Treba na corsu A takovej ten starej tip a na 1.6...vic nevim..kamos se me zeptal jestli je neco na netu,sem rekl ze jsou tu odbornici co včšechno ví..!
EDIT:jeste pred chvili tu byl od nekoho prispevek..!?
a neco na felicii 1.3 50kW, potrebuju vice power neni to zrovna nejpomalejsi ale ani nejrychlejsi sice si myslim ze takovy ty dily nebudou se delat na feldu co ?
habitat3 píše:Jelikoz jsem zacatecnik a laik..tak se ptam..! Kde se daji koupit vacky,svody a ostatni veci...??Dekuji za odpoved..!
Vacky, svody i ostatni veci nejsou problem... http://www.mk-racing.cz - spis doporucuju napsat mail nebo zavolat (pripadne mi napsat SZ), pac na strankach toho zatim moc nemame (predelavaji se - ceniky tam budou v nejblizsi dobe)
Samozrejme na Corsu mame svody i vacky...
Na Felicii bohuzel nee...
Naposledy upravil(a) viashino dne 05 zář 2005 08:59, celkem upraveno 1 x.
habitat3 píše:Jelikoz jsem zacatecnik a laik..tak se ptam..! Kde se daji koupit vacky,svody a ostatni veci...??Dekuji za odpoved..!
Vacky, svody i ostatni veci nejsou problem... http://www.mk-racing.cz - spis doporucuju napsat mail nebo zavolat (pripadne mi napsat SZ), pac na strankach toho zatim moc nemame (predelavaji se - ceniky tam budou v nejblizsi dobe)
Samozrejme na Corsu mame svody i vacky... Na Felicii bohuzel nee...
skoda no asi si budu muset nasetrit na nejaky auto kde bude vic tuning parts
Na Felicii bych zkusil jít ke zdroji - Škoda Motorsport. Dají se tam prý sehnat úžasné věci, např. klika z Felicie Kit Car Rozhodně vyjde levněji než kusová výroba.
Měl jsem známého, co měl komplet výfuk včetně svodů z Felicie Kit Car, ale kde ho sehnal jsem se jaxi nezeptal... Škoda, jinak měl Favorita a pod kapotou téměř závodní motor - 781.136X o výkonu 100k (prokázáno na brzdě)
Falcon píše:Na Felicii bych zkusil jít ke zdroji - Škoda Motorsport. Dají se tam prý sehnat úžasné věci, např. klika z Felicie Kit Car Rozhodně vyjde levněji než kusová výroba.