Nápravy a brzdy - Trabant - kdo zná trabanty..??
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Nápravy a brzdy - Trabant - kdo zná trabanty..??
Potřebujem s kamarádem poradit - předem upozornuji zatím je to puze ve stadiu uvah :
Jak posílit brzdy na trabantu?
myslím to vážně. podmínkou je zachování původní přední nápravy, zadní může být jiná, alepokud možno o stejné nebo podobné šířce..
Uvažovali jsme o lepších kotoučových brzdách vepředu ( třeba i vzadu ) ale z čeho je spáchat??
Má trabi vubec posilovač brzd ? ( který by případně šel vyměnit za jiný, pokud by s eměnila celá brzdová soustava.. )
Jak posílit brzdy na trabantu?
myslím to vážně. podmínkou je zachování původní přední nápravy, zadní může být jiná, alepokud možno o stejné nebo podobné šířce..
Uvažovali jsme o lepších kotoučových brzdách vepředu ( třeba i vzadu ) ale z čeho je spáchat??
Má trabi vubec posilovač brzd ? ( který by případně šel vyměnit za jiný, pokud by s eměnila celá brzdová soustava.. )
V současnosti je tam a16a2 ( cca 95PS ) a já jsem eu to navrhnul jako upgrade.. ale je to zatim jen ve hvezdách, ted řešíme brzdy. v normálním provozu už ty bubnové na předku občas nestíhaj a na druhou stranu zástavba se osvědčila ( najeto 2,5tis km po českých silnicích aniž by policie cokoliv poznala ) takže bychom chtěli dát brzdy rovnou silnější a udělat upg. motoru, ale spíše to vidím na CRXko.. i když ten poměr cena/výkon výrazně hraje v tvuj prospěch.. 

www.trbant.cz - manuál ale ten asi už máš, co ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
na jaký výkon chcete jít jak to máte s místem?? Možná bych věděl o něčem krapánek silnějším než je F22 ale je to V6 s vývodem a převodvkou za motorem pro pohon zadních kol.. ( ne HOnda ) nebo také o 2,7 z Legenda vč. ŘJ kabeláže, čerpadel startéru prostě vše.., ale tu bych si nedoporučoval.. musím s eza vám jít kouknout na to zvěrstvo.Serpico píše:V současnosti je tam a16a2 ( cca 95PS ) a já jsem eu to navrhnul jako upgrade.. ale je to zatim jen ve hvezdách, ted řešíme brzdy. v normálním provozu už ty bubnové na předku občas nestíhaj a na druhou stranu zástavba se osvědčila ( najeto 2,5tis km po českých silnicích aniž by policie cokoliv poznala ) takže bychom chtěli dát brzdy rovnou silnější a udělat upg. motoru, ale spíše to vidím na CRXko.. i když ten poměr cena/výkon výrazně hraje v tvuj prospěch..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jen taková poznámka, která by mohla napovědět ostatním a ti pak třeba přidají i svůj názor...
hnací hřídel Trabanta a hnací hřídel Škody řady 130 je naprosto identický
neboli Lobro bylo posléze nahrazeno dovozem z NDR
takže kdo nějak řešil zadní kotouče na Š130, mohl by poradit Trabantistům
stejně tak mne napadá, on Trabant nikdy neměl originál kotouče ?
ani poslední záchvěv v podobě Trabi 1.1 ?
jinak vám chlapci neskutečně fandím a držím palce, jen škoda, že se ztratí ten charakteristický zvuk, takový 2dobý 6válec
jo to by bylo žrádlo
good luck !
hnací hřídel Trabanta a hnací hřídel Škody řady 130 je naprosto identický
neboli Lobro bylo posléze nahrazeno dovozem z NDR
takže kdo nějak řešil zadní kotouče na Š130, mohl by poradit Trabantistům
stejně tak mne napadá, on Trabant nikdy neměl originál kotouče ?
ani poslední záchvěv v podobě Trabi 1.1 ?
jinak vám chlapci neskutečně fandím a držím palce, jen škoda, že se ztratí ten charakteristický zvuk, takový 2dobý 6válec
jo to by bylo žrádlo
good luck !
vzdělání není zárukou inteligence
ehmm ono to nebud tak žhavé, pokud mohu něco prásknout.. ( doufám že mne za to kluci nespráskaj ) - ona tam puvodní motoruizace i je ve předu je původní motor, na kterej obča spopojížděj.. i když musím uznat že ty čtyři pedály mne mátli a měl jsme tendenci řadit na špatné šaltpáce
kluci spíš bych řešil tu spojku, at tam není pedál navíc...

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nápravy a brzdy - Trabant - kdo zná trabanty..??
www.trabi.me.cz - kluci by mozna neco malo poradili...Serpico píše:Potřebujem s kamarádem poradit - předem upozornuji zatím je to puze ve stadiu uvah :
Jak posílit brzdy na trabantu?
myslím to vážně. podmínkou je zachování původní přední nápravy, zadní může být jiná, alepokud možno o stejné nebo podobné šířce..
Uvažovali jsme o lepších kotoučových brzdách vepředu ( třeba i vzadu ) ale z čeho je spáchat??
Má trabi vubec posilovač brzd ? ( který by případně šel vyměnit za jiný, pokud by s eměnila celá brzdová soustava.. )