdo jake delky jsou u nas v CR, protoze ja to nevim, vsude pisou jen prumery Dik

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

ty prumery jsem mel napsane od sebe, smrsklo se to , pro poradek to je:

17 delka, 12 jen stred,vnitrni prumer vcetne koncovek 1.75 a vnejsi telo 3
25,27,31--20,22,26-----------------------------------------2-------------- 3.5
25,27,31.35,45---20,22,26,30,40--------------------------2.5------------- 4

Uživatelský avatar
ZaludnikRS
Příspěvky: 44
Registrován: 10 úno 2005 18:39
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ZaludnikRS »

dynomax píše:ty prumery jsem mel napsane od sebe, smrsklo se to , pro poradek to je:

17 delka, 12 jen stred,vnitrni prumer vcetne koncovek 1.75 a vnejsi telo 3
25,27,31--20,22,26-----------------------------------------2-------------- 3.5
25,27,31.35,45---20,22,26,30,40--------------------------2.5------------- 4
myslim si ze je urcite lepsi kupovat nejakou original. znacku nez nejaky klasicky vyrobeny doma na kolene,nekdo sice rika ze v kdyz je to jen blba trubka ze tam nemuze bejt rozdil ale ja na to mam teda jinej nazor.a jestli dam za rezonator 1000 nebo 1500 uz myslim nikoho z nas tady zas tak moc nevytrhne ne?Ty informace sou super,ses hodnej.A jen pro informaci pro ostatni na Lantřičku si budu dávat koncovej tlumič(lad´ák) od remusu a podle potřeby dokoupím rezonátor místo středového tlumiče,pěkně popořádku je to podle mě lepší než udělat všechno najednou a pak abych z toho byl vystresovanej že sousedi nemuzou spat a pak me propíchaj kola :o)

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

dynomax: nejsem si jistej jestli ty prumery 2.5'' jsou dostacujici co sem videl (saab, subaru) tak zakladem u turbo aut je ze se dava 3'' vejfuk, myslim si ze kdyz ho davaji i renomovany ladicsky firmy treba hirsch tak asi pro turbo motory bude mit ten vetsi prumer nejakou cenu ne?

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

No teď si nejsem úplně jistej jestli má význam dělat větší průměr vejfuku,než je výstup na turbu?Mám přírubu u turba o průměru 60mm takže chci udělat vejfuk ze 60tky trubky(neměl by bejt problém s ohejbáním a tak)Pokud je lepší dát silnější trubku tak mě z toho někdo vyveďte.Samozřejmě plánuju rezonátor,protože mě nemusí bejt slyšet hodinu předem.

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

no si myslim ze kdyz se zvetsi prumer, tak klesne tlak, plyn expanduje a ochlazuje se, takze se toho plynu do trubky vejde vic, a nejni tolik brzdeny

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

semysak píše:dynomax: nejsem si jistej jestli ty prumery 2.5'' jsou dostacujici co sem videl (saab, subaru) tak zakladem u turbo aut je ze se dava 3'' vejfuk, myslim si ze kdyz ho davaji i renomovany ladicsky firmy treba hirsch tak asi pro turbo motory bude mit ten vetsi prumer nejakou cenu ne?
at me nekdo poopravi, ale 3- palce jsem opravdu nevidel, Dynomax je ma, ale je to urceno uz pro pick-up a trucks a z jedne strany je dual, a nebo potom je jeste 3 palce - ale je to uz header, ale druha strana out je stejne jiz jen 2 palce, samozrejme kdo si zada 3-trojku, muze si koupit od nektere renomovane znacky cely vyfuk od svodu, ale je to uz palka,

navic jak jsem psal, ze tyto jsou staveny jen do 350 koni a to je dostacujici,
do 500 koni ma Dynomax zadni tlumice od 2-3.5 palcu, v testech v pruchodnosti jsou na prvnich mistech a pritom maji mene dcb nez treba Borla nebo Flowmaster

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

semysak píše:dynomax: nejsem si jistej jestli ty prumery 2.5'' jsou dostacujici co sem videl (saab, subaru) tak zakladem u turbo aut je ze se dava 3'' vejfuk, myslim si ze kdyz ho davaji i renomovany ladicsky firmy treba hirsch tak asi pro turbo motory bude mit ten vetsi prumer nejakou cenu ne?
Pro male motory az do 2.5L je 2.5" exhaust plne dostacujici az do 400-450HP. Ja jezdim nizke 10 sekundy s 3" exhaust a hodne lidi jezdi s 3" exhaust i pod deset sekund. I presto, ze na turbo autech neni zadny exhaust moc velky, tak tam zase neni duvod davat na nejake 200-400HP auto 3" exhaust. Ono to nicemu neublizi, ale taky nicemu nepomuze.
3" glasspacks, ktere se bezne pouzivaji jako resonatory anebo i jako samotne koncove tlumice, jsou ale bezne k dostani.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

naprosto souhlasim, samozrejme 3 " se u jinych firem prodava, ja jsem je spis jen nevidel na autech do 300 koni, 2,5 je dostacujici a navic by ta cena asi mnohe uz odradila, kdyz je u nas magicka cena rezonatoru okolo 1000 kc

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“