Mam urcitou castku a rozmyslim jestli mam koupit pruziny nebo odlehceny remenice,setrvak atd...Je to zhruba ve stejny hodnote.
Navic podvozek bych radsi uz komplet stavitelnej...
Takhle vypada auto ted..
Samozdrejmosti budou casem i jiny kola,na tehle to nezustane...
No de o to v jakym mas ted stavu podvozek, jestli je v zalostnym a treba ty pruziny sou potreba tak bych koupil pruziny ale jestli to auto drzi dobre asi bych sel do toho setvaku atd. Ten narust vykonu nebude asi tak velkej aby to ten podvozek co mas nejak neudrzel.
Maya_Man píše:No de o to v jakym mas ted stavu podvozek, jestli je v zalostnym a treba ty pruziny sou potreba tak bych koupil pruziny ale jestli to auto drzi dobre asi bych sel do toho setvaku atd. Ten narust vykonu nebude asi tak velkej aby to ten podvozek co mas nejak neudrzel.
to se neboj podvozek je v dobrym stavu, nedavno sem tam daval spodni vystuhy a novy silentbloky...
Rozum mi radi taky setrvak, ale takhle to vypada jak koza
hele ted kup setrvak a pak chvilku setri a kup si poradnej kompletni podvozek, to se me jevi jako nejlepsi reseni kdyz mas ten stavajici podvozek v poradku. A ze to vypada jak koza ? hele neni dulezity jak to vypada ale jak to funguje na silnici, to musis posoudit uz sam a podle toho se rozhodnout.
jj, sel bych do setrvaku a remenic, a pokud chces auto nize, serezal bych pruziny... A az nasetris dal, das stavitelnej podvozek. (to budou reakce na to serezani )
Anebo je jeste reseni, nechat si namotat nove pruziny, ale nizsi podle toho, kolik chces, a se stejnou charakteristikou, takze pak ok. Tusim ze pruzina vysla na +- 600Kc. Nekde na autohifi se to resilo.