SPEEDY tuning píše:prave ze filtr je vpravo...ale kdyz uz tam jde vzduch stredem, a asi ne zrovna male mnozstvi..... tak by se dalo nejakou prpazkou dotahnout vsechno co se nasaje prave na filtr...
Ten nasávač je posazenej hodně dozadu, tam bude ten efekt asi takovejhle:
1. vzduch vstoupí nasávačem
2. vzduch narazí na firewall za motorem
3. část vzduchu projde bez užitku směrem dolů a vyletí pod autem ven
4. zbytek vzduchu narazí do regulérního proudu vzduchu co prošel maskou a je ohřátej od chladičů
5. ve výsledku pak bude efekt buď nulovej a nebo se zhorší vnitřní aerodynamika motorovýho prostoru (a potažmo chlazení), protože ten vzduch z nasávače se bude prát s tím proudem od chladičů.
Užitečnější jsou dle mýho názoru výdechy co nechají horkej vzduch od chladičů vyfičet ven z motorovýho prostoru + případný výdechy v kapotě nad místama jako jsou výfukový svody nebo turbo. Takhle daleko posazenej nasávač se mi nezdá být nějak zvlášť praktickej.