Ford Fiesta XR2i (MK III) kompletni uprava

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

masakrrrr
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
Šigy
Příspěvky: 1163
Registrován: 02 úno 2005 18:09
Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šigy »

Tak zatím to vypadá dost dobře 8)

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Premyslim o konecne barevne variaci, takze jsem si trosku pohral s puvodnim VT ;)
Zatim nevim jestli nechat cele auto modre a nebo si trosku pohrat s kapotou a koly :o)
Přílohy
Barevna variace 01, pruhy asi pujdou pryc
Barevna variace 01, pruhy asi pujdou pryc
Fiesta_01_A_resize.jpg (73.26 KiB) Zobrazeno 1819 x

Uživatelský avatar
Vítek
Příspěvky: 119
Registrován: 01 pro 2004 18:45
Bydliště: Habry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vítek »

Jsi šikula.

Uživatelský avatar
Šigy
Příspěvky: 1163
Registrován: 02 úno 2005 18:09
Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Šigy »

NTI píše:Premyslim o konecne barevne variaci, takze jsem si trosku pohral s puvodnim VT ;)
Zatim nevim jestli nechat cele auto modre a nebo si trosku pohrat s kapotou a koly :o)
Tak tohle rozhodování ti nezávidím, protože oboje verze vypadají dobře 8)

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goldies »

Pokud by si kola nechal udelat do tmaveho chromu, tak by to bylo libovy!!!!! Jinak barvu nechat jako na zacatku....
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

No tak zatim se to rýsuje více než dobře! Máš to fakt pěkný!
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Diky diky ;)

Uživatelský avatar
FlashA4
Příspěvky: 25
Registrován: 28 bře 2005 22:36
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FlashA4 »

Já sice uznávam asi jiný druh tuningu než je tenhle,ale myslim že až to bude hotový tak to bude slušný, né-li výborný, nicméně nechtěl bych to. :-( Jinak ti přeju hodně štěstí.

Uživatelský avatar
FlashA4
Příspěvky: 25
Registrován: 28 bře 2005 22:36
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FlashA4 »

To Fazzey: Na rozpěru se vykašli, Taky sem to řešil, ale dospěli sme k názoru že je to nesmysl. Proberem to na ICQ

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

nti: jedine RS Blau metalizu (nebo perlet nebo co to je :-) )
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

instalater
Příspěvky: 636
Registrován: 30 črc 2004 22:32
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od instalater »

No koukám, že ses do toho pustil taky pěkně od základu 8) ..... to schvaluji ... pěkná prácička 8) jen tak dál :)
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4WD ... 150 bujných koní
BXclub

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Mike Mad: jo tak tahle barva (Focus RS) byla prvni volba a asi u ni zustanu ... a kdyz o tom tak porad premyslim tak k tomu nebude zadna kombinace barev, proste cele v jedne barve ... modra je dobra :o)

Instalater: dik, vsak ty na tom svim taky pekne makas ... dobra prace ;)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Kuwa uz se ptam asi po desaty, ale co v tom bude za motor a jaka je odhadovana celkova hmotnost bez ridice? :roll: Resi se vubec vykon nebo je to vlastne jen lestenka? Kazdopadne drzim palce... Nemyslim to zle, jen se ptam. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Zemi: no snad nemas strach ze bych te predjel :o) ...
No motor se resi ale tuto sezonu to nebude (zas tak bohatej nejsem) a 130HP (viz podpis) v zakladu mi pro "lestenku" pro tuhle sezonu staci :o)
A ted k te vaze, pohotovostni mam v TP napsanou tusim 990kg a ted co mi prida na vaze:
Vetsi brzdy v predu a vzadu narust cca 6kg (odhad)
Vetsi kola z 5,5x14 na 7,5x16 nedovedu odhadnout ale cca 8kg
Prodlouzeni kapoty, plechove lemy a prahy (puvodne plastove) a rozsireni dveri narust max 15kg
Laminatovy naraznik vpredu a vzadu (puvodne plastovy o chlup mensi) max 5kg
Zruseni zadniho sterace vcetne motorku cca -2kg
Takze mohl bych pribrat nejakych cca 32kg coz by nemuselo byt tak hrozny ... i kdyz pribylo vic neodpruzene hmoty takze se to nejak urcite projevi :o)

Nejake odlehceni by slo kdyby byli nejaky lehky kola ale ty min. dve sezony nove porizovat nebudu, pak by slo ubrat laminatovou kapotou a tretima dverma, ale naklady na odlehceni by byli asi vysoke :o)

Pri uprave motoru bude urcite odlehceny setrvacnik a prepracovane sani ktere by melo snad ubrat nejake to kilo ... jinak by mi pomohla implantace motoru DURATEC HE treba 2.0 vykon by byl stejny (da se lip tunit) a je navic celohlinikovy (muj ma blok z litiny vanu z hliniku hlavu ted netusim) ... to by byla uspora hmotnosti ;)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Takze to bude takova svizna lestenka... :D Kdy ze to uvidim v realu? :?:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Na silnici v konecnem "letenkarskem" stavu by se to mohlo dostat az koncem cervna :/
Premyslel jsem co driv zda motor nebo vzhled, volil jsem prvni vzhled pak motor, jak rikam z tema 130HP to docela jede :o)
Jinak konecna uprava motoru se pocita na cca 170HP ;) ... coz uz by slo ne :o)

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Hele zemi kdo ti ladil ECU? nebo jak jsi vyresil motor managment? najaky piggi-back?

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

zemi tam ma chip(sy) do GX...teda vlastne jeste nema :twisted:
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Takze u GX mu to odladili pro tu jeho upravu jo :o)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

jj chipsy budou az v Mimoni... Tam mi je snad kolega preda... Me jde hlavne o posunuti omezovace pac mi v 7500 nekdy dost sere... :o) Jinak se zatim naky upravy co by se mely tykat odladeni ECU nekonaly... To az prijdou vetsi injektory s pumpou a vackama tak potom se to odladi... :)
Naposledy upravil(a) Zemi dne 02 kvě 2005 14:32, celkem upraveno 2 x.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

myslim ze nee. zeptej se primo jeho
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Zemi: Aha ja prave myslel ze uz jsi poresil neco s hlavou vackama a injektorama :o)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

NTI píše:Zemi: Aha ja prave myslel ze uz jsi poresil neco s hlavou vackama a injektorama :o)
Hlava s ventilama a komorama ano, ale na injektory s vackama jsem zatim nesahl...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Takze vetsi ventily a se seriovou ECU to jede v poho ;)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

NTI píše:Takze vetsi ventily a se seriovou ECU to jede v poho ;)
Samotny ventily maj jen upraveny sedla a vetsi nejsou... "jen" komory se zvetsily do maximalni velikost co sly aby jeste ventily dosedaly - snad si rozumime. :D A samozrejme ze seriova ECU to bere... Jen jsem byl nucen vymenit seriovy regulator tlaku paliva u rampy za "regulovatelny" regulator... :lol: To jsou pitomy terminy... :D Jinak by se to kuckalo (malo paliva) a byla by chuda smes - hrozilo by propaleni pistu...

PS: i voditka ventilu jsou zkraceny, ale ty takovou "paseku" nenadelaji...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

zemi: takze jsi vlastne zvetsil objem, a pak jsi tam pomoci toho regulovatelneho regulatoru ( :lol: ) zvisenim tlaku narval vic paliva ;) ...
hmm ale to muzela ECU skrze snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu (nevim presne jak je to u hond) zaregistrovat vic vzduchu takze sama prodlouzila delku vstriku ne ? ... to nestacilo tak jsi zvedl tlak na vstrikovacich jestli jsem dobre pochopil ;)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

NTI píše:zemi: takze jsi vlastne zvetsil objem, a pak jsi tam pomoci toho regulovatelneho regulatoru ( :lol: ) zvisenim tlaku narval vic paliva ;) ...
hmm ale to muzela ECU skrze snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu (nevim presne jak je to u hond) zaregistrovat vic vzduchu takze sama prodlouzila delku vstriku ne ? ... to nestacilo tak jsi zvedl tlak na vstrikovacich jestli jsem dobre pochopil ;)
ECU u Hondy nereguluje mnozstvi paliva vstriknutyho do komory, ale dobu-delku vstriku... Takze ty mas moznost narvat tam vice paliva behem ty dobry a ECU si toho nevsimne. :D Jinak CRX nema vahu vzduchu a v mym pripade ani lambdasondu... Ma jen MAP senzor, ktery hlida aby nevznikl pretlak v manifoldu nad 1bar (preplnovani)... :D

Doufam ze jsem to napsal spravne kua... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Nooo ... mam to teda jen z teorie ale MAP by ti mel merit podtlak v sani (podtlak je umerny mnozstvi nasatemu vzduchu) ECU potom na zaklade informace z MAP a otackam motoru vypocita kolik motor nasal vzduchu a podle toho reguluje delku vstriku (dobu otevreni vstrikovace)
Pokud teda ECU mela jeste rezervu v delce vstriku tak by mela zareagovat na to ze nasajes vic vzduchu a melo by to jit i bez dodatecne regulace tlaku paliva ... ale jak rikam jen teorie ;) ... urcite pri mas to zvyseni tlaku paliva odladeno merenim F/A pomeru :o)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Ja nic neodladuju.... :lol: Ja konam... :lol: Na odladovani prijde cas... :?: Zatim je to polotovar...........
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“