hattori_hanzo píše:ARV6 dovolím si poupravit tu maximálku,je to 190mph a to je přesně 309km/h!

Jinak nevím jestli by s tím byla zase až taková zábava,spíš by jsi z toho měl žaludeční vředy!Tyhle Ferrari byly spojení motoru kterej by utáhl parník s podvozkem kterej by neudržel na silnici ani původní Pandu takže to zase tak slavný taky nebylo...
Jinak je to samozřejmě ale plakátová klasika,stejně jako Testarossa...
Co se týče veteránů tak ze starý itálie mám nejradši Miuru ale protože jsi ARV6 tak dneska jsem objevil tenhle kousek:
Alfa Romeo 6C 2300 B Worblaufen Cabriolet
Výráběná:1938-39
Vyrobeno kusů:211
Parametry: váha-1440kg, řadovej šestiválec 2,3 s dvouma karburátorama, čtyřstupňovej manuál, výkon 76 koní a maximálka 130km/h
Je to krasavice,hlavně z toho zadku nemůžu,prostě kráska z doby kdy auta byly ještě auta a ne masově vyráběný spotřební zboží...
Jo mas pravdu s tou rychlosti, sem debil, x1,608...
Jo Lambo Miura to je jeste poradny Lambo...
Motor V12 s rozvodem DOHC, objem 3929 cm³, vrtání 82 mm a zdvih 62 mm, komprese 9,5, výkon 257 kW (350 koní) při 7000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2500 mm, hmotnost 1075 kg, maximální rychlost 290 km/h a zrychlení na stovku za 4,8 s.
A v SV verzi 283 kW (385 k) při 7850 ot/min. ¨
