
Práve jsem se vrátil z brzdy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to Amogh: asi jsi čekal lepší hodnoty, co?
jinak jsem tu tady už jednou psal, tak jen pro ty, kteří i nevšimli: na našich stránkách Svazu Automobilového Sprintu (SAS) www.sasbrno.com je Honda Civic na brzdě s normálním benzínem a potom s Shell V-Power. Je tam znatelný nárůst výkonu.
jinak jsem tu tady už jednou psal, tak jen pro ty, kteří i nevšimli: na našich stránkách Svazu Automobilového Sprintu (SAS) www.sasbrno.com je Honda Civic na brzdě s normálním benzínem a potom s Shell V-Power. Je tam znatelný nárůst výkonu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Foukali na to auto při brždění? Vnější teplota 39st.C není zrovna ideál.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
No ja sem chtel jet taky na brzdu, az auto bude hotovi, ale podle vasich zkusenosti koukam, ze tam delaj pekny jelita. To kdyz bych videl p.Krejsu se k mymu autu chovat takhle, tak bych to asi neprezil
. A bez vetraku by to taky bylo spatny kvuli intercooleru-to by pak nemelo cenu ten vykon ani merit
. Muzete nekdo poradit zkusebnu, kde se budou k mymu autu chovat jako v bavlnce
?



pre slovac mam dobre skusenosti z brzdou v ke je nova veeelky fukar serioznost a teraz tam bezi dokonca akcia
a este daco
http://www.autotuning.sk/modules.php?na ... 0031&pos=1
http://www.autotuning.sk/modules.php?na ... 0031&pos=2
a este daco

http://www.autotuning.sk/modules.php?na ... 0031&pos=1
http://www.autotuning.sk/modules.php?na ... 0031&pos=2
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
jo Krejsa je individum. objednal jsem se na brzdu a nahlasil co je to za auto. M5 E39... po tejdnu cekani jsem se dostavil, Krejsa pred vjezdem sedl do auta ani se na nic neptal, prej ze to po arealu muze ridit jenom on, kokot ani nevedel jak se dava zpatecka, sedel v takovem aute poprve, ale hlavne ze je to bezpecnejsi nez kdyz by s tim jel majitel... Par tydnu pred tim orval Bretoj spoiler tak jsem vedel, ze neco muze hrozit, takze prvni dohady ze do toho auta si proste on v zasranejch monterkach nesedne... nakonec jsem pochopil ze pokud budu chtit byt obslouzen tak mu to auto proste na te vratnici budu muset predat. Auto po par skubech a par set metrech doskakalo na misto urceni... najel na valce a zacal resit kde se to ukotvi... vse ok, auto ukotvene a najednou si Krejsa "vsiml", ze to auto ma dva pary vejfuku... a ze takhle teda ne, ze si nenecha zkurvit popruhy o ten jeden par, ze by se to mohlo prepalit o ty zplodiny. dohadovani, hadka, posilani do pr... atd... mereni se nekonalo...
U Srby to merili v poho, dokonce nekolikrat zasebou za jednu cenu, v Brne take na brzde bez problemu, jenom pan Krejsa si prece nezkurvi popruhy...





- Přílohy
-
- Brno brzda
- BRNO_brzda_M5.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1367 x
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
kterej? mam jich vic:) Problem je ten ze na kazde brzde jim vyslo neco jineho... A u Srby byla odchylka 30 PS pri dvou mereni za sebou... Jde o to, ze na valcich nikdy nezmeris presne vykon pokud je to vic jak 300 PS, dost to prokluzuje... M5 ma 400, takze trochu problem... A hlavni problem (na miste neresitelnej) byl ten, ze to pri jednom mereni nechtelo pustit pres 5500 otacek (5 kvalt ze sesti). Pritom max vykon to ma cca v 6850... Pri druhem to slo vytocit, ale na 4 kvalt, ale zase to udavalo o dost nizzsi hodnoty... Proste voser, 400 PS, 500 Nm a valce, to neni to prave orechoveJonnY píše:KFJ: a de je graf???)

- Přílohy
-
- Srba_M5.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1347 x
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
Takže dotaz. Srba servis ano nebo ne? Jak tu čtu tak tam nemaj větrák ??
To je blbost ne? Odchylka tam je protože to bylo auto nad 300Ps? Jde mi o to že moje auto má mít v sérii 118Ps, chci na brzdu jen ze zvědavosti. Kromě náporovýho sání, sport. koncovýho tlumiče, kat pryč, střed pryč, na tom neni jediná úprava, takže čim přesnější, tim lepší 


Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nam v Srbe namerili na TDi PD (130k) v zakladu 160k, a hned vsichni proti ni nadavali, ale predtim vsichni Srbu jen doporucovali jak tady tak na foru DieselPower, jak meri dokonale a spolehlive 

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak to nevim, my tam byli mimo poradnikRitchma píše:Takže když chci na brzdu v Praze, mam radši srba nebo jarov? Srba vim že mi psali že stojí litr, nevim co jarov a na jarově objednání snad měsíc předem a srba snad nějak míň

tak jim zavolej a zeptej se
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Našel sem ten mail co mi psali, ale je dost starej -
náš servis v Praze 5-Řeporyjích je vybaven měřící zkušebnou výkonu Bosch FLA 203. Změření výkonu stojí 1.071,- Kč vč. DPH 19%. Obejdnávky prosím nejméně 1 den předem na telefon 251626205. Upozorňuji, že na této zkušebně nelze měřit automobily s trvale zapojeným náhonem druhé nápravy (4x4).
náš servis v Praze 5-Řeporyjích je vybaven měřící zkušebnou výkonu Bosch FLA 203. Změření výkonu stojí 1.071,- Kč vč. DPH 19%. Obejdnávky prosím nejméně 1 den předem na telefon 251626205. Upozorňuji, že na této zkušebně nelze měřit automobily s trvale zapojeným náhonem druhé nápravy (4x4).
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Praha 5 – Řeporyje
Ořešská 873
155 00 Praha 5
Tel: 251 626 205
Fax: 251 626 205
takze souhlasi
Ořešská 873
155 00 Praha 5
Tel: 251 626 205
Fax: 251 626 205
takze souhlasi
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Amoghu..trochu tě obdivuju na tak "silné" auto dát sedmnáctky... já měl šestnáctky 215/40 a z dříve živého auta byl hlemjžď..no k věci..myslím,že ty výsledky nejsou špatné a ten krouťák bych také viděl na vliv kol..dej sériovky a zkus to znova ...a jak čtu zkušenosti ostatních, asi někde jinde ...
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)
