turbo-váha vzduchu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
turbo-váha vzduchu
Mám dotaz,budu předělávat sání vzduchu před turbem a chci umístit váhu vzduchu těsně před turbo nebude problém???Jak je to teď:sání vyvedeno do nárazníku,dál je air box s vložkou K&N pak vývod do váhy,pak dvě kolena pod úhlem 45´ a pak teprve do turba.Já chci přímo na turbo přes spojku dát váhu,na ní přes cca 20 cm hadici přímí filtr K&N který bude už v nárazníku,do kterýho vede teď hadice od air boxu.
Nebude problém s tím že bude váha tak blízko turbu???
Nebude problém s tím že bude váha tak blízko turbu???
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
bov mám už v serii,ale uzavřenej,kterej přepouští mezi váhu a turbo...Takže s tim musí řj počítat,ale chci montovat otevřenou verzi BOV ještě nevim,kam ho umístim,jestli je důležité v které části je umístěn???tzn.jestli musí být těsně před svodama nebo jestli bude vadit,když ho umístim k IC...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
pokud budes davat otevreny tak bych to dal tu vahu spis az za turbo...
Ale jak rikam,je to pouze subjektivni pocit, ucinek by to melo nejspis az za BOV, aby to spocitalo spravny mnozstvi...
Rekl bych ze umisteni BOV je vcelku jedno, tohle skutecne nevim
Ja ho vzdy umistil do tak nejak do stredu mezi IC a sani...
Ale jak rikam,je to pouze subjektivni pocit, ucinek by to melo nejspis az za BOV, aby to spocitalo spravny mnozstvi...
Rekl bych ze umisteni BOV je vcelku jedno, tohle skutecne nevim

Ja ho vzdy umistil do tak nejak do stredu mezi IC a sani...
podle mě by to umístění mělo bejt taky jedno.S tou váhou,v serii s tím řj počítá,že je ten vzduch zváženej a taky je tam alespoň podle toho co sem zjišťoval nějakej tlakoměr,přes kterej je BOV ovládanej a podle mě vypíná přívod paliva,když poklesne tlak tzn když ufoukne BOV....Teda alespoň v to doufám,nemůžu nikde sehnat schéma zapojení abych moh kraviny odpojit,zatim sem odpojil EGR ventil....A chci v odpojování pokračovat.....



krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
podle me tam kde je vaha, by mel byt vzduch uklidneny, to si njesem jistej jestli je to primo u turba, ale podle me bov co nejbliz klapce - protoze tam je nejvetsi narust tlaku kdyz se zavre, kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem, na netu sem nekde cetl, ze za turbo se casto dava pri predelavce atmosfera na turbo,
sem premejslel o odstraneni vahy ale jeste nemam udelanej piggy-back sem zacal jednodussim - boost controllerem tak uvidim jak to pujde
podle hesla co si na aute neskurvim sam ....
sem premejslel o odstraneni vahy ale jeste nemam udelanej piggy-back sem zacal jednodussim - boost controllerem tak uvidim jak to pujde

podle hesla co si na aute neskurvim sam ....
jj,taky si věci rád ničim sám....semysak píše:podle me tam kde je vaha, by mel byt vzduch uklidneny, to si njesem jistej jestli je to primo u turba, ale podle me bov co nejbliz klapce - protoze tam je nejvetsi narust tlaku kdyz se zavre, kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem, na netu sem nekde cetl, ze za turbo se casto dava pri predelavce atmosfera na turbo,
sem premejslel o odstraneni vahy ale jeste nemam udelanej piggy-back sem zacal jednodussim - boost controllerem tak uvidim jak to pujde
podle hesla co si na aute neskurvim sam ....



krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
tak jednoduchy to zas neni, teoreticky by tam mohlo bejt stejne mnozstvi vzduchu, ale urcite ne o stejnyho tlaku (i kdyz je v sani negativny, za turbem pozitivny tlak)...a krome toho v AFM je i snimac teploty vzduchu, ktere pocita s teplotou okolniho vzduchu a ne s teplotou stlacenyho vzduchu z turba, takze neni to jedno jestli to AFM je pred nebo za turbemKrosmen píše:kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem...
Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
Je vymyšleno,bude těsně před turbe a před ní cca 20cm bude filtr umístěnej až v nárazníku,kde má přívod vzduchu průduchem v nárazníku....Akorát musim nejdřív udělat ic a pak společně s tim ten filtr.....GTRunner píše:tak jednoduchy to zas neni, teoreticky by tam mohlo bejt stejne mnozstvi vzduchu, ale urcite ne o stejnyho tlaku (i kdyz je v sani negativny, za turbem pozitivny tlak)...a krome toho v AFM je i snimac teploty vzduchu, ktere pocita s teplotou okolniho vzduchu a ne s teplotou stlacenyho vzduchu z turba, takze neni to jedno jestli to AFM je pred nebo za turbemKrosmen píše:kdyz das vahu za turbo tak by mela merit stejne je tam stejne vzduchu jako pred turbem...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......