
Power Box...Rada,ano či ne??
Moderátor: Idaho
Power Box...Rada,ano či ne??
Nemáte někdo zkušenost s http://powerbox.wz.cz/ ,Případně přijmu radu... 

Mám Racing Box ve svojí Fabii RS a vyndal jsem ho, motor kolem 1400 otáček škube, to mi vadí nejvíc, to je známka že něco neni v pořádku. Taky to auto nehorázně čudí, prostě to dává více paliva než chip v jednotce. Dále odezva na plyn je špatná, dáš trochu nohu na plyn a hned jak začne tlačit turbo tak to začne hrozně jet. Neexistuje nic mezi tim, prostě to buď jede jako kráva nebo vůbec. Ale dobrej fígl je v tom, že když ho odpojíš z baterky tak přes sebe pouští ten signál nezměněnej, takže jednoduše si ho můžeš uděl zapínací. Vyvedeš si dráty pod palubku na nějaký vypínač. Myslim že auto pojede víc s powerboxem než chipem, takže tak na sprinty je to good, ale jinak na normální používání je to nepohodlný.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Chvilka napětí a -------- je to odpor. Tuning jak prase
To by u Haltechu koukali jak se "správně" dělají "řídící jednotky" pro zvýšení výkonu. Nejdražší na tom budou ty konektory.

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Zvykacka?Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tohle bude jen nejaka "pena" na vypln aby to neco vazilo a nesterchalo, kdyby to bylo lehky tak by jsi tomu "neveril"Zemi píše:Zvykacka?Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/




Tahle krabička jen prodlouží dobu vstřiku a oblbne řídící jednotku. Auto jede opravdu líp, ale víc žere, kouří a ničí se motor. Navíc se mi zdá její cena drobet přemrštěná, odpor se dá koupit do 5,-
. Výhoda je, že jí můžeš před prodejem auta vyndat a nový majitel nebude vědět, že jsi dával tomu motoru na prdel
. Pokud budeš chtít zvedat výkon tak se obrať na odborníky a ne na ..... Kamarádovy tvrdil "prodejce" že v jeho krabičce už není jen odpor nýbrž speciálně namapovaný integrovaný obvod, když jsme to, ale chtěli ukázat a vysvětlit funkci tak odmítl 



- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jo takze vsechny palubaky ukazujici spotrebu paliva a dojezd si v tomhle pripade musete vyhoditmartin píše:Je pravda že Racingbox je upně jinej, potřebuje napájení a krabička má v sobě tišťák se zpoustou švábů, měl jsem to rozdělaný. Navíc se dává mezi jednotku a vstřiky myslim, procentuálně navyšuje dobu vstřiku, vlastně oblbuje vstřiky a ne jednotku, ale princip je stejnej. Prej to vyrábí rakušáci.


- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
na powerbox za tuhle cenu bych se vykašlal, nech si radši přeprogramovat ŘJ... ja mam ten PB dělanej z potenciometru a většinou ho mam vypnutej, zapínám jenom když chci předjet pár aut co se táhnou za sebou bez rozestupů, nastálo bez možnosti vypnutí bych si ho tam nedal... a jak píše Martin, někdy to taky cuká, je to když tam ten poťák nastavenej na menší odpor a tudíž tam už jde moc nafty..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Mě Racingbox funguje už 2 roky a chyba nějak nenastala... Myslím že jde o to že někdy ano a někdy ne... To ale s chipem nejde a proto jsem rád že Racingbox mám.Fazeey píše:na powerbox za tuhle cenu bych se vykašlal, nech si radši přeprogramovat ŘJ... ja mam ten PB dělanej z potenciometru a většinou ho mam vypnutej, zapínám jenom když chci předjet pár aut co se táhnou za sebou bez rozestupů, nastálo bez možnosti vypnutí bych si ho tam nedal... a jak píše Martin, někdy to taky cuká, je to když tam ten poťák nastavenej na menší odpor a tudíž tam už jde moc nafty..
Ja by som to pomenoval taktoBidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Niekto pouziva vodu po holeni Pitralon a niekto Old Spice
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Já bych to pojmenoval ještě jinak:Maco píše:Ja by som to pomenoval taktoBidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Niekto pouziva vodu po holeni Pitralon a niekto Old Spice
Někdo prodává Old Spice a někdo Pitralon za cenu Old Spice a tvrdí, že je stejně kvalitní jako Hugo Boss.....
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Hovi
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 bře 2004 01:18
- Bydliště: Havlickuv Brod <-> Brno
- Kontaktovat uživatele:
Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.
Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.
Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku
).
Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.
Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.
Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.
Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku

Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.
Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.
- Bidrin
- Příspěvky: 314
- Registrován: 28 dub 2004 17:21
- Bydliště: Polná (okres Jihlava)
- Kontaktovat uživatele:
Klidně bych tomu odporu i věřil. Znám specialisty čipaře, kteří čipujou některý auta nalepením nálepky a počkáním na zákazníka, až příjde pro auto zpět a vysolí x tísíc, takže bych věřil, že jsou lidi schopný vymyslet kde co....Hovi píše:Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.
Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.
Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku).
Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.
Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:Hovi píše:Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.
Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.
Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku).
Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.
Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.


V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- Hovi
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 bře 2004 01:18
- Bydliště: Havlickuv Brod <-> Brno
- Kontaktovat uživatele:
Fazeey píše:
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:
Jo, asi to bude neco na ten zpusob.
S tim zhavenim mas pravdu, prvni verze, kterou jsme zkouseli to delala, ale to, co se podarilo postavit na druhej pokus uz problemy nedela a motor bezi mnohem lip na volnobeh.
PS: To se zapnutim az po nastartovanim fakt funguje, to jsme nezjistili.
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
no když najdeš někoho kdo má uplně stejnej motor tak si je můžete přehodit, ale zas musíš předělávat immo.. možná byste si mohli rovnou prohodit i budíkyBosss píše:Mam dotaz, kdyz mam TDI chipnuty ze 150 na 180 koni... je naka moznost jak to vratit zpet..? teda mimo reklamace u firmy ktera mi to delala... Vymneni mi to treba v nejaky tuningovy dilne? Kdyz jim dam silnejsi 180 koni a oni mi za to daj slabsi 150...

V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak vy už máte ten PB kterej neni jen na pinech 2 a 3, ale i na dalších dvou že jo.. tak to je právě tenhle model co je na obrázcích.. někdo z dieselpoweru ho nabízel, za 1000 už sestavenej.. já bych to mojí pájecí pistolí nezvládHovi píše:Fazeey píše:
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:
Jo, asi to bude neco na ten zpusob.
S tim zhavenim mas pravdu, prvni verze, kterou jsme zkouseli to delala, ale to, co se podarilo postavit na druhej pokus uz problemy nedela a motor bezi mnohem lip na volnobeh.
PS: To se zapnutim az po nastartovanim fakt funguje, to jsme nezjistili.


hmm a ta ledka bude nejspíš asi na indikaci že je to zapnuty
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu