Ford Fiesta XR2i (MK III) kompletni uprava
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Kuwa uz se ptam asi po desaty, ale co v tom bude za motor a jaka je odhadovana celkova hmotnost bez ridice?
Resi se vubec vykon nebo je to vlastne jen lestenka? Kazdopadne drzim palce... Nemyslim to zle, jen se ptam. 


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Zemi: no snad nemas strach ze bych te predjel
...
No motor se resi ale tuto sezonu to nebude (zas tak bohatej nejsem) a 130HP (viz podpis) v zakladu mi pro "lestenku" pro tuhle sezonu staci
A ted k te vaze, pohotovostni mam v TP napsanou tusim 990kg a ted co mi prida na vaze:
Vetsi brzdy v predu a vzadu narust cca 6kg (odhad)
Vetsi kola z 5,5x14 na 7,5x16 nedovedu odhadnout ale cca 8kg
Prodlouzeni kapoty, plechove lemy a prahy (puvodne plastove) a rozsireni dveri narust max 15kg
Laminatovy naraznik vpredu a vzadu (puvodne plastovy o chlup mensi) max 5kg
Zruseni zadniho sterace vcetne motorku cca -2kg
Takze mohl bych pribrat nejakych cca 32kg coz by nemuselo byt tak hrozny ... i kdyz pribylo vic neodpruzene hmoty takze se to nejak urcite projevi
Nejake odlehceni by slo kdyby byli nejaky lehky kola ale ty min. dve sezony nove porizovat nebudu, pak by slo ubrat laminatovou kapotou a tretima dverma, ale naklady na odlehceni by byli asi vysoke
Pri uprave motoru bude urcite odlehceny setrvacnik a prepracovane sani ktere by melo snad ubrat nejake to kilo ... jinak by mi pomohla implantace motoru DURATEC HE treba 2.0 vykon by byl stejny (da se lip tunit) a je navic celohlinikovy (muj ma blok z litiny vanu z hliniku hlavu ted netusim) ... to by byla uspora hmotnosti

No motor se resi ale tuto sezonu to nebude (zas tak bohatej nejsem) a 130HP (viz podpis) v zakladu mi pro "lestenku" pro tuhle sezonu staci

A ted k te vaze, pohotovostni mam v TP napsanou tusim 990kg a ted co mi prida na vaze:
Vetsi brzdy v predu a vzadu narust cca 6kg (odhad)
Vetsi kola z 5,5x14 na 7,5x16 nedovedu odhadnout ale cca 8kg
Prodlouzeni kapoty, plechove lemy a prahy (puvodne plastove) a rozsireni dveri narust max 15kg
Laminatovy naraznik vpredu a vzadu (puvodne plastovy o chlup mensi) max 5kg
Zruseni zadniho sterace vcetne motorku cca -2kg
Takze mohl bych pribrat nejakych cca 32kg coz by nemuselo byt tak hrozny ... i kdyz pribylo vic neodpruzene hmoty takze se to nejak urcite projevi

Nejake odlehceni by slo kdyby byli nejaky lehky kola ale ty min. dve sezony nove porizovat nebudu, pak by slo ubrat laminatovou kapotou a tretima dverma, ale naklady na odlehceni by byli asi vysoke

Pri uprave motoru bude urcite odlehceny setrvacnik a prepracovane sani ktere by melo snad ubrat nejake to kilo ... jinak by mi pomohla implantace motoru DURATEC HE treba 2.0 vykon by byl stejny (da se lip tunit) a je navic celohlinikovy (muj ma blok z litiny vanu z hliniku hlavu ted netusim) ... to by byla uspora hmotnosti

- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
jj chipsy budou az v Mimoni... Tam mi je snad kolega preda... Me jde hlavne o posunuti omezovace pac mi v 7500 nekdy dost sere...
Jinak se zatim naky upravy co by se mely tykat odladeni ECU nekonaly... To az prijdou vetsi injektory s pumpou a vackama tak potom se to odladi... 


Naposledy upravil(a) Zemi dne 02 kvě 2005 14:32, celkem upraveno 2 x.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Samotny ventily maj jen upraveny sedla a vetsi nejsou... "jen" komory se zvetsily do maximalni velikost co sly aby jeste ventily dosedaly - snad si rozumime.NTI píše:Takze vetsi ventily a se seriovou ECU to jede v poho



PS: i voditka ventilu jsou zkraceny, ale ty takovou "paseku" nenadelaji...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
zemi: takze jsi vlastne zvetsil objem, a pak jsi tam pomoci toho regulovatelneho regulatoru (
) zvisenim tlaku narval vic paliva
...
hmm ale to muzela ECU skrze snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu (nevim presne jak je to u hond) zaregistrovat vic vzduchu takze sama prodlouzila delku vstriku ne ? ... to nestacilo tak jsi zvedl tlak na vstrikovacich jestli jsem dobre pochopil


hmm ale to muzela ECU skrze snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu (nevim presne jak je to u hond) zaregistrovat vic vzduchu takze sama prodlouzila delku vstriku ne ? ... to nestacilo tak jsi zvedl tlak na vstrikovacich jestli jsem dobre pochopil

- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
ECU u Hondy nereguluje mnozstvi paliva vstriknutyho do komory, ale dobu-delku vstriku... Takze ty mas moznost narvat tam vice paliva behem ty dobry a ECU si toho nevsimne.NTI píše:zemi: takze jsi vlastne zvetsil objem, a pak jsi tam pomoci toho regulovatelneho regulatoru () zvisenim tlaku narval vic paliva
...
hmm ale to muzela ECU skrze snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu (nevim presne jak je to u hond) zaregistrovat vic vzduchu takze sama prodlouzila delku vstriku ne ? ... to nestacilo tak jsi zvedl tlak na vstrikovacich jestli jsem dobre pochopil


Doufam ze jsem to napsal spravne kua...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Nooo ... mam to teda jen z teorie ale MAP by ti mel merit podtlak v sani (podtlak je umerny mnozstvi nasatemu vzduchu) ECU potom na zaklade informace z MAP a otackam motoru vypocita kolik motor nasal vzduchu a podle toho reguluje delku vstriku (dobu otevreni vstrikovace)
Pokud teda ECU mela jeste rezervu v delce vstriku tak by mela zareagovat na to ze nasajes vic vzduchu a melo by to jit i bez dodatecne regulace tlaku paliva ... ale jak rikam jen teorie
... urcite pri mas to zvyseni tlaku paliva odladeno merenim F/A pomeru 
Pokud teda ECU mela jeste rezervu v delce vstriku tak by mela zareagovat na to ze nasajes vic vzduchu a melo by to jit i bez dodatecne regulace tlaku paliva ... ale jak rikam jen teorie

