Shadow of the Beast – Chevy Camaro by Marauder

Představte svojí káru ostatním členům ;-)

Moderátoři: Bohuš, Kane13

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Shadow of the Beast – Chevy Camaro by Marauder

Příspěvek od milosh »

Obrázek

Je 21. srpna 2002 a já jdu pro svoje „nové“ vysněné auto. Je to právě 14 dní co jsem prodal svýho miláčka, koně pod kapotou člověka tak nějak omrzely a chce víc. To co se zdálo být ještě před nedávnem nemyslitelné teda zbavit se kusu sama sebe se najednou stalo realitou.
4 roky života jsem hodil za hlavu a začne to zas úplně od nuly. Tohle mi lítalo hlavou když sem si směle vykračoval k bazaru, kde kotvila ta nádhera - Mitsubishi GTVR4 96, 18“ kola 6-ti kvalt……. Život je plnej zvratů, už zas stojím na ulici před bazarem, věta prodejce mě vcelku uzemnila „pane to auto si před patnácti minutama někdo už odvezl“. Už po cestě domů sem koupil Anonnci, ne podobný M3000 nikdo nenabízí a ani po další měsíc nabízet nebude.

Je nudný úterý 3. září, sedím v práci venku leje. Otevřené www stránky s tuningem aut jen dráždí můj mozek … kde sehnat vysněné auto … Přišel Marek z produkce, prej vzdálená teta chce prodat auto po svým manželovi, umřel před půl rokem a ona by v něm nikdy nejezdila. Marek bohužel nevěděl o značce auta nic, jen to, že to je nějaká „amerika“ strejc v tom prej moc nenajezdil, bylo to furt v garáži a mělo by to být lehce upravený. Tenkrát sem Markovi řekl svůj první omyl – „Hele pokud to není Corvette tak to nechci a pokud to je Corvette tak nebudu mít peníze na zaplacení“. Marek se nenechal odbýt, ať se prý aspoň na to dojedu podívat, teta bude ráda a třeba se mi to zalíbí. Pátek utekl celkem rychle v práci mě to nebavilo a tak sem to zapíchl dřív, služební Felda mě donesla 30 km za Prahu. V duchu sem potlačoval myšlenky, že sem se hnal stejně nadarmo, chci přeci M3000, ne něco amerického, co žere, nejsou na to díly a navíc to není to co chci a není to ani Corvette co bych bral jako adekvátní „náhradu“. Tak pojďte, Marek říkal, že přijedete, špitla starší paní u domku. Otevřela garáž kde pod plachtou stálo něco bleděmodrého, heh tak tohle fakt není Vette, tohle je něco o dost většího proletělo mi hlavou. Plachta letěla dolů a muj pohled se zapíchl do přední masky auta. Mozkovna mi šrotila naplný otáčky, ale já zaboha nemohl vzpomenout na to kde sem tenhle kukuč už zahlídl. Boky a zadní nárazník nesly nic neříkající označení Z/28. Z přemýšlení mě vytrhnul hlas té paní, tady jsou klíče zkuste to nastartovat a můžete se i projet. Jenže já tohle nechtěl, nevypadalo to až tak zle, ale přece jenom Micka byla v mý hlavě umístěná dokonale a nepustila tam žádný jiný auto. Ne nezlobte se já sháním něco jiného, tenkrát zněla moje odpověď. Než sem sedl do auta na zpáteční cestu volá mi Marek ať se vrátím, že se zaručil tetě a auto mi půjčí na víkend, ať to neodmítám, že se přinejmenším něčím svezu. Nevím proč asi ta touha si sednout konečně do něčeho jiného než vylítaný služební Feldy mě přemluvila. Otevřu bezrámový dveře jako kráva, říkám si tohle projektoval pořádnej chlap ne jako Probe kde bylo vše titěrný a vítá mě to „americký“ cink cink cink pro blbý abych věděl, že mám otevřený dveře a klíček v zapalování. Hele má to fofr klacek, aspoň, že tak, nesnáším automaty. No a taky už vím co to je - Camaro Z/28 tak zní nápis u řadící páky + schéma že to je 6-ti kvalt. Jasně už vím kde sem tohle auto viděl když sem byl děcko školkou povinné měl jsem ho spolu s Corvettou, mimochodem v hrách na četníky a zloděje bylo Camaro to zlý a vždycky prohrálo. Krásný vyhlídky pomyslel jsem si. No nic jdem na to, sešlápnout spojku bez toho US káru nenastartuješ. První poloha klíčku – kontrolky na mě nesměle zamrkaly, kdo ví po jak dlouhý době je někdo budí no a už slyším - startér dvakrát otočil motorem a šup Camaro naskočilo. Tohle není zlý, teda zlej není ten randál co to auto začlo vyluzovat, nasranej zvuk, zvuk který moje ucho ještě neslyšelo, zvuk v kterým je slyšel síla a objem. Říkám si vždyť ty ani nevíš jakej to má obsah a kolik válců. Všechno jde dost ztuha, ale to znám z Corvette od kamaráda - spojka šla vždy děsně ztěžka. Za jedna a jedem teda jedem, auto doslova vyskočilo z garáže na dvůr, přece jenom Camaro není Probe a je potřeba si na něj kapku zvyknout. Na dvoře jsem otevřel haubnu ať vím s čím mám tu čest. Zvláštní, tenhle motor přeci znám je to ten co má Jarda v Corvette (pochopte tenkrát sem o Camaru nevěděl absolutně nic a tohle a další věci mě dost překvapovaly). Slovo tedy dalo slovo a já uháněl s půjčeným Camarem na víkend do Prahy. Svět se mění a my s ním jak se praví v jedné reklamě a mě se svět změnil během 20 minut jízdy po dálnici. Kdyby mi tohle někdo vyprávěl den předtím nevěřil bych mu, nevěřil bych, že přehodnotím rok výběru mého vysněnýho auta během tak krátký doby a vyměním ho za auto který sem zprvu nechtěl ani vidět. To co předvedlo Camaro během týhle chvilky mi naprosto učarovalo. Reakce na sešlápnutí plynu byla fantastická V8 zavylo a auto se s ohlušujícím řevem řítilo vpřed. Huh tohle je pecka, není nikdo kdo by se nepodíval co za uragán se řítí kolem něj, dodnes obdivuju inženýry z Borly, že dokázaly zvuk Camara naladit takovej jakej je. Ti co moje Camaro znají jistě potvrdí, že tenhle zvuk je nezaměnitelnej – a jak říká kamarád Zorro zlej nasranej řev. Během tech 20 minut sem věděl, jaká bude moje odpověď v neděli až budu Camaro „vracet“. Takže teď už víte jak jsme se s Camarem seznámily, byla to schůzka naslepo jak z románu, která přerostla v lásku co přetrvala dodnes.

A co pro mne moje auto znamená ? Celej můj dosavadní život, když pominu tátovu Škodu 105, jsem měl auta s větším objemem. Peugeot 205Gti, Probe Gt a chtěl jsem třílitr dopovaný biturbem. Do cesty mi nakonec přišel 5,7 litrový motor V8. Neměnil bych. Když skutečně pochopíte filozofii Camara, nebo lépe kouzlo vysokého objemu, neexistuje pro Vás cesta zpět. Když nejste jen obyčejný konzumní uživatel-řidič, ale když máte ruce plné šmíru a oleje který prostoupí skrz vaši kůži a nechá něco ze sebe v ně Tebe. Když cítíš tu divokou sílu nejen uvnitř motoru, ale uvnitř svého srdce, pak chápeš tu sirovou a neotesanou sílu Camara. Kdo to necítil nikdy nepochopí a ani nemůže. Přirovnat k něčemu srovnatelnému tu nezkrotnost nelze. Ale možná, že když si sedneš a přivřeš oči a necháš aby Camaro na chvíli ovládlo Tebe tak jako ovládlo mne, pak uvidíš prérii plnou divokých koní, koní které se tryskem řítí kolem Tebe a Ty jsi uprostřed toho stáda a cítíš tu sílu na kterou si můžeš sáhnout, sílu kterou si nikdy nepodmaníš, sílu s kterou si pokaždé když sedneš do sedačky a dáš ruce na volant budeš muset prát a snažit se jí krotit i když víš, že stejně se Ti to nikdy zcela nepodaří. Pak pochopíš co se Ti Camaro snaží dát a Ty si to můžeš vzít…

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Zajímá Vás co vlastně znamená slůvko CAMARO a co je Z/28, jakou Camaro má historii ? Tak pak čtěte dál. Slovo Camaro pochází z Francouzštiny, znamená kamaráda-kamarádku. GM v roce 1967 docházelo, že potřebuje přímého konkurenta proti Mustangu který už dva roky neuvěřitelně úspěšně brázdí ulice a silnice. A tak se začala psát historie jednoho z nejúspěšnějších sportovních aut USA, auta které změnilo celkový pohled na tzv. „pony car“ – (Mustang, Camaro, Firebird atd) auto které překonalo ve své době mnoho světových rekordů jak v rychlosti tak ve výdrži. Výrobní program Camaro lze rozdělit do 4 generací počínající již zmiňovaným rokem 67 po rok 02 kdy byla výroba ukončena, za tuto dobu Camaro nasbíralo nespočet cen ze závodů po celém USA, bylo několikrát zvoleno jako „Pace car“ v Indianapolis 500 a vznikly neuvěřitelné speciály, které výkonově porazily svojí známější sestru Corvette a další auta své doby. Možná Vás tak jako tenkrát mě zajímá co se skrývá pod označením Z/28. V polovině roku 67 Chevrolet potichu uvolnil jedno z nejslavnějších označení Z/28. Nezveřejňované, většině kupujícím neznámé a v prospektech neuvedené. Vše bylo přímo konstruované pro možnost účastnit se závodů Club of America Trans Am. Z/28 šla do prodeje jen z důvodu kvalifikace vozu pro závodní účely.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Inzerovaných 290 koní nebylo zrovna impozantních, ale pak ho kdosi vzal na brzdu a naměřili se hodnoty kolem 360-400 koní. Z/28 měla také závodní zavěšení, široké pruhy na kapotě. Nikde ale nebylo uvedeno, že jde o Z/28, aby na sebe nepoutala moc pozornosti. Na ulici však byly se Z/28 potíže. Mohl za to vysokootáčkový motor, který byl do přibližně 4000 otáček letargický a nejlépe pracoval, když se vyšší rychlost řadila až při 7500 otáčkách (uvědomte si, jaký rok se psal). Když už ale vyjela, bylo hodně těžké ji pokořit s maximální rychlostí 140mph a nespočetně vítězstvími. V roce 1967 se prodalo pouhopouhých 602 kusů Z/28, což z ní činí velmi ceněný sběratelský kousek. Nebudu Vás dál zatěžovat výpisem generací, výkonů a motorů, samozřejmě pokud by byl zájem bude dost prostoru v diskuzi, můžete se na cokoli zeptat a já Vám pokud budu vědět rád odpovím. No a teď už k popisu mého Camara.

Obrázek Obrázek Obrázek


Moje Camaro pochází z roku 1993 z poslední tedy čtvrté generace která trvala od roku 93 do roku 02. Do Čech se dostalo z Kanady jako svatební dar, pak putovalo do rukou předchozího majitele, který Camaro i lehce poladil a musím říct, že dobře – jelikož se na těchto základech dalo pokračovat. Moje Camaro má za motor jak už jsem psal motor použitý i v Corvette, je to 5,7 litrový motor osmiválec s označením LT-1, převodovka je pak šestirychlostní manuál BorgWarner použitý opět v Corvette, ale třeba i ve Viper nebo Impala. Camaro v základu disponuje silou 280 HP, díky téměř 100% podobnosti s Corvette ze stejného roku není problém dosáhnout 330 HP, které právě pod kapotou Corvette má. Mohou za to zejména lépe laděné svody, jiné sání, absence EGR, jiná vačka, jinak nastavené ECU. Nutno říci, že předchozí majitel udělal téměř všechny kroky a dokonce i něco víc aby se výkonem dorovnal Corvette. Originální a zcela nevyhovující svody vyměnil za svody od fy. SLP Engineering, katalyzátor nahradil katalyzátor sportovní značky MAC. Celé výfukové potrubí putovalo pryč a na jeho místě se usadilo nové nerezové značky Borla. Originální airbox byl odstraněn a nahrazen kitem sání K&N, svíčky NGK a zapalovací kabely Taylor, vačku nahradil vačkou z LT-4 motoru. Uznejte, že na tomto se v podstatě nedá nic měnit a tak sem se zaměřil na místa která nebyly majitelem dotčena. Původní sedačky sem vyměnil za sedačky fy. Sandtler s pásy Schrott. Originální 16“ kola putovaly do garáže a nasadil jsem 3dílná 18“ kola Schmidt Revolution vepředu v šíři 245 a vzadu 285. Ošklivý volant nahradil volant Momo Millenium o průměru 30 cm, pedály Sparco. Řazení bylo vyměněno za řazení Hurst které je kratší, navíc speciálně tvarovaná hlavice obsahuje tlačítko pro aktivaci N2O od fy. Edelbrock, které přidá 80 HP. Přední světlomety sem nahradil čočkami od Helly, zadní světla za Altezzy. Největším oříškem byla spojka, tuhle historii zná snad už každý proto je zbytečný se nějak dalekosáhle rozepisovat, ale 4 spojkové kity za 6 měsíců hovoří za své, ale nakonec i tento problém byl vyřešen a spojku okupuje dvoulamelový kit od fy. McLeod.

Obrázek Obrázek Obrázek

Protože vím jaké názory panují o US autech řekl jsem si, že tento názor mírně poopravím a dokážu všem posměváčkům co jsou to „american muscle“. Ano kompresorový kit bylo to co mělo přesvědčit všechny o síle Camara. Během 3 týdnů v dílně kamaráda probíhala instalace. Byť kit byl přímo pro moje Camaro nebyla to procházka růžovým sadem, ale i tak vše bylo završeno úspěšně a já mohl vychutnat co dokáže 6,5 PSI na skoro šesti litrech obsahu. Málo kdo, kdo neviděl uvěří, že motor dokáže být v omezovači rychleji jak ručička otáčkoměru, že první až čtvrtý rychlostní stupeň znamenají protáčející se kola. To vše, ale bylo jen hraní a zkouška toho jestli vše bude fungovat. Camaro teď odpočívá, je rozebráno a pracuje se na všech jeho částích, exteriéru, interiéru, muzice, ale hlavně na tom nejdůležitějším a to motoru. Pokud čas, peníze a vše ostatní dovolí představím Vám Camaro, které v ČR ještě nejezdilo, kompletně přepracovaný motor optimalizovaný pro použití kompresoru dovolí mnohem vyšší přeplňovaní než doposud, mírně upravená a přepracovaná převodovka a jiný diferenciál se postarají o přenos síly na kola. Body kit o přeměnu vzhledu, přední nárazník pak rozsvítí čtveřice bi-xenonových reflektorů, celkově přepracovaný podvozek – tlumiče Bilstein, pružiny Eibach, stabilizátory, ramena, k-members, Panhardská tyč od SLP, veškeré silentbloky a držáky z uretanu od Energy, 4 pístkové brzdy Brembo a mnoho dalších věcí.
To bude moje „nové“ Camaro – to bude Shadow of the Beast …..

Marauder

Obrázek Obrázek Obrázek

Wilda

Příspěvek od Wilda »

ten clanek je pecka 8) na to ze jsi nevedel nic tak ted toho vis az moc :lol: jsem zvedavej jestli az dovrsis upravy se s nim nekdy ukazes na BBTP :?:

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Kolego, smekám před strhujícím příběhem, který jsi nám tu nastínil!

Můžu se Tě zeptat, kolik takový motor žere benzínu?

provocation
Příspěvky: 2352
Registrován: 15 bře 2004 14:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od provocation »

mooooooooc peknej clanek 8) a na auti uz se tesim...uz mi chybi jak sem ho dlouho nevidel
auto-mania.cz | SEAT-mania.cz | SEAT-klub.cz | SEAT-forum.cz | SEAT Shop

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

mas stesti, ze mas takovou tetku 8)
jinak, pekna pohadka :lol: snad ho brzy uvidim
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Spotřeba:

v extrémní situaci kdy chce člověk jet na spotřebu je schopný jet za 8,9 litru to je asi při 1800 ot v rychlosti 120km/ hod na šestej stupeň po dálnici ...

po Praze 15-16
když kravíš bude to kolem 20
s kompresorem při testech 36
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

moje teta to není ani nebyla na to pozor, normálně jsme ho zaplatil !
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

fakt super kara, jinak na to ze jsi jeste v roce 2002 o autech a motorech nevedel vubec nic tak je to husty, ted ses tady jeden z nej expertu co se motoru tyce, teda myslim 8)
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No tak super článek o super autu 8)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

super napsaný... docela mě zarazilo že zrovna ty si chtěl předtim japonce 3000GT.. to už by se teď nestalo co :D

kára je to super, měl sem možnost jet s Firebirdem 99, super zvuk, výkon, těch 330hp nebo kolik to mělo by mi bohatě stačilo :D teda asi na začátek je jasný že pak roste chuť po dalším výkonu..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudi »

fakt moc pěkně napsaný 8) a hodně zvláštní příběh 8) to není tak často :)
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

tak tomu rikam clanek jako z romanu ze stastnym mozna jeste lepsim koncem 8) sem zvedav az camaro vyjede v plny krase. :) tak hodne stesti a hlavne chuti do prace 8) 8)
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

fakt moc hezky napsany 8)

taky nikdy nezapomenu, jak tohle camaro kolem me prolitlo pred rokem a kus v mimoni (to jsem jeste o nejakym tuning-foru nemel tuseni :oops: ) - ten zvuk, fakt nádhera, neopakovatelny, nepopsatelny, ani kamera ten rachot nepobrala :wink:
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

pracuje se na tom ...


Obrázek
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 17 srp 2005 12:42, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

Camaro je hustý, ale to jsem věděl už předtím. Ale nevěděl jsem že o něm navíc umíš i napsat takhle dobrej článek, je opravdu skvělej. By ses tím moh živit :o)

Uživatelský avatar
Taszi
Příspěvky: 336
Registrován: 02 úno 2005 17:42
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od Taszi »

8) 8) 8)

Uživatelský avatar
kujon
Příspěvky: 2409
Registrován: 24 črc 2004 23:34
Bydliště: Chotěboř, Brno.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kujon »

Smekám, p. Marauder :) Auto je šik, stejně jako jeho recenze, resp. i pohádková cesta k tobě do garáže ;) Přeju ať se vše vydaří a neopakuje se "spojková situace" ještě někde jinde na autě :D
Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička :afro:
A také něco většího německého.

Uživatelský avatar
Fray
Příspěvky: 53
Registrován: 25 pro 2004 09:20
Bydliště: Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fray »

Pěkně napsanej článek, super kara! potlesk

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

jo a kolik to vlastne bude mit kobylek az se to ted dokonci, a kdy tak bude hotovo?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

:respect: Super článek, mam stejnej vkus co se týká aut a 5,7l bych si taky nechal líbit (spíš ale corvette), víc se mi ale líbí předchozí verze camara. Další auto do kterýho jdu bude nejspíš právě mitsu 3000 GT, nebo Nissan 200 sx + motorka (ta každopádně). :respect: A až dodělam školu, tak se do toho taky začnu pořádně vrtat. :?:

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

teda no ja cumim a utiram klavesnici pac sem si ji poslintal :) nevim nikde sem nevidel dosavadni parametry po namontovani kompresoru to by me docela zajimalo :)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

výsledný koně se těžko dají odhadnout, základem je stroker kit, který z obsahu 5,7 udělá 6,4. Kopresor dle výrobce přidává 50% výkonu, ale to při 6,5 psi na sériovým motoru, já bych chtěl jít na 12 psi, na poměrně upraveným motoru, kde krom strokeru bude i jiná vačka, upravený sání, mám pořádný svody a jinej vejfuk tak se uvidí. Ty motory s tím stroker kitem, svodama jiným sáním upravenou řj mívaj kolem 400 HP no a na to se posadí ještě kompresor případně nitro (to si ještě nejsem jistej) ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

Tak to uz by sis kamo pak mel udelat pilotni zkousky :lol:

Uživatelský avatar
GReddy
Příspěvky: 1398
Registrován: 24 črc 2005 19:54

Příspěvek od GReddy »

ty kravo :) no co mam videa ze sprintu z USA...tak tam tyhle "zrudy" maj bezne 500-700HP jak nic :) takze tohle bude docela kotel.

Uživatelský avatar
Zambie
Příspěvky: 1
Registrován: 17 srp 2005 13:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Shadow of the Beast – Chevy Camaro by Marauder

Příspěvek od Zambie »

Fakt huste auticko, dufam ze nadsenie vydrzi a stale na nom budes pracovat. :wink:
TDi Forever

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

Maraudere, tebe tvůj dodavatel pneumatik bude milovat :o)

Tak mě napadá - kdybys tam dal to nitro, nasadil na zadek pořádný slicky a zkusil ostrej rozjezd někde na hodně přilnavým povrchu, tak máš šanci dát wheelie :o)

Uživatelský avatar
BR4D3K
Příspěvky: 247
Registrován: 09 led 2005 12:43
Bydliště: DejVíce..--..P6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BR4D3K »

hmmm krasne napsany......to se musi uznat.tohle fakt obdivuju..hlavne at se dari 8) 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

:respect: perfektně napsaný,perfektní auto,máš moje uznání!!!!A neskonale k ZEMI se klanim :lol: :respect:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od barry »

at se ti daří a hlavně dej vědět až se stím budeš chystat vyjet do "ulic"

Mr.Bean
Příspěvky: 515
Registrován: 05 črc 2005 14:17

Příspěvek od Mr.Bean »

8) super .Doufam ze o to budes pecovat jak jen to jde byla by skoda kdyby takovej unikat skoncil spatne. 8)
Drzim palce.
Do you love me?
. _____
/__|___\___
\(o)____(o)/

Odpovědět

Zpět na „Showroom“