Problém - při nastartovaným motoru kolísá napětí v palubní síti. Poblikávají světla, kontrolky v palubce, světýlko pro osvětlení interiéru atd. Přidání plynu napětí nestabilizuje, baterka se zřejmě bez problémů dobíjí, jinak by už dávno zdechla.
Auto - Favorit '90, karbec.
Řešil někdo tenhle problém ?
Kolísání napětí - Favorit
Moderátor: Idaho
Kolísání napětí - Favorit
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Dráty na alternátoru mi přišly OK, takže netuším kde by se co uvolnilo... Zkusím orknout všechno kam se dostanu.escaper píše:budeš mět akorát někde špatně dotaženy dráty, to je jenom nějakej přechoďáček
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Kolísání napětí - Favorit
Beaver píše:Problém - při nastartovaným motoru kolísá napětí v palubní síti. Poblikávají světla, kontrolky v palubce, světýlko pro osvětlení interiéru atd. Přidání plynu napětí nestabilizuje, baterka se zřejmě bez problémů dobíjí, jinak by už dávno zdechla.
Auto - Favorit '90, karbec.
Řešil někdo tenhle problém ?
Jo, bude to studenej spoj na tvé pojistkové skříňce. Je to jednoduché. Nevím jestli jsi to někdy dělal ale zkus toto:
U spolujezdce pod palubovkou je pojistková skříň, to samozřejmě víš, tvým úkolem je celou desku dostat ven. Odpoj všchny dráty co k ní vedou. Pak jsou tam 2 šrouby které samotnou desku drží a pod jedním z nich jsou dráty které vedou ke kostře. Oba šrouby odšroubuj a opatrně vysuň desku ven, opatrně říkám proto aby ti nevypadali pojistky, u těch starších favoriitů ty pojistky moc nedrží.
Tak a když máme desku venku tak zavři auto a odnes si ji pěkně domu, odšroubuj i ten plast který je připevněný na desce abysme se dostali obvodům. Právě pod tím plastem se nachází někde studený spoj.
Vem si pájku a pěkně rozehřej všechny spoje a cesty, použij i trochu nového cínu s kalafunou, aby nikde nebyl žádný prasklý (studený) spoj. Ono se totiž po jisté době stává že cín popraská a tím se vytvoří studeňák.
No až se ti to celé povede prohřát pájkou, buď opatrnej ať to nepřehřeješ. Ono stačí aby se jen ten cín roztavil. Přidej tam nového cínu, měl bys to najít. Celé to prohřeješ jen proto aby se za nějakou krátkou dobu neudělal studeňák někde jinde.
Až tohle celé provedeš, zkontroluj si relátka jestli jsou dobře zasazená a pojistky aby byli na správném místě správné hodnoty. Dále už jen nasaď krycí plast a zpět připevni na své místo a připoj všechny kabliky, všechny mají svuj klíč, není se čeho bát, že by třeba některý šel jinam, každý svazek má své místo.
Pak už jenom koukni znovu na pojistky jestli některá nevypadla a nakonec připevni krytku pojistek.
Poté by tvuj problém měl být jen minulostí.
Ray
