za posledních měsíc se mi dvakrát vybila na oktávce autobaterie úplně do mrtva, že nejde ani dálkový centrál a to zničeho nic, předtím sem problémy neměl...
když sem přeměřil odběr v klidovym stavu, tak mi to bere 0,5A, při povytahování jednotlivých pojistek na palubovce, sem to dostal na 0,35A, ale i tak by tam měla být 0A ne ?
neví někdo v čem by mohl být problém ? co mohlo jít do zkratu ? jinak dobíjení mi funguje bez problémů, ale teď nemůžu auto nechat stát pomalu dýl jak 2 dny...
thnx za nějakou rozumnou radu
Problém u oktávky s autobaterií
Moderátor: Idaho
Jedna z možných příčin je vada v alternátoru, kterej by pak v klidu mohl žrát proud. Nevím to teda jistě, mám za to, že jsem o tom kdysi slyšel, kde se taky varovalo, že taková chyba může způsobit i auto může shořet. Otázka je, jestli to může být alternátorem, když se baterka dobíjí "normálně". Druhá možnost - baterka v tahu. Silně jí klesla kapacita a tak se hned vychcípe, ale to pak je zas otázka kde se bere ten odběr proudu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"