POkud se rzhodovat skutečně podle kvality a ne podle ceny, popřípadě toho co máme a jesme spokojeni i když jsme nezkoušeli jiné, jistě bych na první dvě místa dal Mugen a Pipercross i když cenově to bývá těžká darda, jsou doporučovaní mnohými jap. výrobci na jap. vozy, a i v testech si vedou velice dobře.
Tot můj názor, samozřejmě vztahuji k japonským benzínovým motorum..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Eddie, jasně ale ozázka nezněla který je nejlepší z levných takéjsme před tím varoval .. i když ono koupit kit sání od KN za 4tis nebo za 6 Pipercross.. to už bych skutečně zvážil zda se vyplatí jít do KN
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jj.. máš pravdu. Já jen zjišťuju, že se překopávat sání o malého obsahu nevyplatí. Alespoň u Hond. Sám sem si to ověřil.... ty 2 koně stejně nepoznám a to ,že se mi posunul krouťák výše mi také moc nepomůže, spíše naopak...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
no tvuj názor, já jsme toto použil na 2.2 s překopaným výfukem s origo svody a šlo to poznat hodně.
U 2.0 nepovím protože spolu s tím jsem nasadil i vstřiky a sání 2.2 jen dočasně, v současnosti to běží na origo sání 2.0, vstřiky 2.2 a kit sání a musím říci že to není jen subjektivní dojem - testováno s octávií RS bez uprav- mám mnohem větší zrychlení ale v polovině dráhy začne dotahovat a nakonci je to o prsa, jen trošku lépe poštelovat a mám jí
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
.. on je rozdíl 2.2 a 1.4 .... opírám se o své zkušenosti a o zkušenosti lidí z hondaclubu, kteří to zkoušeli bezmála rok ( 1.4iS r.v.97 Kivik ) a výsledek byl,že nej je origo BOX a bavlněná vložka. Opět podotýkám, že to platí u HONDY. Ono je to asi i o tom, že se nesmí zůstat jen u úprav sání... asi by to mělo větší smysl, pokud bych nechal chipnout ECU ,ale do toho se mi nechce. Prostě z toho závoďák nikdy neudělám
Eddie: hele jak je na H-Fansu ta závislost úšinosti sání na délce sacího potrubí, co do toho je všechno počítaný? jenom potrubí k sání nebo i to? a co v případě airboxu počítá se jen délka za filtrem nebo i před?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
PJ píše:Eddie: hele jak je na H-Fansu ta závislost úšinosti sání na délce sacího potrubí, co do toho je všechno počítaný? jenom potrubí k sání nebo i to? a co v případě airboxu počítá se jen délka za filtrem nebo i před?
.. no tuhle otázku spíše polož tvůrci toho testu... já jen vím, že mi to potvrdilo můj subjektivní pocit...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
valy píše:řek bych že KN je asi nej. dělali nějaký test a KN to vyhrál
A v cem to "vyhral"? V nejvyssi propustnosti vzduchu - a soucasne i nejvyssi propustnosti prachu anebo v nejnizsi propustnosti prachu - a soucasne i nejnizsi propustnosti vzduchu?
Air fiktry nejsou zadnou zahadou, ale jen kompromisem mezi propustnosti vzduchu a propustnosti prachu. Zadny filtr, ktery by mel nevyssi pripoustnost vzduchu a soucasne taky nejnizsi propustnost prachu neexistuje, protoze propustnost vzduchu a propustnost prachu jde ruku v ruce tak, jako sam vzduch a prach. Cednik s malymi dirami potece pomaleji, ale vic toho zachyti a naopak cednik s velkymi dirami potece rychleji, ale zachyti toho min. Podle opravdovych testu air filtru, ktere jsem mel k dispozici videt, K&N je jen velice dobrym kompromisem, ktery ho dela "lepsi" v tom pravem smyslu kompromisu mezi propustnosti vzduchu (performanci) a propustnosti prachu (zivotnosti vnitrnich komponentu motoru). Jak ten kompromis kazdy chape (= co je pro neho dulezitejsi), je na nem.
nemas tak pravdu, v dnesi dobe jsou jiz materialy ktere dokazi zachitit i mikroskopice castice jako jsou treba viry ! prach jim v tom pripade nemuze delat zadny problem, ona latka je cesky patent a jiz sem videl vlozky do vzduchotechniky vyuzivajici tuto technologi(bavlna potazena timto materialem a mrizkou)
to nez se dostanou do motorsportu je jen otazka casu
ale ! bude to nehoranze drahe a vysledek nebude stat za to.... to si radsi na sprint filtr sundam.....
jinak dle meho nazoru je to auto od auta pokud ma auto sikovne udelany airboxa k nemu nejak napojene naporove sani dam radsi vlozku, pokud je to auto starsi a nic takoveho nezna tak kompletne prokopam sani a dam tepelny stit naporove sani a kit
zlepsim tim o par procent vsecky vlastnosti a hlavne zvuk....
v\hrál to v propustnosti vzduchu, testovali to že skumavku udělali z obou stran propustnou dali tam pinpongový míček, nejdřív to zkusili bez filtru tak se ten míček držel nahoře pak tam dali KN filtr a míček o trošku klesl a pak tam postupně dávali nejmenovaný filtry a to byly mrdky ten míček se pořád držel u dna
ja uz nerozumiem, preco sa furt riesia filtre.
preco neriesite palivovy filter? ved ten filtruje palivo od bordelu a urcuje jeho maximalny prietok, rovnako ako vzduchovy.
ad typ. pri obdobnej konstrukcii a obdobnom materialy, by mala byt cena filtrov aj vlastnosti obdobne. ak je drahsi filer, tak by MAL byt lepsi. a ak je lacnejsi tak by MAL byt horsi.
Protoze ten neni prece jen tak dobre videt, neni k dostani v nekolika kriklavych barvach a ani nezmeni zvuk sani motoru - a proto jeho vymena z nikoho neudela velkeho tunera a zavodnika...
Protoze ten neni prece jen tak dobre videt, neni k dostani v nekolika kriklavych barvach a ani nezmeni zvuk sani motoru - a proto jeho vymena z nikoho neudela velkeho tunera a zavodnika...
Protoze ten neni prece jen tak dobre videt, neni k dostani v nekolika kriklavych barvach a ani nezmeni zvuk sani motoru - a proto jeho vymena z nikoho neudela velkeho tunera a zavodnika...
Když už tu to téma je,tak se mi v garáži válí několik posledních celonerezových filtrů AC,výhody i nevýhody jsou zjevné z výše uvedeného. Z hlavních výhod :vysoká propustnost stálá s časem,vzduch se již průchodem filtrem chladí,věčná životnost,nevýhodou zůstává menší záchyt mikročástic.