dotaz-kola 9" s pneu 195/45/16?????
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
dotaz-kola 9" s pneu 195/45/16?????
jaky mate zkusenosti s patkama rsp. s ackama na pneu?? chtel bych si ted koupit 9" siroky kola a mam doma fungl novy gumy 195/45/16, tak jestli je na to budu moct v pohode dat. Acka jsem vzdy chtel, ale neni to moc??nejezdim nijak rychle... jaky na to mate nazor, nebo lepe, mate to tu nekdo???
diky DaNNy
diky DaNNy
Jsi zdravej?
Já mám 9" šířku na Supře a mám na tom 275 šířku (optimum je od 255 do 265)
NA 195ky si dej 7" a buď rád.

Já mám 9" šířku na Supře a mám na tom 275 šířku (optimum je od 255 do 265)
NA 195ky si dej 7" a buď rád.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
sorry za kvalitu.. je to výřez...
9", guma 215
v reálu to vypadá šíleně... prej docela porod to tam narvat

a je to 16" ráfek
9", guma 215
v reálu to vypadá šíleně... prej docela porod to tam narvat

a je to 16" ráfek
Naposledy upravil(a) xenon04 dne 20 črc 2005 21:24, celkem upraveno 1 x.
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
http://www.gepard.cz/mygolf/2.jpg
vzadu sirka 10" a mam pneu 235/40/17
vepredu sirka 8,5" a pneu 215/45/17
vzadu sirka 10" a mam pneu 235/40/17
vepredu sirka 8,5" a pneu 215/45/17
- hospodskej
- Moderátor
- Příspěvky: 576
- Registrován: 08 dub 2005 01:10
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Já mám vzadu na 8'' 195/45 a vypadá to moc dobře. Tobě bych doporučil na ty kola 215/40 a vypadalo by to sqele. Jinak ty 195/??? bych rval max do těch 8 palců. Když vejš, tak vždy musíš počítat taky profil pneu, abys neměl vzadu potom třeba balóny a vepředa uplně hubeňounký salámy. Víš jak se to počítá ne?
''Dvěstě v městě třista z místa''
VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)
www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz
Bohužel není, je to realita.blah píše:275 na 9" ? tj naka blbost ne?leon4x4 píše:Jsi zdravej?![]()
Já mám 9" šířku na Supře a mám na tom 275 šířku (optimum je od 255 do 265)
NA 195ky si dej 7" a buď rád.
Jsou to BFG DRAG Radials a ty maj trochu jiné boky takže to jde, je to u nich uvedené jako povolený rozměr (9-10,5")
Sežeň 10*18" ve zkurvený rozteči 114,3*5

Ráfků je mraky ale ne v téhle rozteči a to ještě potřebuji tak 45 offset takže to opět dost sníží výběr. Bohužel už to vidím jen na individuální dovoz.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Zas taková trága to není

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Pred pár rokmi som riešil podobný problém, vtedy mi Lexa odpísal toto:
Zaklinadlo "vyrobce doporucuje"
ma svuj smysl. Kazda pneumatika je upecena v urcitem tvaru - to znamena, ze
jeji patice je udelana tak, aby dobre sedela a rovnez kord uvnitr nemel
zbytecne deformace. Takze na priklad na 195/50 R15 jsou idealni rafky siroke
6 palcu (coz odpovida 152 mm). Daji se ovsem pouzit jeste rafky od 5,5 do 7
palcu aniz by pneumatika cokoli poznala. Obecne plati, ze cim vyssi profil
pneumatiky, tim vetsi rozmezi sirky rafku lze pouzit. My pouzivame bezne na
7.0'' rafek 195 pneumatiky - to je nejcastejsi kombinace u techto malych
disku.
Pro pneumatiku 255/40 R17 je urcen disk sirky 9'' pricemz idealni rozpeti je
od 8'' do 10''. Nejcasteji montovana aplikace je 10''. A tak muzeme
pokracovat dal.
Namontujes-li na disk prilis sirokou pneumatiku, bude jeji bocni vedeni
horsi - budou se deformovat boky. Tzn ze auto bude v zatackach plavat. ze to
vypada priserne neni treba zduraznovat.
Kdyz se na disk namontuje prilis uzka pneumatika, ktera tvori "A",
zdeformuje se kord uvnitr pneumatiky, patice moc dobre nesedi a hrozi
"odfouknuti" pneumatiky pri drsnejsim prujezdu zatackou. Samozrejme ze
mluvim o extremu. Tabulky co udavaji idealni tvary se daji bezpecne o trochu
prekrocit. Je to ovsem kvuli vzhledu. Nekteri lide vyhaneji toto do extremu.
Montovali jsme tady (na vyslovne prani) pneumatiku 215/45 R17 na disk siroky
9,5 palcu - ten clovek s tim jezdi uplne normalne. Ja bych si to ale na auto
nedal.
Jsem zastance nazoru, ze kola maji byt co nejvetsi (mame v nabidce 24'' kola
z USA nebo standartne 23'' OZ Racing Vela III) s hodne nizkou pneumatikou,
ale sirka by mela byt optimalni. To jest priblizne stejna jako sirka patice
rafku.
Zaklinadlo "vyrobce doporucuje"
ma svuj smysl. Kazda pneumatika je upecena v urcitem tvaru - to znamena, ze
jeji patice je udelana tak, aby dobre sedela a rovnez kord uvnitr nemel
zbytecne deformace. Takze na priklad na 195/50 R15 jsou idealni rafky siroke
6 palcu (coz odpovida 152 mm). Daji se ovsem pouzit jeste rafky od 5,5 do 7
palcu aniz by pneumatika cokoli poznala. Obecne plati, ze cim vyssi profil
pneumatiky, tim vetsi rozmezi sirky rafku lze pouzit. My pouzivame bezne na
7.0'' rafek 195 pneumatiky - to je nejcastejsi kombinace u techto malych
disku.
Pro pneumatiku 255/40 R17 je urcen disk sirky 9'' pricemz idealni rozpeti je
od 8'' do 10''. Nejcasteji montovana aplikace je 10''. A tak muzeme
pokracovat dal.
Namontujes-li na disk prilis sirokou pneumatiku, bude jeji bocni vedeni
horsi - budou se deformovat boky. Tzn ze auto bude v zatackach plavat. ze to
vypada priserne neni treba zduraznovat.
Kdyz se na disk namontuje prilis uzka pneumatika, ktera tvori "A",
zdeformuje se kord uvnitr pneumatiky, patice moc dobre nesedi a hrozi
"odfouknuti" pneumatiky pri drsnejsim prujezdu zatackou. Samozrejme ze
mluvim o extremu. Tabulky co udavaji idealni tvary se daji bezpecne o trochu
prekrocit. Je to ovsem kvuli vzhledu. Nekteri lide vyhaneji toto do extremu.
Montovali jsme tady (na vyslovne prani) pneumatiku 215/45 R17 na disk siroky
9,5 palcu - ten clovek s tim jezdi uplne normalne. Ja bych si to ale na auto
nedal.
Jsem zastance nazoru, ze kola maji byt co nejvetsi (mame v nabidce 24'' kola
z USA nebo standartne 23'' OZ Racing Vela III) s hodne nizkou pneumatikou,
ale sirka by mela byt optimalni. To jest priblizne stejna jako sirka patice
rafku.