Takže pro upřesnění 5té dveře laminát, Přední kapota některé modely plech a některé Laminát ... přední a zadní nárazník plast a 16V nárazníky laminát .... lišty na střeše plast, zadní sloupek buď plast, nebo plexi, Přední torpédo .... plast, 16V praky a lemy... laminát
instalater píše:Jinak co se týče karbonu, uvažuji o potažení kapoty Karbonem ...... né folie cca za 5 500 SK
TO jsem taky chtel, ale zavani to Tuzingem prej. Leda laminatovou kapotu a tu pak potahnout. To napadlo me, ale bojim se ze by se mi to ve 200 otevrelo nebo zlomilo.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
instalater píše:laminátovou mám ale pro efekt chci karbon ... pozor .... ale já nemyslím folii ale karbon .... jinak kapotata z karbonu na Oktávu stojí 22 000 SK
Ty tam chceš fakt potáhnout kapotu karbonem
Tak to bude super To kapota bude eště tuhle sezónu ?
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
instalater píše:Jinak co se týče karbonu, uvažuji o potažení kapoty Karbonem ...... né folie cca za 5 500 SK
TO jsem taky chtel, ale zavani to Tuzingem prej. Leda laminatovou kapotu a tu pak potahnout. To napadlo me, ale bojim se ze by se mi to ve 200 otevrelo nebo zlomilo.
200 je povoleno jo
prej ty laminatovy za 20k moc nevydrzi, street rikal ze stoji tak kolem 65k, jestli si dobre pamatuju
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
instalater píše:laminátovou mám ale pro efekt chci karbon ... pozor .... ale já nemyslím folii ale karbon .... jinak kapotata z karbonu na Oktávu stojí 22 000 SK
Ty tam chceš fakt potáhnout kapotu karbonem
Tak to bude super To kapota bude eště tuhle sezónu ?
záleží jak budou finance ale jinak půjde do karbonu kapota a torpédo
tojebordel píše:
prej ty laminatovy za 20k moc nevydrzi, street rikal ze stoji tak kolem 65k, jestli si dobre pamatuju
né laminátová ale karbonová kapota ...... laminát je skleněné vlákno a karbon uhlíkové ... a ta karbonová ma údajně stát na oktávu 22 tis SK .... to jsem četl na slovenském tuning foru o té ceně Jinak s tou laminátovou jsem jel 180 a ani se nehla ... a to jí určitě musel pěkně tlačit nahoru ten nasávač, co jsem tam měl
Naposledy upravil(a) instalater dne 22 bře 2005 22:52, celkem upraveno 2 x.
instalater píše:laminátovou mám ale pro efekt chci karbon ... pozor .... ale já nemyslím folii ale karbon .... jinak kapotata z karbonu na Oktávu stojí 22 000 SK
Ty tam chceš fakt potáhnout kapotu karbonem
Tak to bude super To kapota bude eště tuhle sezónu ?
záleží jak budou finance ale jinak půjde do karbonu kapota a torpédo
instalater píše:Potřeboval bych splašit takové nalévací hrdlo ale levnější než co jsem našel za 3680 Kč
Promiň já zkoušel narvat fotky toho hrdla do počítač,ale nejde mi to potom poslat.
To hrdlo vypadá obdobně jako to na fotce,ale mé zámek pod tím bazmektem a ne vedle něj.Neni pochromovné,ale z nerezu a tedy se neloupe.Cena je 1500,-.Je jak nový,ještě jsem ho přeleštil,aby na fotce vyniklo a ono hovno!
To víš, že víčko potřebuji ale nebyl jsi dost pružnej na mou poptávku, já to potřebuji co nejdříve a než ses ozval, tak jsem už to jaksi našel ..... zítra se jdu na jedno víčko mrknout, takže jestli z toho nic nebude, tak ti pošlu SZ. Jinak to víčko jsi mi mohl poslat i imeilem, když ti to tady nešlo ... mám ho v profilu
Když tak mi pošli na SZ tel.
To Instalater :
Nechci vypadat jak rejpal (stejne tak vypadat budu ) ale neni skoda upravovat vzhled citroenu ktery byl na tu dobu ( ale i na dnesni ) dost neokoukanej ? Zda se mi to trosku jako kdybych mel upravovat Lancii Delta integrale nebo porsche 360.
Ale jisteze zalezi na kazdem jaky ma vkus a co se mu libi
No ani bych neřekl, že měním vzhled citroenu možná jen vzhled na ktrej jste zvyklí a těch je tady dost tohle je foto z muzea Citroenu, nebo co to je .... jestli se nepletu byli vyrobeny 2, nebo 8 kusů ...... světla ani nic takového neměním, Tvář BXka tomu pořád zůstane a chci aby zůstala Jinak mimochodem ........ To by pak nikdo nesměl dělat Styling, protože vždy měníš vzhled vozu
instalater píše:No ani bych neřekl, že měním vzhled citroenu možná jen vzhled na ktrej jste zvyklí a těch je tady dost tohle je foto z muzea Citroenu, nebo co to je .... jestli se nepletu byli vyrobeny 2, nebo 8 kusů ...... světla ani nic takového neměním, Tvář BXka tomu pořád zůstane a chci aby zůstala
no ten je krásnej!!! ty zpětný zrcátka sou hustý , kola samy o sobě nicmoc, ale tomu autí seděj jak hrnec na prd*el
nevim, jestli jsem to nepřehlíd, ale už máš jasno v barvě?
neříkej, že to Tvoje bude vypadat takhle včetně těch "válečnejch" barev
A další BX, na který nejste zvyklí BX 4TC silniční verze
Bonnet, tailgate and all the wings are plastic in both versions. 4TC's have six head lights and 210/55 VR 390 tyres on 150 TR 380 FH alloy wheels. The last Evo versions had only 2 small headlights to permit as much cooling area as possible in front of the car.
Naposledy upravil(a) instalater dne 21 čer 2005 17:27, celkem upraveno 1 x.
xenon04 píše: no ten je krásnej!!! ty zpětný zrcátka sou hustý , kola samy o sobě nicmoc, ale tomu autí seděj jak hrnec na prd*el
nevim, jestli jsem to nepřehlíd, ale už máš jasno v barvě?
neříkej, že to Tvoje bude vypadat takhle včetně těch "válečnejch" barev
barva bude jedna a to Rosso(Formula1) a na boku buďto vinyl, nebo nápis 4x4
jinak ty kola se mi taky nelíběj ...... a zrcátka zůstanou taková jaká mám ale půjdou do barvy .... jen je bude od káry dělit černá manžeta, vypadá to