turbo-váha vzduchu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

turbo-váha vzduchu

Příspěvek od Krosmen »

Mám dotaz,budu předělávat sání vzduchu před turbem a chci umístit váhu vzduchu těsně před turbo nebude problém???Jak je to teď:sání vyvedeno do nárazníku,dál je air box s vložkou K&N pak vývod do váhy,pak dvě kolena pod úhlem 45´ a pak teprve do turba.Já chci přímo na turbo přes spojku dát váhu,na ní přes cca 20 cm hadici přímí filtr K&N který bude už v nárazníku,do kterýho vede teď hadice od air boxu.
Nebude problém s tím že bude váha tak blízko turbu???
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

pro představu tady je jedno foto,zejtra to nafotim líp....
Obrázek
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

nebude, akorad jednotka si bude myslet ze je tam vic vzduchu, jelikoz pokud pouzijes BOV a ono "odfoukne", tak ho tam tolik nebude..

Bud se dava vaha pred nebo za turbo. Prokazany plusy a minusy myslim nejsou tak velky...
Ja ji mam az za turbem :wink:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

bov mám už v serii,ale uzavřenej,kterej přepouští mezi váhu a turbo...Takže s tim musí řj počítat,ale chci montovat otevřenou verzi BOV ještě nevim,kam ho umístim,jestli je důležité v které části je umístěn???tzn.jestli musí být těsně před svodama nebo jestli bude vadit,když ho umístim k IC...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

pokud budes davat otevreny tak bych to dal tu vahu spis az za turbo...
Ale jak rikam,je to pouze subjektivni pocit, ucinek by to melo nejspis az za BOV, aby to spocitalo spravny mnozstvi...

Rekl bych ze umisteni BOV je vcelku jedno, tohle skutecne nevim :ja_nic:
Ja ho vzdy umistil do tak nejak do stredu mezi IC a sani...

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

podle mě by to umístění mělo bejt taky jedno.S tou váhou,v serii s tím řj počítá,že je ten vzduch zváženej a taky je tam alespoň podle toho co sem zjišťoval nějakej tlakoměr,přes kterej je BOV ovládanej a podle mě vypíná přívod paliva,když poklesne tlak tzn když ufoukne BOV....Teda alespoň v to doufám,nemůžu nikde sehnat schéma zapojení abych moh kraviny odpojit,zatim sem odpojil EGR ventil....A chci v odpojování pokračovat..... :lol: :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Myslim ze se oba schodnem na tom ze budem radi kdyz nam to nekdo poradne osveti :lol:

Uživatelský avatar
sub13
Příspěvky: 72
Registrován: 15 čer 2004 16:04

Příspěvek od sub13 »

Ten BOV můžeš dát klidně na IC nebo na vedení, ale dal bych ho co nejblíž ke klapce. U některých aut, když dáš otevřený filtr, tak váha vzduchu špatně měři množství, protože vzduch není uklidněný jako u origo. airboxu. PS: O váze vzduchu za turbem sem nikdy neslyšel

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

podle me tam kde je vaha, by mel byt vzduch uklidneny, to si njesem jistej jestli je to primo u turba, ale podle me bov co nejbliz klapce - protoze tam je nejvetsi narust tlaku kdyz se zavre, kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem, na netu sem nekde cetl, ze za turbo se casto dava pri predelavce atmosfera na turbo,

sem premejslel o odstraneni vahy ale jeste nemam udelanej piggy-back sem zacal jednodussim - boost controllerem tak uvidim jak to pujde :-)

podle hesla co si na aute neskurvim sam ....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

semysak píše:podle me tam kde je vaha, by mel byt vzduch uklidneny, to si njesem jistej jestli je to primo u turba, ale podle me bov co nejbliz klapce - protoze tam je nejvetsi narust tlaku kdyz se zavre, kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem, na netu sem nekde cetl, ze za turbo se casto dava pri predelavce atmosfera na turbo,

sem premejslel o odstraneni vahy ale jeste nemam udelanej piggy-back sem zacal jednodussim - boost controllerem tak uvidim jak to pujde :-)

podle hesla co si na aute neskurvim sam ....
jj,taky si věci rád ničim sám.... :lol: :lol: :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
GTRunner
Příspěvky: 217
Registrován: 10 led 2005 23:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTRunner »

Krosmen píše:kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem...
tak jednoduchy to zas neni, teoreticky by tam mohlo bejt stejne mnozstvi vzduchu, ale urcite ne o stejnyho tlaku (i kdyz je v sani negativny, za turbem pozitivny tlak)...a krome toho v AFM je i snimac teploty vzduchu, ktere pocita s teplotou okolniho vzduchu a ne s teplotou stlacenyho vzduchu z turba, takze neni to jedno jestli to AFM je pred nebo za turbem
Lexus GS300
Nissan 200sx S14

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

GTRunner píše:
Krosmen píše:kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem...
tak jednoduchy to zas neni, teoreticky by tam mohlo bejt stejne mnozstvi vzduchu, ale urcite ne o stejnyho tlaku (i kdyz je v sani negativny, za turbem pozitivny tlak)...a krome toho v AFM je i snimac teploty vzduchu, ktere pocita s teplotou okolniho vzduchu a ne s teplotou stlacenyho vzduchu z turba, takze neni to jedno jestli to AFM je pred nebo za turbem
Je vymyšleno,bude těsně před turbe a před ní cca 20cm bude filtr umístěnej až v nárazníku,kde má přívod vzduchu průduchem v nárazníku....Akorát musim nejdřív udělat ic a pak společně s tim ten filtr.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“