Tak sem byl na dovolene a cestou zpatky sem na odpocivadle narazil na tohle! Nevim co to je, snad Camaro, ale zvuk to melo ohromnej! Omlouvam se za kvalitu,ale je to foceny telefonem v noci...
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Tak sem si to tipnul dobre Ale v reale bylo uzasny! Dokonce funkci nasavac na kapote!Proste super!
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Ale melo to svoje kouzlo... Krasne zaprasene zadna lestenka, ale ku*va jelo!
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Japonci na konci Nissan Pathfinder - jen tak na práci Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Fazeey píše:ta první generace je asi fakt nej, ty překlápěcí přední světla sou moooc dobrý..
Az na to, ze zadne Camaro - narozdil od Corvette - nikdy zadne preklapeci predni svetla nemelo. Jen to 1G Camaro RS (= ne vsechny 1G Camara) melo kryty prednich svetel aktivovane vacuum actuatorem (podobne jako treba u GTO) - a ne, ony nebyly "moc dobre", protoze nikdy dobre nefungovaly (a zejmena pokud vacuum bylo snizeno pouzitim jine vacky).
Tohle Camaro znám, o tom už psali kluci když byli loni na sraze v maďarsku. Jezdilo za války v Bosně s humanitární pomocí, proto většina těch úprav. Bylo potřeba něco co je hodně rychlý (kompresor) ale přitom něco vydrží (Camaro je doela žebřiňák).
Komár: ani moc ne - plánovaná pátá generace Camara je návrat ke stylu první generace, (1967-1969) která byla konkurencí pro prvního Mustanga (1964-1970), ke kterýmu se vrací ten současnej. Tedy oboje to vypadá jako Pony car ze 60s tedy velmi podobně ...
Fazeey píše:ta první generace je asi fakt nej, ty překlápěcí přední světla sou moooc dobrý..
Az na to, ze zadne Camaro - narozdil od Corvette - nikdy zadne preklapeci predni svetla nemelo. Jen to 1G Camaro RS (= ne vsechny 1G Camara) melo kryty prednich svetel aktivovane vacuum actuatorem (podobne jako treba u GTO) - a ne, ony nebyly "moc dobre", protoze nikdy dobre nefungovaly (a zejmena pokud vacuum bylo snizeno pouzitim jine vacky).
joo prostě teda ty kryty, hlavně že si rozumíme, ja to auto naživo nikdy neviděl, jen na fotkach a ve filmu s Johnem Cusackem, jak ho tam s tou kočkou stavěj
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu