Zemi píše:
Ale i tak ty predokolky delaj casy 9.xx - 10.xx.
no a? auto na jedno pouziti a jeste s pomuckou na zadni naprave?
Jo jinak dodavam ze tehle 500WHP+ Civicu je v USA na silnicich az az... Jsou proste a jednoduse streetable... To by asi nasralo majitele EVO kterej by chtel radoby zavodit v primy lajne...
ty delas jako by techto civicu jezdilo mraky... prirovnani k tobe: budu mit Fabii Juniora a budu se prsit touto znackou, protoze existuje Fabia WRC, a to WRCcko by mi nakopalo prdel memu seriovemu EVO... Divny, ne?
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
sub13 píše:to me je uplne jedno jakej koef. bude, protoze za 1.je to vec poradatele a za 2.si tam pojedu zazavodit (pro radost ne pro pohar) a kdyz u toho jeste predjedu silnejsiho soupere, tak to bude pocit k nezaplaceni
tezko predjedes silnejsiho soupere... protoze v tom pripade jsi silnejsi ty (teda auto), a nebo mel souper techn. problem, z cehoz bych teda radost nemel...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
KFJ: spíš to asi myslel jako že v sérii je to auto silnější a on dopomoh tomu aby bylo lepší nebo muže mít lepší start a jiný okolnosti.
PS: nebereš poslední dobou všechno nějak vážně
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
OT: prerlicka pro Zemiho
Nedavno se memu zraku naskytla krasne scena
jedu na Palmovku (Praha) kolem golfoveho odpaliste a co nevidim, zahradni techniku znacky Honda, konkretne model Civic (nevim rok), spripojenym zarizenim pro sber golfovych micku
... skoda ze jsem nemel po ruce fotak
... tak me napadlo k cemu je Honda dobra
Jinak nic proti Honde, konkretne starsi generace Civicu se mi moc libi
Jinak třeba jak to je v Austrálii. Tam je také koeficient 1,7 ale je tu také dvouprocentní tolerance, tzn. že pokud se násobí koeficientem, lze překročit limit pro zařazení do kategorie o dvě procenta.
Příklad:
Do kategorie do dvou litrů spadne turbomotor s objemem do 1200 ccm, neboť platí, že 1200*1,7 je 2040 ccm a těch 40 ccm navíc je právě ten toleranční limit 2 procent z 2000 ccm.
Na základě takovýchto pravidel by i těch už zmiňovaných 1786 ccm v turbu spadlo do kategorie do tří litrů, neboť 1786*1,7= 3036 a limit včetně tolerance pro kategorii do tří litrů je 3060 ccm.
Myslíte si, že takováto pravidla by byla v našich podmínkách srozumitelná a použitelná?
Zemi píše:Jasne chlapaku, ale neni to auto na jedno pouziti o to tady slo predevsim...
Musím ti oponovať. Skús niekedy zájsť napríklad na rally a popýtaj sa závodníkov s Hondami, akú majú spotrebu dielov. Civic Type R jazdiaci v N3 má okolo 240-260 PS a homokinetické kĺby alebo kolečká v prevodovkách menia aj niekoľkokrát za súťaž. Je to skvele vymyslené auto, ale okrem motora je celé vyrobené z veľmi nekvalitných materiálov. Kamoš ho má, sami z neho cez zimu stavali závodné auto a tento rok zatiaľ dojazdil jedine na Kopnej
500 PS Civic je holý nezmysel, každý, kto o silných autách niečo vie, ti to potvrdí. MUSÍ to byť auto na jedno použitie, či sa ti to páči alebo nie..
NTI píše:OT: prerlicka pro Zemiho
Nedavno se memu zraku naskytla krasne scena
jedu na Palmovku (Praha) kolem golfoveho odpaliste a co nevidim, zahradni techniku znacky Honda, konkretne model Civic (nevim rok), spripojenym zarizenim pro sber golfovych micku
... skoda ze jsem nemel po ruce fotak
... tak me napadlo k cemu je Honda dobra
Jinak nic proti Honde, konkretne starsi generace Civicu se mi moc libi
Zemi píše:Jasne chlapaku, ale neni to auto na jedno pouziti o to tady slo predevsim...
Musím ti oponovať. Skús niekedy zájsť napríklad na rally a popýtaj sa závodníkov s Hondami, akú majú spotrebu dielov. Civic Type R jazdiaci v N3 má okolo 240-260 PS a homokinetické kĺby alebo kolečká v prevodovkách menia aj niekoľkokrát za súťaž. Je to skvele vymyslené auto, ale okrem motora je celé vyrobené z veľmi nekvalitných materiálov. Kamoš ho má, sami z neho cez zimu stavali závodné auto a tento rok zatiaľ dojazdil jedine na Kopnej
500 PS Civic je holý nezmysel, každý, kto o silných autách niečo vie, ti to potvrdí. MUSÍ to byť auto na jedno použitie, či sa ti to páči alebo nie..
My si nerozumime... V zavode to auto jede STALE na 100%, v ulicich NE! Takze asi tak... A nechce se mi moc verit ze by po kazdym zavode delali GO kdyz ten motor ma kovany internals vyladenych od SPOONA!
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Zemi: jasné, len potom nerozumiem tomu, načo ti je auto FWD s 500 PS, ak ten výkon využiješ maximálne na 30%, pretože po každom poriadnom zošliapnutí plynového pedálu môžeš rovno vytáčať mechanikove číslo a zamieriť k najbližšiemu bankomatu. Odhliadnuc od toho, že predokolka aj tých zvyšných 70% premení maximálne na spálenú gumu..
Nesnažím sa nejak zhadzovať Hondy, nič podobné, len tvrdím, že výkonový limit predokolky je niekde tam, kde ho má Focus RS, považovaný za najlepší FWD všetkých čias..
Zemi píše:Jasne chlapaku, ale neni to auto na jedno pouziti o to tady slo predevsim...
Musím ti oponovať. Skús niekedy zájsť napríklad na rally a popýtaj sa závodníkov s Hondami, akú majú spotrebu dielov. Civic Type R jazdiaci v N3 má okolo 240-260 PS a homokinetické kĺby alebo kolečká v prevodovkách menia aj niekoľkokrát za súťaž. Je to skvele vymyslené auto, ale okrem motora je celé vyrobené z veľmi nekvalitných materiálov. Kamoš ho má, sami z neho cez zimu stavali závodné auto a tento rok zatiaľ dojazdil jedine na Kopnej
500 PS Civic je holý nezmysel, každý, kto o silných autách niečo vie, ti to potvrdí. MUSÍ to byť auto na jedno použitie, či sa ti to páči alebo nie..
My si nerozumime... V zavode to auto jede STALE na 100%, v ulicich NE! Takze asi tak... A nechce se mi moc verit ze by po kazdym zavode delali GO kdyz ten motor ma kovany internals vyladenych od
SPOONA!
na tohle se muzete zeptat primo Čejdy na Hondawebu, pac jeho tata jezdi zavody v N2
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Ja osobne si myslim ze veskere koef. jsou na hovno mely by se jezdit sprinty podle pojistek a bylo by po hadkach a to nemam turbove auto ale snesl bych to No ono je jasny ze kdyz nekoho zmasti uno tak je nasranej ale tak se ma vic snazit protoze takhle nikdy nebudou vyhravat tuningovy kary ale z vetsi casti nove seriovky treba ja sem chtel davat do integry turbo a navrch nitro a pak bych asi jezdil co ? nekde do konce i special ne ? na to jebu koupil sem si auto s tim ze ho budu delat a ne s tim ze budu zavodit ze serii tak ze asi ted uno turbo, crx vtec, honda 2000,impreza nebo evo nemusim na tom delat skoro nic a myslim ze neco vyhraju a turbovou integru si necham na jezdeni po meste ne? Na co koeficient treba ja sem cumel jak puk kdyz me zmastil Dave ze Sunny o proti tomu se budu vic snazit a ne brecet ze tam ma jen sedacku a misto nadrze kanystr. Tak ze si myslim ze by mel kazdej dbat na vyber auta a co s nim chce delat a ne pak brecet nad vykopanym hrobem kdyz nebudou koeficienty ale pojistky pak by se zjistilo co kdo dokaze z auta udelat. Ted kazdej napise itegra1.8 190ps proto pojistky bohuzel dnes mi na ni jsden manik vysmahl zalohu tak ze asi pujdu pro neco jineho Tomas
Anonymous píše:Ja osobne si myslim ze veskere koef. jsou na hovno mely by se jezdit sprinty podle pojistek
Cemupak se smejes vzdyt tebe smazne kazde turbo auto a delat to tak protoze to maj vsude tak to budem mit taky minimalne by prestaly ty hadky ale toby se zas nasirali atmosferisti a nebo co prestat jezdit vubec a nemusime se o nicem hadat Tomas
PJ píše:KFJ: spíš to asi myslel jako že v sérii je to auto silnější a on dopomoh tomu aby bylo lepší nebo muže mít lepší start a jiný okolnosti.
PS: nebereš poslední dobou všechno nějak vážně
neberu to vazne, pisu to co si myslim... par lidi totiz nema rozeznavaci schopnost co je realita a co joke... treba na jinem foru ted probehla diskuze o tom ze Fabia od jednoho typka jede 280... Na zaklade jedne fotky... For je v tom ze je to RS... A jeste vetsi for je ten, ze tam ma budiky do 320, ale nejsou zkalibrovane... Takze aby ukazovali 280 neni problem. A dost jedincu to nepobralo a ted resej co vlastne lze s tim motorem udelat aby jim to taky takhle jelo...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Zemi píše:Jasne chlapaku, ale neni to auto na jedno pouziti o to tady slo predevsim...
Musím ti oponovať. Skús niekedy zájsť napríklad na rally a popýtaj sa závodníkov s Hondami, akú majú spotrebu dielov. Civic Type R jazdiaci v N3 má okolo 240-260 PS a homokinetické kĺby alebo kolečká v prevodovkách menia aj niekoľkokrát za súťaž. Je to skvele vymyslené auto, ale okrem motora je celé vyrobené z veľmi nekvalitných materiálov. Kamoš ho má, sami z neho cez zimu stavali závodné auto a tento rok zatiaľ dojazdil jedine na Kopnej
500 PS Civic je holý nezmysel, každý, kto o silných autách niečo vie, ti to potvrdí. MUSÍ to byť auto na jedno použitie, či sa ti to páči alebo nie..
diky Gusto musime si pomahat...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
PJ píše:KFJ: spíš to asi myslel jako že v sérii je to auto silnější a on dopomoh tomu aby bylo lepší nebo muže mít lepší start a jiný okolnosti.
PS: nebereš poslední dobou všechno nějak vážně
neberu to vazne, pisu to co si myslim... par lidi totiz nema rozeznavaci schopnost co je realita a co joke... treba na jinem foru ted probehla diskuze o tom ze Fabia od jednoho typka jede 280... Na zaklade jedne fotky... For je v tom ze je to RS... A jeste vetsi for je ten, ze tam ma budiky do 320, ale nejsou zkalibrovane... Takze aby ukazovali 280 neni problem. A dost jedincu to nepobralo a ted resej co vlastne lze s tim motorem udelat aby jim to taky takhle jelo...
ten koeficient je promyšlený dobře, neměl by se měnit, jestli že má někdo octavii co má 220k, tak je to o ničem a nemá řvát že chce měnit koeficient dolů,ale má udělat něco stím výkonem, dnes není problém z 1,8čky s turbem vyždímat 300kobyl, chce to jen trochu peněz nervy a ruce na správném místě, pak je už i M3reálný soupeř
Nemuzu za to,ze VW nemumi motory
je to blbost, s koef 1,7 SOUHLASIM,taky bych byl v jerevnikove kdybych jezdil sprinty kdysi s 1,4hdi.Postavil bych se proti 1,9TDi a hola...Tam mas taky vetsinou kategorie Diesel,nebo diesel do dvou a nad dva litry (bo do 2,5 a nad 2,5 , ted nevim )
Zemi píše:Jasne chlapaku, ale neni to auto na jedno pouziti o to tady slo predevsim...
Musím ti oponovať. Skús niekedy zájsť napríklad na rally a popýtaj sa závodníkov s Hondami, akú majú spotrebu dielov. Civic Type R jazdiaci v N3 má okolo 240-260 PS a homokinetické kĺby alebo kolečká v prevodovkách menia aj niekoľkokrát za súťaž. Je to skvele vymyslené auto, ale okrem motora je celé vyrobené z veľmi nekvalitných materiálov. Kamoš ho má, sami z neho cez zimu stavali závodné auto a tento rok zatiaľ dojazdil jedine na Kopnej
500 PS Civic je holý nezmysel, každý, kto o silných autách niečo vie, ti to potvrdí. MUSÍ to byť auto na jedno použitie, či sa ti to páči alebo nie..
diky Gusto musime si pomahat...
520koní ze Civica? To není nemožné. Jeden borec má Civica který dělá 802Koní na kolech! Má tam PTE71GTQ turbo který je už dost velký třeba i pro supru. A proč mu to funguje? Turbo mu začíná tahat až nad 6000otáček a max výkonmá až na cca 9200otáček! BTW je to postavené na základu B16
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;