
Vzduchové podvozky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Vzduchové podvozky
Tak jsme dokončily víkendový rychlík octavia combi, jeli jsme od pátku nonstop, ale výsledek stojí za to 

- Přílohy
-
- S3010023.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 2503 x
-
- S3010011.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 2493 x
-
- S3010008.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 2495 x
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
Kindlik píše:hele , to druhy auto na těch hezkejch kolech je co ??
Značka a model




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
- hospodskej
- Moderátor
- Příspěvky: 576
- Registrován: 08 dub 2005 01:10
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Vypadá to fakt dobře. Taky by mě zajímala celková cena. Konkrétně bych toto rád na moje scirocco. Jelikož mám tlumiče po smrti, tak přemýšlím dosti silně o podvozku, ale nechce se mi jít do nějákého napevno. Buďto štelovací, nebo airride. Jaké jsou potom vlastnosti auta? Tvrdost, držení stopy ......... ??? Pošli kdyžtak SZ, nebo se mi prosím ozvi na ICQ. Díkes Hospy
''Dvěstě v městě třista z místa''
VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)
www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz
taky se musim pripojit.Jsem stejny pripadhospodskej píše:Vypadá to fakt dobře. Taky by mě zajímala celková cena. Konkrétně bych toto rád na moje scirocco. Jelikož mám tlumiče po smrti, tak přemýšlím dosti silně o podvozku, ale nechce se mi jít do nějákého napevno. Buďto štelovací, nebo airride. Jaké jsou potom vlastnosti auta? Tvrdost, držení stopy ......... ??? Pošli kdyžtak SZ, nebo se mi prosím ozvi na ICQ. Díkes Hospy
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Tak vidim ze je o to zajem.Proc by ne cena je dobra a fuknce super.
No shagy nic za info nedava tak mam od nej nejake info.Je sice starsi tak nevim jestli ty ceny jsou jeste aktualni ale jako info by to mohlo stacit.
shagy napsal:
Air ride
Základní varianta (nejlevnější)
Mat: 4 ks měch (3vlny nebo 2 vlny)
2 ks kompresor (rozměr 20x 10 cm)
2 ks tlakoměr
2 ks odkalovač
x m vysokotlaké hadice
napouštěcí ventily, vypouštěcí ventily, ovládací tlačítka (pokud nemáš kam to zapojit), redukce, rozvody.
Cena této verze je skutečně 20.000,-, montáž dle náročnosti cca 3000kč a pokud se včas objednáš, materiál mám do týdne a montáž do max. 10 dní.
Funkce: U této verze je štelovatelnost náprav (přední, zadní) zvlášt, jak nápust tak výpust, dle tlakoměru. Pokud je tam nechceš použijí se redukční ventily (+cca 3000kč). Tato verze je bez tlakové nádoby, nápust trvá cca do 5 sek, výpust si šteluješ rychlost. S tlakovou nádobou je nápust rychlejší, ale zabere místo (tlaková nádoba + ventily cca 5000).
Dále vyrábíme z hliníku jakýkoliv držák budíků a tlačítek dle zadaných rozměrů. Nic není nemožné kdykoliv později jde udělat upgrade. Může se štelovat každé kolo zvlášť (ventily redukční + cca 8000). Atd, atd,……
No shagy nic za info nedava tak mam od nej nejake info.Je sice starsi tak nevim jestli ty ceny jsou jeste aktualni ale jako info by to mohlo stacit.
shagy napsal:
Air ride
Základní varianta (nejlevnější)
Mat: 4 ks měch (3vlny nebo 2 vlny)
2 ks kompresor (rozměr 20x 10 cm)
2 ks tlakoměr
2 ks odkalovač
x m vysokotlaké hadice
napouštěcí ventily, vypouštěcí ventily, ovládací tlačítka (pokud nemáš kam to zapojit), redukce, rozvody.
Cena této verze je skutečně 20.000,-, montáž dle náročnosti cca 3000kč a pokud se včas objednáš, materiál mám do týdne a montáž do max. 10 dní.
Funkce: U této verze je štelovatelnost náprav (přední, zadní) zvlášt, jak nápust tak výpust, dle tlakoměru. Pokud je tam nechceš použijí se redukční ventily (+cca 3000kč). Tato verze je bez tlakové nádoby, nápust trvá cca do 5 sek, výpust si šteluješ rychlost. S tlakovou nádobou je nápust rychlejší, ale zabere místo (tlaková nádoba + ventily cca 5000).
Dále vyrábíme z hliníku jakýkoliv držák budíků a tlačítek dle zadaných rozměrů. Nic není nemožné kdykoliv později jde udělat upgrade. Může se štelovat každé kolo zvlášť (ventily redukční + cca 8000). Atd, atd,……
A tak pozor aby nedoslo k omylu ja s prodejem a montazi nemam nic spolecneho, jen mam taky o to zajem a tyto info jsem dostal od shagyho, ktery to montuje a prodava.
A pokud s tim muzes jezdit v zime tak to ti presne nereknu.Zkus se optat shagyho ale ja myslim ze jo kdyz si to v zime vzednes tak proc ne.
A pokud s tim muzes jezdit v zime tak to ti presne nereknu.Zkus se optat shagyho ale ja myslim ze jo kdyz si to v zime vzednes tak proc ne.
ale prd !! já myslel to auto který ukazoval v sekci Prodám/Koupím , tam je jiný než ta Octava - tu poznámYANEK píše:Kindlik píše:hele , to druhy auto na těch hezkejch kolech je co ??
Značka a modeljá vidim jenom tu oktu to sou alesia fusion


Jasne,nebyl by na nej nejaky kontakt?Plzzz posli mi SZ,thx.Nio píše:A tak pozor aby nedoslo k omylu ja s prodejem a montazi nemam nic spolecneho, jen mam taky o to zajem a tyto info jsem dostal od shagyho, ktery to montuje a prodava.
A pokud s tim muzes jezdit v zime tak to ti presne nereknu.Zkus se optat shagyho ale ja myslim ze jo kdyz si to v zime vzednes tak proc ne.
Nevis jakou by to mohlo mit zivotnost ty gumove vaky?
Tak jsem zase o neco chytrejsi.
Takze by to teoreticky mohlo byt v provozu schopny pres zimu.Jinak moznost dat lepsich hadic.Schopnost dojeti pri prorazeni vaku.Schopnost vyrovnavani tlaku ve vacich pri naklonu auta v zatackach.Montaz na puvodni tlumice (pokud jsou v dobrem stavu).
Co se tyce me,tak musel bych koupit i tlumice.Tak to se mi uz vysplha na 30 tis.
Takze by to teoreticky mohlo byt v provozu schopny pres zimu.Jinak moznost dat lepsich hadic.Schopnost dojeti pri prorazeni vaku.Schopnost vyrovnavani tlaku ve vacich pri naklonu auta v zatackach.Montaz na puvodni tlumice (pokud jsou v dobrem stavu).
Co se tyce me,tak musel bych koupit i tlumice.Tak to se mi uz vysplha na 30 tis.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
chtel bych videt reakci majitele, az pojede na dalnici a auto s podvozkem za 50k a vic mu lehne ve 130 k Zemi
fakt bych ho rad videl

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
450km a dojel a byl spokojen...
tolik jo hmmm, a to uz zas jako rok s tim radsi nevyjeda nebo jak???
tolik jo hmmm, a to uz zas jako rok s tim radsi nevyjeda nebo jak???
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
pár odpovědí
Zdarec jsem majitel té octavie a tady je pár odpovědí z mého pohledu.
1. cena byla cca 30000kč včetně montáže( vymýšlel jsem si tam ještě nějaké ptákovinky)
2. doba zdvihu je cca 10 sec. S bombou by to bylo rychlejší, ale měl jsem z toho trochu strach tak jsem ji nechtěl jenže po jejím shlédnutí uvažuji o výměně jednoho kompresoru za ni.
3. jízdníma vlastnostma jsem mile překvapen, při nastavení zhruba sériové výšky auto bezvadně sedí v zatáčkách a zárověň je zachován i celkem slušný komfort a pohodlí.
Musím uznat, že na to jak jsem kluky honil (jmenovitě Lukáše, Jirku a Luboše) odvedli opravdu precizní práci a chtěl bych jim tímto poděkovat za rychlé a kvalitní ukojení mého chtíče
a profesionální ale přitom kamarádský přístup. Rád poskytnu podrobnější informace na mailu : zavros@seznam.cz
1. cena byla cca 30000kč včetně montáže( vymýšlel jsem si tam ještě nějaké ptákovinky)
2. doba zdvihu je cca 10 sec. S bombou by to bylo rychlejší, ale měl jsem z toho trochu strach tak jsem ji nechtěl jenže po jejím shlédnutí uvažuji o výměně jednoho kompresoru za ni.
3. jízdníma vlastnostma jsem mile překvapen, při nastavení zhruba sériové výšky auto bezvadně sedí v zatáčkách a zárověň je zachován i celkem slušný komfort a pohodlí.
Musím uznat, že na to jak jsem kluky honil (jmenovitě Lukáše, Jirku a Luboše) odvedli opravdu precizní práci a chtěl bych jim tímto poděkovat za rychlé a kvalitní ukojení mého chtíče

to Tojebordel
Jezdit už s tím asi vážně nebudu, ono přeci rodinný a užitkový auto není na ježdění, budu ho jen leštit a chodit se na něj dívat do garáže aby se mi za ten rok nezaprášilo
Teď vážně, najezdím tak 60000km za rok tak se potom klidně můžeš zeptat jak jsem s tím spokojený a ber to tak že stejně jako mi může spadnout auto dolů, může ti na dálnici prasknout pneumatika taky na to určitě pořád nemyslíš.

Majitele to stálo 30, ale dostanem se níž i víš záleží jen na tobě co si budeš prát. (pošli maila),hospodskej píše:Vypadá to fakt dobře. Taky by mě zajímala celková cena. Konkrétně bych toto rád na moje scirocco. Jelikož mám tlumiče po smrti, tak přemýšlím dosti silně o podvozku, ale nechce se mi jít do nějákého napevno. Buďto štelovací, nebo airride. Jaké jsou potom vlastnosti auta? Tvrdost, držení stopy ......... ??? Pošli kdyžtak SZ, nebo se mi prosím ozvi na ICQ. Díkes Hospy
Vlastonsti auta: nebylo mnoho času na testování, ale majitel byl velice spokojen, ale pokud jsou ovládané nápravy zvláš funguje to něco jako další stabilizátor, tlak v měchách se přelévá a vyrovnává polohu vozu. Byli jsme moc nadšeni radostí pana majitele.