Autofolie rada
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
Autofolie rada
znate nekdo tyto dve firmy? nevite jake jsou? kvalita/cena... http://www.trieste.cz/ , http://www.varecha.cz/ nebo prosim doporucte nejakou firmu co tonuje autoskla v kvalitnim provedeni...ale okoli zlina...brna...dik
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
To uz je fakt davno co sem to psala folie uz sou namontovane...a majitel auta uz ma i jinou pritulkyni ale dik za radu...budu je davat i na sveho mazla
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
www.magicfol.cz pro tuning-forum ceny dohodou
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Ja osobne mohu doporucit http://www.autosklolassy.cz, mel jsem od nich potonovane skla, po 4 letech zadny problem.
Nechci nikterak znevažovat tvůj názor , ale myslím si, že fólie mají oproti pokovení mnoho výhod.
Rovněž cena za nutnou demontáž je další bonus navíc a dostáváme se už o pár tisíc výše + dojezd do Brna taky asi nebude pro Zlínský kraj to nejideálnější.
Můžeš samozřejmě namítnout, že si skla sundáš sám. To beru, ale ne každý je v tomhle zběhlý a mohl by je poškodit, rovněž těsnění není zrovna nejlevnější záležitost a např. zadní guma u Š. Felicia se většinou rovnou mění - potvrdí snad každý automechanik.
Rovněž cena za nutnou demontáž je další bonus navíc a dostáváme se už o pár tisíc výše + dojezd do Brna taky asi nebude pro Zlínský kraj to nejideálnější.
Můžeš samozřejmě namítnout, že si skla sundáš sám. To beru, ale ne každý je v tomhle zběhlý a mohl by je poškodit, rovněž těsnění není zrovna nejlevnější záležitost a např. zadní guma u Š. Felicia se většinou rovnou mění - potvrdí snad každý automechanik.
určitě to jde, záleží na tom, kde to tónoval.Ve Zlíně je to firma Profituning a Autosklo Daro.........Tacc píše:Já se jen chtěl zeptat.
Koupil jsem auto s tónovačkama a típek co to prodával říkal že mi pošle papír s homologačkou. I na sklech jsou nějaké kódy s homologací ale prostě papír je papír. Myslíte že to jde nějak zpětně vystavit?
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Pokov jsem mel u stareho auta, ktere slo po 4 letech do sveta, za cele 4 roky jsem s tim nemel zadne problemy - navic pokov ma proti foliim hlavne vyhodu tu, ze je videt lepe ven a to nijak neokecas.Magic píše:Nechci nikterak znevažovat tvůj názor , ale myslím si, že fólie mají oproti pokovení mnoho výhod.
Rovněž cena za nutnou demontáž je další bonus navíc a dostáváme se už o pár tisíc výše + dojezd do Brna taky asi nebude pro Zlínský kraj to nejideálnější.
Bohuzel je uz blba pravni uprava a proto jsem ted skocil u noveho auta do folii, ale z hlediska viditelnosti z auta ven se to opravdu neda rovnat.
Ty tónovačky mi dělalo Autosklo Daro.
Myslíte že budou problémy s tónovačkou v zahraničí? Chci jet do Chorvatska a bojím se že mi napláznou takovou pokutu že se z toho po... Na řidiče jde přez tónovačku vidět ale na zadních sklech už je to tmavší. Jestli máte s tímto někdo zkušenosti prosím podělte se o ně. Díky
Myslíte že budou problémy s tónovačkou v zahraničí? Chci jet do Chorvatska a bojím se že mi napláznou takovou pokutu že se z toho po... Na řidiče jde přez tónovačku vidět ale na zadních sklech už je to tmavší. Jestli máte s tímto někdo zkušenosti prosím podělte se o ně. Díky
Renault R19 1.8 16V 140hp, 3dv. bílá,
A co bude držet pavouka, když ti okno prasken? A jakmile praskne, kdo trefí stejný odstín, jako na zbytku auta? Tj. celé znova, přitom fólie jsou všechny stejné rozdělné do typu dle zatmavení. Znám lidi, kteří měli nejen orig. pokovení, ale i dodatečné po koupi vozu od předchozího majitele a navíc si tam dali autofólie. Pak je tu ta cena, která je o dost vyšší z důvodu nutnosti demontáže skel, což u fólií není nutné. Doba montáže 3 hodiny a 8 hodin je docela rozdíl, když už zavítáš do neznámých končin. Fólie se dají kdykoli sundat, ale u pokovení to moc dobře nejde. Záruka u fólií (alespoň mnou nabízených na http://www.magicfol.cz ) se pohybuje od 3 do 6 let na fólie i na montáž. Životnost je naopak od 10 do 20 let, ale to je stejně jedno, protože v té době už bude vůz stát s největší pravdepodobností nepojízdný někde v muzeu. Určitě by se našlo mnoho dalších výhod nejen u fólií, ale i pokovení má své výhody, to nepopírám, jen podotýkám, že jich je o dost méně. Toto rozhodnutí je věcí každého.MujGLOCK.com píše:Pokov jsem mel u stareho auta, ktere slo po 4 letech do sveta, za cele 4 roky jsem s tim nemel zadne problemy - navic pokov ma proti foliim hlavne vyhodu tu, ze je videt lepe ven a to nijak neokecas.Magic píše:Nechci nikterak znevažovat tvůj názor , ale myslím si, že fólie mají oproti pokovení mnoho výhod.
Rovněž cena za nutnou demontáž je další bonus navíc a dostáváme se už o pár tisíc výše + dojezd do Brna taky asi nebude pro Zlínský kraj to nejideálnější.
Bohuzel je uz blba pravni uprava a proto jsem ted skocil u noveho auta do folii, ale z hlediska viditelnosti z auta ven se to opravdu neda rovnat.
Pokud máš legální zatmavení, kartu s atestem a nalepené štítky montážního servisu, který vydával homologaci, tak by ti neměli s největší pravděpodobností na hranicích nic říct. Ale raději se ujisti, jiný kraj, jiný mrav. Tak řiť, ať jedeš lip. Myslel sem řiť jako řiť, ne jako řiť.Tacc píše:Ty tónovačky mi dělalo Autosklo Daro.
Myslíte že budou problémy s tónovačkou v zahraničí? Chci jet do Chorvatska a bojím se že mi napláznou takovou pokutu že se z toho po... Na řidiče jde přez tónovačku vidět ale na zadních sklech už je to tmavší. Jestli máte s tímto někdo zkušenosti prosím podělte se o ně. Díky
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Drzet pavouka? To myslis vazne? Doufam ze ne.Magic píše:A co bude držet pavouka, když ti okno prasken? A jakmile praskne, kdo trefí stejný odstín, jako na zbytku auta? Tj. celé znova, přitom fólie jsou všechny stejné rozdělné do typu dle zatmavení. Znám lidi, kteří měli nejen orig. pokovení, ale i dodatečné po koupi vozu od předchozího majitele a navíc si tam dali autofólie. Pak je tu ta cena, která je o dost vyšší z důvodu nutnosti demontáže skel, což u fólií není nutné. Doba montáže 3 hodiny a 8 hodin je docela rozdíl, když už zavítáš do neznámých končin. Fólie se dají kdykoli sundat, ale u pokovení to moc dobře nejde. Záruka u fólií (alespoň mnou nabízených na http://www.magicfol.cz ) se pohybuje od 3 do 6 let na fólie i na montáž. Životnost je naopak od 10 do 20 let, ale to je stejně jedno, protože v té době už bude vůz stát s největší pravdepodobností nepojízdný někde v muzeu. Určitě by se našlo mnoho dalších výhod nejen u fólií, ale i pokovení má své výhody, to nepopírám, jen podotýkám, že jich je o dost méně. Toto rozhodnutí je věcí každého.
Kdyby nebyla blba pravni uprava, tak jdu do pokovu zas a ver, ze se to neda rovnat - ja porovnavat muzu, protoze jsem mel (mam) oboje, ty taky ?
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Legalni zatmaveni vepredu (u ridice a spolujezdce) nejde - jestli chces tvrdit, ze ano, tak bud vedome lzes a nebo neznas zakon.Magic píše:Pokud máš legální zatmavení, kartu s atestem a nalepené štítky montážního servisu, který vydával homologaci, tak by ti neměli s největší pravděpodobností na hranicích nic říct. Ale raději se ujisti, jiný kraj, jiný mrav. Tak řiť, ať jedeš lip. Myslel sem řiť jako řiť, ne jako řiť.
PS. pise se " řiď ", protoze je to od slova ridit.
Obojí sem ve svém voze sice neměl, ale v jiných ano. Pavouka myslím vážně. Slovo řiť jsem uvedl pouze jako doplněk ze srandy , asi nesleduješ TELE TELE.
Atest na předních bočních oknech do zatmavení 35% je vydáván a tím pádem i legální, stačí si to ověřit u jakékoli firmy zabývající se tónováním autoskel.
Atest na předních bočních oknech do zatmavení 35% je vydáván a tím pádem i legální, stačí si to ověřit u jakékoli firmy zabývající se tónováním autoskel.
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je dle tebe bezpecne jezdit s rozbitym sklem, tak lituji vcelku tebe, ale hlavne vsechny, ktere potkas a potencionalne timto ohrozis.Magic píše:Obojí sem ve svém voze sice neměl, ale v jiných ano. Pavouka myslím vážně. Slovo řiť jsem uvedl pouze jako doplněk ze srandy , asi nesleduješ TELE TELE.
Atest na předních bočních oknech do zatmavení 35% je vydáván a tím pádem i legální, stačí si to ověřit u jakékoli firmy zabývající se tónováním autoskel.
Obavam se, ze pravni vedomi firem, navic prodavajicich folie je mizivy a jejich vyklad naprosto mimo. Doporucuji ti precist si predpis EHK cislo 43, respektive smernici 92/22/EHS ktere resi upravy zaskleni vozidel. Pokud nevis o cem je rec, tak si to muzes podrobne precist oficialne zde:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... ozidel.htm
Nejde o jízdu s rozbitým sklem, ale o potenciální možnost poranění sama sebe a přepravovaných osob. Tohle nemá s právním vědomím co dělat, atestovalo to MD ČR, čili na tom asi něco bude. Podívej se na atest 8SD. Cituji www: "Dodatečné úpravy provedené v souladu se schválením ministerstva musí pak být označeny na jednotlivých sklech nálepkou, kde vedle informacích o výrobku je i schvalovací značka ATEST 8SD xxxx." a "Podle těchto technických předpisů nesmí být celková propustnost světla čelního skla nižší než 75 %, resp. a celková propustnost světla předních bočních skel nižší než 70 %." Vždyť o tomhle teď celou dobu básním .MujGLOCK.com píše:Jestli je dle tebe bezpecne jezdit s rozbitym sklem, tak lituji vcelku tebe, ale hlavne vsechny, ktere potkas a potencionalne timto ohrozis.Magic píše:Obojí sem ve svém voze sice neměl, ale v jiných ano. Pavouka myslím vážně. Slovo řiť jsem uvedl pouze jako doplněk ze srandy , asi nesleduješ TELE TELE.
Atest na předních bočních oknech do zatmavení 35% je vydáván a tím pádem i legální, stačí si to ověřit u jakékoli firmy zabývající se tónováním autoskel.
Obavam se, ze pravni vedomi firem, navic prodavajicich folie je mizivy a jejich vyklad naprosto mimo. Doporucuji ti precist si predpis EHK cislo 43, respektive smernici 92/22/EHS ktere resi upravy zaskleni vozidel. Pokud nevis o cem je rec, tak si to muzes podrobne precist oficialne zde:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... ozidel.htm
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Ale prosimte, poraneni? Nebud smesny, celou dobu se tu bavime o tmavych foliich a ne o bezpecnostnich. Nevim o cem basnis, ale psal si tu neco o 35% a pokud jeste umim pocty, tak 100 - 35 = 65. A nikde v zakone hodnotu 65% nevidim.Magic píše:Nejde o jízdu s rozbitým sklem, ale o potenciální možnost poranění sama sebe a přepravovaných osob. Tohle nemá s právním vědomím co dělat, atestovalo to MD ČR, čili na tom asi něco bude. Podívej se na atest 8SD. Cituji www: "Dodatečné úpravy provedené v souladu se schválením ministerstva musí pak být označeny na jednotlivých sklech nálepkou, kde vedle informacích o výrobku je i schvalovací značka ATEST 8SD xxxx." a "Podle těchto technických předpisů nesmí být celková propustnost světla čelního skla nižší než 75 %, resp. a celková propustnost světla předních bočních skel nižší než 70 %." Vždyť o tomhle teď celou dobu básním .
Mluvil sem o 35% zatmavení, ne průsvitnosti, prosím neplést. Pokud z mého popisu něco vyplynulo v opak, tak se omlouvám, ale je to takto. Tmavé fólie nenahrazují bezpečtnostní, to netvrdím, ale jistý efekt tam je, nemusíme to již dále rozvádět, jelikož je to sporné a nedá se to nijak dokonale dokázat.MujGLOCK.com píše:Ale prosimte, poraneni? Nebud smesny, celou dobu se tu bavime o tmavych foliich a ne o bezpecnostnich. Nevim o cem basnis, ale psal si tu neco o 35% a pokud jeste umim pocty, tak 100 - 35 = 65. A nikde v zakone hodnotu 65% nevidim.Magic píše:Nejde o jízdu s rozbitým sklem, ale o potenciální možnost poranění sama sebe a přepravovaných osob. Tohle nemá s právním vědomím co dělat, atestovalo to MD ČR, čili na tom asi něco bude. Podívej se na atest 8SD. Cituji www: "Dodatečné úpravy provedené v souladu se schválením ministerstva musí pak být označeny na jednotlivých sklech nálepkou, kde vedle informacích o výrobku je i schvalovací značka ATEST 8SD xxxx." a "Podle těchto technických předpisů nesmí být celková propustnost světla čelního skla nižší než 75 %, resp. a celková propustnost světla předních bočních skel nižší než 70 %." Vždyť o tomhle teď celou dobu básním .
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Ano, nicmene zakonne "zatmaveni" (u prednich bocnik oken) je takove, ze se snad ani o zatmaveni neda mluvit - pokud je tonovano od vyroby, obvykle se jiz vycerpa a kdyz ne, tak po instalaci folie je do auta stejne videt, jako by tam skoro nebyla. A tohle se proste okecat uz neda, protoze to je fakt.Magic píše:Mluvil sem o 35% zatmavení, ne průsvitnosti, prosím neplést. Pokud z mého popisu něco vyplynulo v opak, tak se omlouvám, ale je to takto. Tmavé fólie nenahrazují bezpečtnostní, to netvrdím, ale jistý efekt tam je, nemusíme to již dále rozvádět, jelikož je to sporné a nedá se to nijak dokonale dokázat.
Tónování od výroby je o něco slabší většinou do zelena, fólie pouze sjednotí slaběji barvu skel, souhlasím s tím, že 30% zatmavení je slabota, ale legální je.MujGLOCK.com píše:Ano, nicmene zakonne "zatmaveni" (u prednich bocnik oken) je takove, ze se snad ani o zatmaveni neda mluvit - pokud je tonovano od vyroby, obvykle se jiz vycerpa a kdyz ne, tak po instalaci folie je do auta stejne videt, jako by tam skoro nebyla. A tohle se proste okecat uz neda, protoze to je fakt.Magic píše:Mluvil sem o 35% zatmavení, ne průsvitnosti, prosím neplést. Pokud z mého popisu něco vyplynulo v opak, tak se omlouvám, ale je to takto. Tmavé fólie nenahrazují bezpečtnostní, to netvrdím, ale jistý efekt tam je, nemusíme to již dále rozvádět, jelikož je to sporné a nedá se to nijak dokonale dokázat.
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Nikde nemůžu najít tlačítko uzavřítMujGLOCK.com píše:Ano legalni je, netvrdil jsem, ze neni. Jsem rad, ze jsme to doresili a muzeme toto tema uzavrit.Magic píše:Tónování od výroby je o něco slabší většinou do zelena, fólie pouze sjednotí slaběji barvu skel, souhlasím s tím, že 30% zatmavení je slabota, ale legální je.
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
- MujGLOCK.com
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 kvě 2005 10:31
- Bydliště: www.MujGLOCK.com
- Kontaktovat uživatele:
Pokud by někdo ze Zlínska měl zájem o poměrně levné značkové autofólie, včetně montáže nechť mne kontaktujte na emailu magicfol@magicfol.cz , a nebo ICQ 160302690. Fólie jsou s atestem i profesionální montáží.Více informací na http://www.magicfol.cz . Na případné dotazy rád odpovím na emailu.