Takže sice se spožděním ( probíhalo to před GO Supry tj. cca 4 týdny zpět ) ale přesto - zástavba kitu sání od K&N ( dodal Kolegáček ) do fabie 1.9 TDI - combi - Uprava Motorsport nevím co vše tam dělali ale fabii RS seriovou udělá bez problémů.
a tady celkový pohled na vůz
a nakonec štastný majitel
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
A víš co je sranda, že ten tvůj otevřenej kit sání , bude víkon možná taky snižovat, protože nasává teplej vzduch od motoru
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Mozna to ma tak na hranici, kazdopadne nejaky teplo tam asi pride, slo by to s troskou peclivosti odstinit plechem i kdyz je to tam dost na tesno.
Mozna by bylo lepsi to dovest az dolu k narazniku ale nevim jak je to tam s mistem.
tojebordel píše:nesel by dat to te plastove krabice misto toho seriovyho? tam vede trubka ze spoda, ktera saje studenej vzduch nee:?
To je správnej nápad - přesně tak se to dělá a dost často to je to nejefektivnější řešení, jiný filtr v sériovém boxu
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tojebordel píše:nesel by dat to te plastove krabice misto toho seriovyho? tam vede trubka ze spoda, ktera saje studenej vzduch nee:?
Dyť ta trubka k tomu vede, neeeee? Je to vidět na týhle fotce... Nejspíš by stačilo kus tý krabice, co je u motoru uříznout a ten kus tam dát, jak tam byl, ne?
tojebordel píše:nesel by dat to te plastove krabice misto toho seriovyho? tam vede trubka ze spoda, ktera saje studenej vzduch nee:?
právě že trubka odspodu tam nevede, vede tam ta trubka co tam je a filtr jo položenej nařpíč.. no koukal jsem na to jak vůl.. originál airbox nechtěl řezat ( kdyb to prej někdy prodával .. )
co se týče místa tak jediná šance byla dát to velde svodu, což jsme považoval za ještě horší řešení.
trval na tom at se držím návodu co je tak od K&N tak je topřesně podle návodu -" ani v návodu stínění není tak proč bys to tam dával " holt náš zákazník....
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tak ho trosku nakopni pac tohle fakt nejni to pravy orechovy a kdyz mu reknes ze stineny nebo v origo boxu to bude lepsi a lip mu bude slapat motor tak mi nerikej ze si to tam nenecha dat.
my jsme zrovna davali K&N na felicii, zadny brutalni zasah a hodili jsme ho uplne do boku do mista , kde je puvodni vzduchova hadice vyvedena primo z narazniku, jeste tam pujde prepazka mezi motorem a filtrem,je to zde: http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=851
pokud bys četl přízpevky nejen z tohoto fora ale i z dřívějška, které se týkyli této fabky tak bys asi neplácal takové nesmysly.. jen opakuji, jedná se o "upravovanou" fabii, která je silnější než RS.
Nehledě k rádoby inteligentním kecum anonymů tohole typu říkám jendo studuj a přijdeš na to... ( nápověda, JENOM filtr nepřidá )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
OK zjistím, dnes by se měl u mne stavovat, budu mu shánět zkázkové svody vytáhnu z něj co pujde..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Takže jsme zjistil nějaké info - je to bývalé vozidlo stavěné na zakázku pro nějakého šéfa skladu ve škodovce, motor je z RS určeného pro nějaké předváděcí akce a firmení závdy. v TP má psán výkon 112kW, plus je to "chipované" ( přesněji - zvyšovaly výkon úpravou řídící jednotky přímo ve škodovce - škoda motorsport ) současný výkon by měl být cca 138kW - nemá to potvrzené, ale bývalý majitel je jeho zet a musím říci, že seriovou CD7 ( 110kW ) vyklepe jako nic a jede jak blázen..
co s etýče hodnot, ani majitel je nemá ověřené, ale plánuje jít na brzdu v říjnu tak slíbil že dá vědět..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tojebordel.. převodovka by měla být seriová, jen s modifikovaným 3. a 4. rychlostním stupněm, spojka je keramická..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
včera jsem jeli z práce a nechal jsme s evyprovokovat, musím říct že jsme nečekal , že budu muset Supřičku tak roztočit abych mu ujel ( mám odpojenej tachometr ) ale co se týče zrychení tak ve chvíli kd ytam lupnul dvojku tak to vystřelilo supry se držel, dokonce chvilku srovnal autum čumáky, na trojku měl pořád dobrej záběr ale už začal převládat Supra.
Jinak při takovéhle jízdě vytáčí svého "ropáčka" na cca 5000-5250 otáček a to autíčko pořád táhne.. Docel ajsem se zvuku toho naftáku v těchle otáčkách lekl..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jo čuměl jsme jak péro, i jsem se v tom nechal svézt.. kamarád co má RS tak točí maximálně 4500 ( ne že by to netočilo, ale zatím to více netočil )..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
za hranici číselníku? to nevím, on měl otáčkoměr do 6 tis...
nebo mluvíš o té RS ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
nevm kolik má RSko, o otáčkách RS mi jen říkal, to sme neviděl, ale v té Fabce od motorsportu jsem se svezl ( jako pasažér - řídil jsme jen jednou - když mu to nejelo a já testoval - byla to váha vzduchu ) a fakt to tolik točí - nebo mu blbě ukazuje otáčkoměr
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz