Kamarád dovezl v sobotu krásnou hračku na postupný renovování:
Porsche 928 r.v. 1977
4,4l V8 – cca 240 PS stock
hliníková karoserie
manuální převodovka
plná nálož včetně klimatizace, všechno v elektrice a funkční.
Motor nádherně přede a díky koncepsi s malým zdvihem se opravdu rychle vytáčí – až jsem se divil.
Nádherná kárka! Ale z roku 1977 nebude určitě, protože tehdy 928mu představili na autosalonu v Ženevě. Do výroby se dostala v roce 1978 a vyráběla se čtyři roky. Výkon je kolem 220 HP (pokud mi pošlel sériové číslo motoru nebo karoserie, řeknu ti přesně obojí - rok výroby i výkon).
Ale jinak
BlackHole píše:Nádherná kárka! Ale z roku 1977 nebude určitě, protože tehdy 928mu představili na autosalonu v Ženevě. Do výroby se dostala v roce 1978 a vyráběla se čtyři roky. Výkon je kolem 220 HP (pokud mi pošlel sériové číslo motoru nebo karoserie, řeknu ti přesně obojí - rok výroby i výkon).
Ale jinak
Tak se ukaž, v německým TP je psanej roky výroby 1977 a i když bylo ten rok představený, tak ho už museli vyrábět, aby měli něco na skladě ) na rok 1978. Myslím si, že koncový čísla by tomu mohli odpovídat:
9288100346(8)
Docela by mě historie tohodle kousku zajímala, ale o Porsche toho zatím moc nevím.
Tak to se omlouvám, série z roku 1978 totiž začíná číslem 9288200001, takže ten tvůj exemplář musí být starší, tedy opravdu z roku 1977. Zajímavý, že jsem si toho nikdy nevšim Ale mělo by to jít zjistit z VIN kódu - desátej znak by mělo být písmeno a udává rok výroby. "L" znamená 1990 a odtud se to dá dopočítat zpátky s tím, že "I"se nepoužívá (bo se jim pletlo s jedničkou nebo co )
Jinak výkon tohohle typu je 219 HP při 5250 otáčkách (od r. 1980 to je 220@5500).
Pokusím se zjistit víc.
Jinak v TP je psáno 240 PS/5500 ot, ale pro těch pár kobyl.... ).
Každopádně byla včera velká škoda, že visel spojkovej pedál, protože jinak bysme nedělali ostudu jenom u baráku, ale Polná by zase zažila street racing
BTW, pokud bys chtěl vědět, co všechno to auto má, tak někde pod kobercem v kufru by měl být štítek, kde je jak VIN, tak porschacký třímístný kódy. Když je zadáš na http://www.kindel.com/porsche/options.asp a dáš Decode, tak by ti to mělo vyhodit soupis výbavy. Enjoy
BlackHole píše:BTW, pokud bys chtěl vědět, co všechno to auto má, tak někde pod kobercem v kufru by měl být štítek, kde je jak VIN, tak porschacký třímístný kódy. Když je zadáš na http://www.kindel.com/porsche/options.asp a dáš Decode, tak by ti to mělo vyhodit soupis výbavy. Enjoy
Díky moc, v Porsche jsem se zatím nevrtal a uvítám jakoukoliv pomoc při opravách a shánění dílů. Teď potřebujeme brzdový destičky, rozvoďáky, filtry, emblémy a u všeho zatím raději orientační ceny.
Musí to auto bejt pod r.v. 1982, musí bejt tak trochu ojedinělý (starýho žigula, nebo embéčko takhle asi nepřihlásíš), vyřízení stojí do cca 10000 Kč včetně všech poplatků, auto musí bejt v původním stavu, žádnej bastl, nebo úpravy a když tak jenom dobový za použití dobových dílů, jezdit se s tím dá každej den bez nutnosti vypisovat nějakou knihu jízd, nebo pozvání na oficiální srazy klubů, nemůže se s tím podnikat a nemělo by bejt na každodenní provoz - prostě jde o to, aby tě policajti nestavěli každej den, když jedeš do práce. Povinný ručení se platí 1/12 klasickýho PR a na technickou se jezdí každej rok a tam se kontroluje všechno možný, ale nejdná se o klasickou technickou, kde měří emise a podobný blbosti, ale jde hlavně o originalní stav atd...
Moc pěkný,než jsem pořídil 200 SX,tak jsem taky koukal po tomhle...Teda je fakt že jsem koukal po všem,prostě jsem vybíral,nicméně pokud je nissana pořizovací cena tou nejsměšnější položkou,tak u tohohle to bude platit dvojnásob.Ale každopádně přeju ať to šlape a ať nemám pravdu
milonovo píše:Moc pěkný,než jsem pořídil 200 SX,tak jsem taky koukal po tomhle...Teda je fakt že jsem koukal po všem,prostě jsem vybíral,nicméně pokud je nissana pořizovací cena tou nejsměšnější položkou,tak u tohohle to bude platit dvojnásob.Ale každopádně přeju ať to šlape a ať nemám pravdu
Když by se měla 928 renovovat poctivě, tak budou investice dost brutální, ale myslím si, že s 200SX se to dá špatně srovnat - 928 je NA a má litrovej výkon skoro jako embéčko, oproti naturbenýmu a vyhoněnýmu 200SX. 928 se nemusí vyvařovat (hliník a plast), což je další podstatná úspora a v neposlední řadě je většina aut z let kolem 1977 podstatně odolnějších, než cokoliv jinýho, co se vyrábělo později kolem třeba 1988. Motor je držák, stejně jako starý Jaguáry, BMW, MB a další a celkově to je prostě jiná liga...
Krasavec.. vždy jsme si přál sportovní auto, neotřelého vzhledu a pokud možno hodně staré s MKIII jsem si to v rámci svých možností splnil
At vrní..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz