Eiffel píše:a už se registruj anonyme, ať víme, s kým máme tu čest
tak uz sem se regnul



Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
asi se na to vyseru a budu setrit na neco poradnyho trosku pozdejiBeaver píše:tomasss: Pokud jseš student a máš nulovej nebo podobnej příjem, tak bych asi doporučil se na to vysrat a chodit zatím pěškyPokud trváš na autě, tak potom dejme tomu třeba toho Favorita, kterej sice není výhra v loterii, ale je na něj nízká pojistka, žere relativně málo a opravíš na něm skoro cokoliv za pár korun. Akorát nesmíš koupit úplně shnilýho.
Já tím prošel - koupil jsem Favo v katastrofickým stavu, vysypalo se do toho peněz tolik, že by za to byla Mk.III naprosto v pohodě a ve výsledku z toho pak je auto co o moc líp nejede, vypadá furt průměrně a investice jsou v tahu. Supra je silně náročná na investice i pro poměrně slušně vydělávajícícho člověka (za předpokladu že se něco posere), to teď zrovna nejsem a silně to pak omezuje možnosti co dělat s autem. Repase turba se počíta od 10ti do 20ti tisíc, pokud budeš mít zadřenej motor, jsi o dalších cca 25k lehčí. Brzdový kotouče, díly podvozku, snímače, hadice, to všechno většinou potřebuješ přímo od Toyoty a ta si za to nechá zaplatit. Takže asi tak nějaktomasss píše:asi se na to vyseru a budu setrit na neco poradnyho trosku pozdejiBeaver píše:tomasss: Pokud jseš student a máš nulovej nebo podobnej příjem, tak bych asi doporučil se na to vysrat a chodit zatím pěškyPokud trváš na autě, tak potom dejme tomu třeba toho Favorita, kterej sice není výhra v loterii, ale je na něj nízká pojistka, žere relativně málo a opravíš na něm skoro cokoliv za pár korun. Akorát nesmíš koupit úplně shnilýho.
Až na to "V6" souhlasím... Kdo trpí chronickým pocitem, že Supra má motor do vé, tomu nabízím zdarma exkurzi pod mou kapotu aby se na vlastní oči přesvědčil, že ty válce jsou pěkně v řadě za sebou.suprista píše:TOYOTA SUPRA MKIII Targa -motor 7MGTE-V6 24v Turbo 173kWr.v.1987-93
Až teda na to, že "V6" je obecně označení pro vidlicovej šestiválec, kdežto řadový se označujou L6 (když už teda takhle). U motoru V8 se obvykle člověk nesplete, já si zpaměti vybavuju akorát starou Bugatku, která měla řadovej osmiválec, ale tu člověk na silnici opravdu nepotkásuprista píše:Jasně Beaver to V6 znamena:ŠESTIVALEC a neoznačuje to motor do V ale valce.
mas uplnou pravdu. jako myslis ze kdybych si kupoval auto tak mam vzit sveho znameho (on je dost dobry mechanik ) a ten by se podival na to a rekl by mi jo??s oktavou muzu jezdit docela dost ale furt me stve to ptani jestli si to muzu pucit nebo ne to je vopruz. ale jinak to jezdi taky vpoho kdyz jedu samEiffel píše:no pokud máš možnost jezdit kdykoli a jakkoli s tátovou oktávou, tak to neřeš. Ale pokud chceš mít šanci na svobodný rozhodnutí kdy a kam se vydat a nedoprošovat se kohokoli, jestli zrovna můžeš vyrazit do těch končin a být tam týden, tak doporučuju nějaký slušný favo (pokud ti jde o jízdní vlastnosti a ne tolik o vzhled) a pokud se potřebuješ jen z bodu A dostat do bodu B, tak si kup nějakou stodvacátou v dobrým stavu do 15 litrů většinu si na tom uděláš sám, když se ti totálně posere motor - jako že se mi to zatím nestalo, jen se o to aspoň trošku musíš starat - tak ho za litr koupíš novej a nazdar.
Jde jen o to, jak jsi pohodlnej. Bratr má teď escorta a sám se divím, co si od něj nechá líbit a nevysere se na něj uprostřed pustiny, i když se k tomu to hovado chová jak kdyby to byl nesmrtelnej stroj.
Když si uděláš třeba zrovna toho slušnějšího oriona, tak to auto vypadá dobře a taky na něj není moc věcí drahejch. A hlavně levný ručení a nízký náklady na provoz. Ale musíš se domluvit s někým, kdo to při prodeji přijde okouknout a poradí ti. Ono každý auto je celkem dobrý, ale musíš vědět, na co si při koupi dát pozor, abys nenaletěl
Dovolil bych si odporovat - hnije to skoro stejně jako starší modely, akorát na jiných místech. Pátý dveře například hnijou tak jako tak, lemy to samý, blatníky nejvíc odhnívají shora, protože je to blbě vyřešený s odtokem vody a bordelu. Dál hnijou blatníky taky odspoda, hromadí se tam totiž bahno, jehličí apod. a vesele to rezne. Dveře nejvíc uhnívají v rozích kde do toho mlátí kamínky a hromadí se tam navíc uvnitř vlhkost (díky tomu, že Favouch je nakloněnej dopředu a v rohu není odtokovej otvor). U novějších modelů je zvýšená ochrana proti bočnímu nárazu tím, že je tam nabodovaná výztuha, zhruba v polovině výšky dveří. Na té se pak taky drží vlhkost a dveře proreznou zhruba ve své polovině výšky - poznávací znak "vylepšeného" modelu. Prahy reznou stejně u starýho i novýho - hlavně vepředu a vespod. Dost tragická je obvykle podlaha, obzvlášť pokud se dlouhou dobu nikdo nestaral o obnovu tlumící vrstvy.Eiffel píše:ono každej ti tady asi buide tvrdit, jaká je škodovka sračka, ale je to tvoje auto a ty si s ním můžeš nakládat jak chceš. Žádný ptaní a když to odřeš, tak se nemusíš bát, že ti to taťka už nepůjčí...
Pokud chceš něco lepšího kup si fáčko 94 rok - je to pohodlím stejné jako felina a tolik to nehnije. Dobrý kousky seženeš kolem 40.000,-
A jede to celkem dobře. Závodník nebudeš, ale zdržovat provoz taky ne
no to tom mluvím, pro mě to je autop na ježdění. Nemám iluze o koncepci - je 40 let stará a už v době výroby mojí š125l to byla zastaralá technologie i motor.Beaver píše:Jestli je Škodovka 1xx sračka nebo ne se nemá smysl bavit - je to jednoduše koncepčně (a dnes po těch letech i materiálově) starý auto a bál bych se s tím jet. Pravda, Favorit o moc víc bezpečí nenabízí, ale pár výhod to má. Díly na oboje jsou celkem levný, teď jsem měnil u Favoucha spodní čep a přišel zhruba na dvě stovky. O tom se mi u Supry může jen zdát
OK, jinak podle přezdívky jsem nejdřív měl dojem že seš někdo jinej, respektive že seš tenhle člověk:suprista píše:Beaver ,maš pravdu a tak jsem to opravil.
tak tedka cekam jestli nekdo ze znamejch neprodava FavouseEiffel píše:no to tom mluvím, pro mě to je autop na ježdění. Nemám iluze o koncepci - je 40 let stará a už v době výroby mojí š125l to byla zastaralá technologie i motor.Beaver píše:Jestli je Škodovka 1xx sračka nebo ne se nemá smysl bavit - je to jednoduše koncepčně (a dnes po těch letech i materiálově) starý auto a bál bych se s tím jet. Pravda, Favorit o moc víc bezpečí nenabízí, ale pár výhod to má. Díly na oboje jsou celkem levný, teď jsem měnil u Favoucha spodní čep a přišel zhruba na dvě stovky. O tom se mi u Supry může jen zdát
Zase na druhou stranu se tam nemá co až tak posrat, jen když zanedbáš údržbu a ta není až tak náročná
Každopádně ale pokud máš Supru, tak zavítej i k nám na www.supraklub.cz, my sme rádi za každýho novýho majitele Supry.suprista píše:To Beaver,už jsem to taky zjistil,že na jinym foru je už pod timto nickem je někdo zaregistrovanej.Tak se přejmenuju na MKIII abych mu nedělal ostudu.
hm v plzni jsme denně.. jinak ta renovace lkiky zase tak nákladná není.. až doděláme mou, tak poreferuji..Lolek píše:Strejda jí má na zahradě na opravení (v Plzni), víc jsem se ho neptal jen co s tim je a sdělil mi že má zadřenej motor ale zvenku vypadala solidně. Přeji mnoho úspěchů se suprou a zdárnou renovaci klikyIdaho píše:kdepak? beroun mám kousek a taky mi jedna stojí v garáži, motor sice šlape ale už klepe klika, takže dnes mi začíná volno tak se na ni budu vrhatLolek píše:No já konečně viděl MKIII na vlastní oči, je to docela hezký auto. Viděl jsem ho ale jen stát - zadřenej motor
chtěl jsem navrhnout něco jako : "Supristi celého Berounska spojte se.."