Nejaky jiny karburator na š120 ?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
http
Příspěvky: 137
Registrován: 04 črc 2005 13:14
Bydliště: Beroun - Praha
Kontaktovat uživatele:

Nejaky jiny karburator na š120 ?

Příspěvek od http »

Ahoj kluci, poradte mi.
Libil by se mi na me 120 jiny karburator...

Uz jsem videl pak peknych 120 s uplne jinym karburatorem.
Poradte mi co vsechno tam muzu dat a jak hodne se to musi kdyztak upravit.

Chápu ze vysledek karburatoru je smes benzinu a vzduchu ktera se ventily pousti nad pisty.

Rikam-li to dobre? Tak co vsechno tam muzu dat a jak je to drahe?
Libi se mi tohle: http://www.tuning.cz/skoda120/srazy/200 ... ce/001.jpg

http

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Tak jednak můžeš použít dva dvojitý karburátory, přičemž klasika jsou Solex a Weber, ale ceny by se ti asi nijak zvlášť nelíbily, hlavně pokud bys kupoval nový. Další možnost je vylepšit ten sériovej o větší difuzory, tj. přetryskovat, eventuelně použít karbec tuším ze Š130, kterej by měl mít větší trysky. No a ještě další možnost je karbec z jinýho auta, už tu padlo téma o karbecu z Renaultu Fuego 2.0, bohužel v autě ho měl a nejvíc o tom věděl kaipan, který už mezi námi není.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

Nebo taky 4 jednoduchy karburatory (videl 4x suzuki gsx1000).
Zvetšení průměrů difuzorů nerovná se přetrydskování :nono:
Nejlevnějš te asi vyjde upravit si stavajici, nebo 130, ci favorit.
Musis ale pocitat s tim ze se ti hoodne zedne spotreba, nebo upravit (difuzor, trysky + vzdušníky) jen 2 stupen a ekonostat (jestli mas)...
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Jim píše:Nebo taky 4 jednoduchy karburatory (videl 4x suzuki gsx1000).
Zvetšení průměrů difuzorů nerovná se přetrydskování :nono:
Nejlevnějš te asi vyjde upravit si stavajici, nebo 130, ci favorit.
Musis ale pocitat s tim ze se ti hoodne zedne spotreba, nebo upravit (difuzor, trysky + vzdušníky) jen 2 stupen a ekonostat (jestli mas)...
Hopla, pravda, nějak jsem se moc zamyslel :D Jinak jen poznámka - spotřeba s přetryskovaným karbecem a ostrou vačkou cca +1 litr nahoru (zkušenost z Favorita), mě navíc v téhle kombinaci velice klesla brzdná síla motoru, protože tam na volnoběh chčije poněkud více paliva a místo toho aby to tam stlačovalo minimum směsi, tak to má ještě pořád celkem dost výkonu :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
hospodskej
Moderátor
Příspěvky: 576
Registrován: 08 dub 2005 01:10
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Večer k tomuto tematu napišu vic. Teď musim pryč.
''Dvěstě v městě třista z místa''
Obrázek VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

Uživatelský avatar
http
Příspěvky: 137
Registrován: 04 črc 2005 13:14
Bydliště: Beroun - Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od http »

perte to do me ty informace, potrebuju vedet, abych zvolil tu spravnou variantu.

http

Uživatelský avatar
hospodskej
Moderátor
Příspěvky: 576
Registrován: 08 dub 2005 01:10
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Tak jsem se vrátil dřív. :) Takže, Pro zrychlení plnění plováokvé komory je vhodné zvětšit průměr jehloveho ventilu z 1,5mm na 2,5mm. Dále je vhodné zvýšit nastavení hlediny v plovákové komoře. Tu nastavíš přihnutí jazýčku plovákového mechanismu. Taky zkontroluj těsnost jehlového ventilu. Prostě při uplném zvednutí plováku nesmí ventil propouštět žádné palivo. Docházelo by tím k přeplavování plovákové komory. Hladina paliva je výrobcem stanovena na 20-21mm. Pro upravené motory s větší spotřebou je lepší něco mezi 15-17mm.

Pro rychlý nástup komory druhého stupně karburátoru vyměň pružinu nad membránou podtlakové komoře a přidej pružinu pod membránu. Bude se Ti rychlejc otevírat druhá komora po plným sešlápnutí plynu po mechanickém odblokování škrtící klapky. Před montáží karburátoru zpět nasaď na sací potrubí o dvě izolační podložky s potřebnym těsněním víc. Vhodně prodloužíš délku sání. Budeš muset vyměnit i svorníky v sacím potrubí za delší. Pak budeš muset podložit uchycení tělesa vzduch. filtru.

Já bych ale šel do Webra 40 DCOE s difusory 28-30mm
''Dvěstě v městě třista z místa''
Obrázek VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

Uživatelský avatar
hospodskej
Moderátor
Příspěvky: 576
Registrován: 08 dub 2005 01:10
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hospodskej »

Toť vše. Víc nevim. :D Teda ohledně karb.
''Dvěstě v městě třista z místa''
Obrázek VW SCIROCCO GTII 1.8 JH (KR under construction)

www.tuningxcars.com
www.scirocco.cz
www.vw-club.cz

Uživatelský avatar
http
Příspěvky: 137
Registrován: 04 črc 2005 13:14
Bydliště: Beroun - Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od http »

to: hospodskej

tohle bylo vycerpavajici, dekuju...
poohlednu se po Weber 40 DCOE.

http

PS: co znamena to DCOE?

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

DCOE je prostě typ karburátoru. Weber ještě dělá DGV (případně DGAV a DGEV pro vodní příp. elektrickej sytič), který jsou mj. běžný ve starších Fordech, DFV a IDF.
Všechny je najdeš tady:
http://www.webercarburetors.com/ppw/htm ... /types.htm

Uživatelský avatar
Falcon
Příspěvky: 24
Registrován: 19 srp 2005 09:52
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Falcon »

Karbecy jako je Weber 40DCOE občas seženeš na http://www.speedpro.cz, ale připrav se, že tam za jeden ojetej dáš 3-5 tisíc. Spotřeba s 2x DCOE karbecem bývá tak 15-25l/100km. Ale ten výkon...
Mě osobně se podařilo sehnat velice zachovalý Weber DGAV, snad z Ford Taurus/Capri (I když se nabízely i jako "performance upgrade" pro BMW 2002) za 800 Kč.
Jedinej další jistej karburátor o kterym vim, že do Škody 120 jde, je Weber DARA (Renaulty).
Škoda 110R coupé - Sportovní vůz pro náročné

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“